|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Wacken |
|
Ik sla dit jaar over. [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 24-07-2012 21:31] |
|
Al zin in!!!! Let there be beer! Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
- Scotfan - Greycloak (met camping) - Verstikking - w817tjes - verlepte theedoek(wederom met treinkaartje) - Onweerwolf (met kleren aan) - AG (met Death Squad) - ErikS (misschien met de camper) - BVT en betere helft. - De Ulk - Sgeiterdt - Woutjinho - Regeer (met Brammetje + BBQ) - VG - MR.N (+1) - Levithmong - XXL + Papillonneke (Ook met mini camper) - Ratman (met koffiebonen) - the witch en loekie (zoals elk jaar) - Retardo (dronken) - Irritante Klootzak (as himself) - Tucker 10-4 Harley (+2) - Sjon - Jbassist - Kabukiman - Judas Spritz - Henke - Bub - Amarantha No regrets and no remorse... |
|
quote: Mooi, goede herhaling van afgelopen weekend op Hammer Open Air! Jammer dat er geen Lonkero is :D Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
- Scotfan - Greycloak (met camping) - Verstikking - w817tjes - verlepte theedoek(wederom met treinkaartje) - Onweerwolf (met kleren aan) - AG (met Death Squad) - ErikS (misschien met de camper) - BVT en betere helft. - De Ulk - Sgeiterdt - Woutjinho - Regeer (met Brammetje + BBQ) - VG - MR.N (+1) - Levithmong - XXL + Papillonneke (Ook met mini camper) - Ratman (met koffiebonen) - the witch en loekie (zoals elk jaar) - Retardo (dronken) - Irritante Klootzak (as himself) - Tucker 10-4 Harley (+2) - Sjon - Jbassist - Kabukiman - Judas Spritz - Henke - Bub - Amarantha - XnegativeX I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Na stoma om 18:15 een zm snackmeeting? |
|
Oeh! Boeiender |
|
quote: Gast wat denk je zelf? :v |
|
Patat, alles. |
|
quote: Ja, alles. niet best. |
|
Hoezo niet best? |
|
Niet best hoe vet ziek dat gaat worden. :v |
|
Oh ja, siked. |
|
ik voel deze party nu al, maarja andere keer peepz IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Tot nooit man! |
|
quote: JAMMERGAST. |
|
quote: JIJ BENT ZELF EEN JAMMERGAST! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Senks. |
|
Helaas toch niet aanwezig morgen 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Met 2 man aanwezig+ 2 man die vorig jarig ook met ons waren= 4 man afterparty+ nog 2 |
|
quote: Ach, ik doe met je mee |
|
quote: Dan ga ik ook niet. Oh wacht.... |
|
quote: Op onze afwezigheid dan maar quote: Ja spot er maar mee! 5 Euro's? Op je muil!! |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |