|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
quote: |
|
Het Portugese Grog vervangt Supreme Pain. |
|
Slachtoffer van internet-pesterij blijkbaar. Vroeger moesten mensen nog echt tijd en moeite nemen voor dit soort "grappen" (en kostte ze het meestal nog een beetje geld ook) waar Henk en Ingrid tegenwoordig binnen vijf minuten klaar zijn. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
* Gaat kaartje kopen * Waarom speult Supreme Pain niet? Vind dat toch best jammer.. |
|
Nou goed, omdat het Stonehenge is en Suffocation speelt.. toch maar weer gaan dit jaar. Verder niet echt bijzondere bands. |
|
Municipal Waste, eindelijk een écht gave band op Stonehenge heeeeeuuuu, kapot gaan! |
|
Toch wel van plan om er eindelijk een keer heen te gaan. |
|
Werd tijd ook |
|
Met Suffocation, Benediction en Municipal Waste een van de beste Stonehenge line-ups ooit! Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Wel mooi op tijd weg weer, dat Suffe Keesje kan me gestolen worden... Bareuh... |
|
Municipal en Suffocation: goede soundtrack. De rest boeit niet. |
|
quote: Of meneer de pauper wilde zijn gratis cd-tjes scoren door bandjes dingen te beloven |
|
quote: Of gewoon blijven en nog naar de afterparty... Mits die er dit jaar weer is dan. Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
quote: Hmja, maar over het algemeen heb ik tegen een uurtje of tien de knollen wel op. Bareuh... |
|
quote: Is inderdaad jammer dat Supreme Pain niet kan spelen. Ik kan een heel verhaal afsteken maar komt in het kort op neer dat er interne problemen zijn binnen de band en dat er dus niet kan worden opgetreden. |
|
quote:Tja... daar zijn de meningen uiteraard over verdeeld. |
|
quote: Uiteraard! Ben wel benieuwd naar jouw persoonlijke top-5 voor Stonehenge 2013 eigenlijk!? Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Moeilijk... Maar ik zal eens een poging wagen met wat me nu zoal te binnen schiet. Mijn klacht is eigenlijk hoofdzakelijk dat het festival tegenwoordig te eenzijdig is. Ik weet dat de nadruk altijd al vooral op Deathmetal heeft gelegen, maar de laatste paar jaren lijkt het wel Braindead Open Air, wat ik jammer vind. Toch kom ik er ieder jaar graag wegens de gezelligheid, maar een iets afwisselendere line-up zou leuk zijn. Goed, hier dan een lijstje van wat ik er graag zou willen zien (hoewel ik niet weet wat er financieel haalbaar is, natuurlijk). 1. Bolt Thrower 2. Desaster 3. Sodom 4. Necrophobic 5. Unanimated Zo zit ik nog een beetje aan de voorzichtige kant wat betreft de Blackmetal (eigenlijk geen echte BM band in dit rijtje, maar bands als Desaster, Necrophobic en Unanimated hebben toch raakvlakken met Blackmetal), dus zou best een Stonehenge line-up kunnen zijn. |
|
Ik vind dat er in ieder geval moet worden gezocht naar een deathmetal en blackmetal hoofdact. Combinaties als Immolation/Absu, dat idee. En vul dit aan met death, black, doom, thrash, heavymetal bands. btw: staat de line up van de pre party al vast? Tot nu toe weet ik alleen dat Malevolent Creation Synovectomy en Abrupt Demise spelen. [Dit bericht is gewijzigd door scotfan op 10-04-2012 11:29] gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote: Helemaal mee eens! |
|
Is het nou Evisceration of Eviscaration die er speelt? Ik zie beide namen gebruikt worden in dit topic. En indien het Evisceration is, is het de band die ooit de "Eclipse" demo heeft uitgebracht ergens begin jaren negentig? Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Na enig onderzoek is het de Evisceration die in 1995 ook speelde, en dat is dus de NL Evisceration met de demo Eclipse. Ja die dus www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Thanks Dan toch maar kijken of ik er ditmaal bij kan zijn want ik zou Evisceration graag eens willen zien! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |