|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat een dom festival is het ook als je het nuchter meemaakt! Vandaag wel fris een fruitig. Yay! |
|
quote: Na afloop waren de gitarist en de bassist van benediction bij de metalkraampjes constant elkaar op de bek aan het timmeren, tot bloedens toe! Op een gegeven moment, helaas gemist wegens op zoek naar bier, sloeg de gitarist de bassist knock out! Om het vervolgens met een omhelzing weer goed te maken! Zieke humor hebben die Britten toch! Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! |
|
quote: Oh dat heb ik nog gezien. Mooie scene was dat! |
|
Net pas wakker... Suffo, Blonde Rockgod en Entrapment heersten! Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Was een mooi feestje met (te) veel bekenden, was me bijna gelukt geen bands te kijken, maar heb er toch 3 meegekregen, die overigens prima waren... |
|
quote: Heb jij meer gezien dan? Ikke niet Was weer een erg gezellig feestje Hoewel ik wel wat brak was van mijn feestje de avond ervoor :D. En ik heb weer lang niet alle bekenden gesproken die er waren... No regrets and no remorse... |
|
quote: Volgens mij ging hij meerdere keren out. Ik heb hem een keer bij de kraampjes weggehaald, en even ergens met hem gaan staan. Maar het was normaal, zei die gitarist met tranen in z'n ogen. En ze waren toch echt vrienden. Toen we terug kwam lag die bassist gestrekt, zij weer knuffelen, weer uitdagen en weer meppen Volgens Dave Hunt gebeurde het altijd zo ongeveer. Met Anaal Nathrakh had hij dit soort dingen echter nooit Aparte relatie hebben die twee Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Tuurlijk niet, ik ga toch geen kutbands kijken? quote: Jouw feestje was ook leuk. En het feestje van mijn neefje vandaag ook. Nu wel een beetje stuk. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Goede toko ja. Al jaren vaste prik tijdens Stonehenge. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Het was weer ouderwets gezellig op Stonehenge, bijzonder om het weer eens nuchter mee te maken ha ha. Municipal Waste heerschte enorm en Entrapment was super vet. Benedictum was ook gaaf! Verder niet veel bands gezien, wel heel veel bekenden. Prima vermaakt. see you at occultfest! |
|
Hier wat foto's door ErikS van Death Squad en Entrapment: http://www.erikschepers.nl/music/death_squad/2012_07_28/ http://www.erikschepers.nl/music/entrapment/2012_07_28/ Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Benediction was wel gaaf om te zien. Morgoth, Municipal Waste, Grog en Suffocation waren gaaf. Voor de rest heel erg gezellig geweest. [Dit bericht is gewijzigd door Woutjinho op 30-07-2012 11:50] |
|
quote: Man, die bassist van Benediction was inderdaad geniaal zat, erg mee gelachen. Oh, en AG Heerschte op het podium: Boeiender |
|
Itt de rest vd mongooltjes is Zelfie wel een geile donder! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Absoluut. Boeiender |
|
AG is de papjesgeitenbreier, begrijp ik? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Jupz. Boeiender |
|
quote: Say what? edit: check: Maximaal posen, in ieder geval [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 30-07-2012 13:13] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Inderdaad, de bassist bij ome Willem. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Dat je de knapste van de band bent, is in deze natuurlijk niet echt een verdienste. Maar je staat er leuk op hoor. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
@ Olav, volgens mij heb ik je zaterdag ook zoiets in je oor gefluisterd? |
|
Ja! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
* pretty boy * is natuurlijk ook een makkie met zulke koppen in de band/ [Dit bericht is gewijzigd door BVT op 30-07-2012 20:54] |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |