|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
Will do! Staat al vrij lang in de planning. "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
De Evil Dead trailer staat morgen online! Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
En hij staat online. VET! bub |
|
Thar She Blows!!! Hoopgevend, maar ik ben nog niet volledig overtuigd... zat kutfilms met gave trailers. Vanaf 12-04-13 in Amerika, 25-04-13 in Nederland... hopelijk te zien tijdens de Night Of Terror op 13-04 in Tuschinski. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Synchroon posten... nice Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Dat ben ik volledig met je eens. Het origineel is een opbouw van ongeveer een 20 minuten om dan volledig los te gaan tot de aftiteling. Spanning tot en met en als kijker word je vrijwel geen rust gegunt. Het is maar de vraag of deze remake dit kan evenaren. De demonen zien er in ieder geval goed uit. Ze doen me overigens een beetje denken aan de demonen van Bava's Demons en daar is, vind ik dan, niets mis mee. Volgend jaar zullen we het weten. bub |
|
Ok dan, ff de laptop op de hd tv aansluiten. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Inderdaad, vooral die ogen en de groenige huid. Doet ook wel een beetje denken aan Linda Blair in The Exorcist. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: + heel veel, maar ik hoop het zo van wel. En die boomtakkenscene, of die ook zo bruut is. Vette trailer iig. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
And now for something completely different; Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Adam Chaplin, al een tijdje uit op dvd in (oa) Engeland. Brute low budget splatter film uit Italie die er mag wezen. Doet af en toe denken aan Fist of the North Star (de Manga) en Riki-Oh. Mijn splatter tip voor 2012! Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Iemand Kill List gezien? En wat vond men ervan? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Kan me de details niet meer helemaal herinneren, maar geloof dat ik vooral het laatste gedeelte van de film erg matig vond. Niet echt bijzondere film imho. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Ik vond het wel een goede film...een aparte film, hij roept meer vragen bij mij op dan dat ik antwoorden krijg maar ik vind het wel een goede film. bub |
|
The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Jammer dat horror tegenwoordig vooral "gore" en "splatter" lijkt te zijn. Ik zal het wel fout hebben maar ik kick vooral op spanning en een sterk verhaal (wat overigens niet wil zeggen dat gore en splatter per se moeten ontbreken). ik baseer deze post vooral op de filmpjes die eerder zijn geplaatst. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 31-10-2012 13:16] |
|
Sfeer en spanning zijn voor mij ook de onmisbare ingrediënten van een geslaagde (horror)film. Het lijkt me een moeilijke oefening om gore splattertoestanden niet gratuit te laten overkomen. Terwijl in een film als Alien het 'gore' moment dat John Hurt's borst openbarste, de film (toen hij uitkwam meer waarschijnlijk) onderscheidde van de rest. En de vroegere David Cronenberg-films vind ik ook fascinerend, nochthans kenmerkend vanwege de body horror. Maar Cronenberg hing er dan ook altijd een fascinerend verhaal aan vast. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: Dat laatste De meest succesvolle horrorfilms van de afgelopen jaren waren anders allemaal films die het van de spanning/sfeer moesten hebben; Insidious, Paranormal Activity, REC en binnenkort Sinister. Het betere hedendaagse splatterwerk is toch voornamelijk underground spul. [Dit bericht is gewijzigd door Mortis Rex op 31-10-2012 17:48] Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Misschien al eerder genoemd, maar ik ben ook echt benieuwd naar de nieuwe van rob zombie: The Lords of Salem https://www.youtube.com/watch?v=JEV-I_JWwqU |
|
Die nieuwe Rob Zombie "film" schijnt nog slechter te zijn dan de veredelde videoclips (die hij films noemt) die hij eerder heeft gemaakt. Een van de eerste recensies (op een betrouwbare site; Twitch) is alles behalve lovend; http://twitchfilm.com/2012/10/sitges-2012-counterpoint-review-the-lords-of-salem-turns-a-satanic-cult-into-a-snoozefest.html Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Eerst zelf zien...dan een mening vormen. Als Lords Of Salem enigzins in de buurt komt House Of 1000 Corpses of The Devil's Rejects...dan zie ik de film met plezier tegemoet. De trailer is tof in ieder geval. [Dit bericht is gewijzigd door Bub op 08-11-2012 9:11] bub |
|
Rob Zombie... BAH! Humbug! Vijf "films" van deze clown gezien ondertussen, geen van allen goed dus ik heb er genoeg van gehad. Enkele van zijn films zoals de Halloween remake (en het vervolg) en Superbeasto zijn beledigend slecht zelfs. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
|
|
Heb zelf alleen Devil's Rejects gezien van hem, omdat die zo hoog aangeslagen werd overal. Vond het een uiterst pover werkje, echt geen enkel origineel idee te bekennen. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |