|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
Ben je mijn moeder? MediaPlayer |
|
quote: Ik ben liefhebber van de film, dus hoort hij in mijn colletie als verzamelaar. Blu-ray is helaas niet te koop dus tot die tijd dan maar illegaal op de harde schijf. bub |
|
Ik kom 2 verschillende 4K WEB-DL x265 rips tegen. Waar komen die dan vandaan? Film nu ook gezien. Die chick pinhead en humanoid cenobites zijn wel een stuk makkelijker te Rule-34ien. Wees niet gefopt door de stenen die ik heb, ik blijf ik blijf Sjannie uit de buurt |
|
quote: Ik zou het niet weten. Hij is nergens te koop. Alleen in de UK, op dvd. bub |
|
https://www.hulu.com/movie/hellraiser-eb138082-5c40-4a8f-aa30-3fc66ef615fd Daar staat "UHD" bij, dus ik denk dat de rips ook daar vanaf komen. Nog steeds geen fysieke disc echter. Wees niet gefopt door de stenen die ik heb, ik blijf ik blijf Sjannie uit de buurt |
|
(op Netflix) Straf hoe deze film schaamteloos de plot van It Follows kopieert. Er wordt wel een eigen draai aan het gegeven euh gegeven en aangezien It Follows een dijk van een film was, is Smile dat ook, ondanks de duidelijke rip-off. Een paar lekkere gruwelijke beelden op't eind als kers op de taart. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
lol wtf... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Deze kan je huren op Prime, ik wist niet van het bestaan ervan af, maar als grote fan van (het game) Doom 3 kon ik deze niet laten liggen (het gaat niet over die miskleun met The Rock, voor alle duidelijkheid). Als je niets met het spel hebt, is het allicht minder interessant, maar er zitten wel wat 'Event Horizon'-elementen in die het misschien ook voor de niet-gamer leuk kunnen maken. Al bij al, verrassend geslaagd in zijn genre en de goesting om het spel terug op te pakken, is er nu wel. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
In die andere doom zit best een lange fps scène, zit er ook zoiets in deze? Leerling aan de school der losbandigheid. |
|
Korte stukjes, maar de algehele sfeer van de film hint heel hard naar het spel. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Nog wel best een entertainend horror/thriller-filmpje, luchtig genoeg en met een letterlijk spetterende finale (staat op Netflix). The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Ja, Ready or Not was leuk. Goede hoofdrolspeelster ook. Ik wil Azreal die net uit is ook nog zien, maar draaide alleen op onmogelijke tijden. Gisteren Heretic gezien. Hugh Grant in zijn eerste (?) horrorrol. Ik ging er vrijwel blind in en had geen idee waar de film heen zou gaan. Het gaat over twee mormoonse meisje die bij een oudere heer op bezoek gaan om hem te bekeren. De eerste helft was echt fantastisch, het einde iets minder. Maar ik zou hem zeker aanraden. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Deze stond al even op mijn whislist en ik was dan ook erg blij dat je hem op Prime kon huren (voor nog geen 4 euro). Mooi opgebouwde horrorfilm, waarin de waanzin traag maar gestaag naar boven komt, met Cage die, zoals vanouds, uiteindelijk weer zijn maniakale zelf los kan laten. Er zitten enkele 'leuke' body-horrorstukken tussen, met stevige knipogen naar vooral The Thing. Alhoewel het nooit echt overdreven eng wordt, vond ik het wel een erg geslaagde, mooie prent met erg mooie beelden. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Ik kijk nooit meer nieuwe films, omdat nou ja, ik vind er bijna nooit meer wat aan. Maar dit ziet er dan weer wel veelbelovend uit. En weird. Poppen! Leerling aan de school der losbandigheid. |
|
Heb ik al een tijdje op de radar staan. Ziet er inderdaad nice uit [Dit bericht is gewijzigd door Steel Jaw op 10-12-2024 1:28] |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |