IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : Horrorfilms (the 3rd sequel) Vorige pagina
PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 02-10-2020 15:04 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.

PandroidJack
The Paranoid Android
Posted 13-11-2020 15:11 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Deze gisteren op Netflix gezien. Erg interessante en best originele benadering van het haunted house-principe. Verteld vanuit het oogpunt van twee asielzoekers die in de UK stranden. Het begint eerder als een sociaal, Ken Loach-achtig-drama en die sfeer blijft heel de film wel doormeanderen. Goed verhaal met een stevige plottwist ook. Enfin, aanrader dus.

The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.

PandroidJack
The Paranoid Android
Posted 18-12-2020 18:16 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

De remake van Pet Sematary op Netflix gezien. Eigenlijk nog wel best geslaagd, zeker de apotheose vond ik erg sterk.

Deze film heeft z'n idee duidelijk gestolen van 'The Autopsy of Jane Doe' maar doet er toch nog z'n eigen ding mee. Ik vond het nog best een geslaagde prent met enkele erg enge aspecten (die geluiden van dat rondkruipende lijf ).

[Dit bericht is gewijzigd door PandroidJack op 18-12-2020 18:17]

Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 29-12-2020 12:35 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Volgens mij niet in NL te streamen dus je zult hem ergens anders vandaan moeten plukken, maar érg interessante docuserie over horrorfilms. Ingedeeld per subgenre (een aflevering over zombies, 2 over slashers, 1 over demonen, etc) en verhalen/geschiedenis/filmfeiten van bijna alle grote acteurs en regisseurs die ook zelf hun woordje doen. Behoorlijk in-depth (13 afleveringen van 45 minuten in totaal), dikke aanrader! Al heb ik pas 3 afleveringen gezien...

Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.

Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 29-12-2020 21:12 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

@pandroid.

His House vond ik ook erg goed.
En The Possession Of Hanah Grace is ook een kleine topper.
Niks mis mee.

Ik heb zojuist Hunter Hunter gezien.

Een familie die in het bos van Maine woont heeft problemen met een wolf. Het is alleen niet de wolf waar ze voor moeten oppassen.

Ik had al goede verhalen over deze film gehoord en ik kan het bevestigen. Een heerlijke film.
Een continu aanwezige onderliggende spanning en uitstekend goed geacteerd.
Maar dan dat einde. Damn. Heerlijk. Met een grijns van oor tot oor deed dit mijn horror hart sneller kloppen. Niet van spanning maar van extase.

Misschien wel mijn favoriete film van het jaar dankzij juist dat einde en de opbouw hiernaar toe.

bub

Room101
Usericon van Room101
Posted 01-01-2021 21:52 by Room101 Wijzig reactieProfiel van Room101Quote dit bericht

quote:
Op 29 december 2020 21:12 schreef Bub het volgende:
@pandroid.

His House vond ik ook erg goed.
En The Possession Of Hanah Grace is ook een kleine topper.
Niks mis mee.

Ik heb zojuist Hunter Hunter gezien.

Ah, mooi wat tips om te checken

Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com