|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Voor de verzamelaars onder ons die nog wel bu rays en dvd's aanschaffen en die niet alles wat los en vast zit downloaden. Volgende maand komt er the 40th Anniversary Edition uit van The Exorcist in de US of A. Extra's info http://www.shocktillyoudrop.com/news/174551-40th-anniversary-blu-ray-of-the-exorcist-details-are-in Blu Ray schijfjes zijn regio vrij. Dvd schijfje wat er bij zit is regio 1. In de pre-order, want deze release komt ook bij mij in de verzameling. Edit: Deze release komt dus ook in Nederland uit...en goedkoper dan de import. http://www.bol.com/nl/p/exorcist-40th-anniversary-edition/9200000019497390/ [Dit bericht is gewijzigd door Bub op 28-09-2013 14:27] bub |
|
En nu ik toch bezig ben...mijn favoriete film allertijden komt volgende maand ook op blu ray uit! wat info http://dailydead.com/the-wicker-man-blu-ray-release-details-and-cover-art/ https://www.facebook.com/photo.php?v=602056549827678 Uiteraard inmiddels besteld bij Amazon.co.uk En dat voor 20 pond...en niet de 29 waar hij nu voor verkocht word. bub |
|
The Final Cut Dat zou wat zijn om deze versie hier in de bioscoop te kunnen zien. |
|
Dan moet je even naar Engeland vliegen...daar draait deze versie wel in de bioscoop. Ik wacht wel op mijn schijfjes. bub |
|
quote: Tegen de tijd dat je een film weer eens wil gaan herbekijken is er alweer een nieuwere versie uit met betere beeld en geluidskwaliteit, meer extra's, etc... Ik heb destijds veel video's vervangen voor dvd's, velen zaten nog in het plastic gehuld.. nooit bekeken, maar wel opnieuw gekocht... waanzin! In tegenstelling tot lp's en cd's verliezen films (meestal) hun waarde sneller dan verse vis. [Dit bericht is gewijzigd door Mortis Rex op 28-09-2013 21:23] Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Het gaat mij niet om de waarde...het gaat puur en alleen voor mijn verzameling welke een emotionele waarde heeft. (Uiteraard is het een en ander wel in Euro's wat waard) En vanzelfsprekend doe ik geen "double dip" voor elke film. Alleen voor mijn favoriete films, welke ik wel wekelijks kan zien. The Exorcist (en ook The Wickerman) behoren tot mijn favoriete films aller tijden. (Toevallig respectievelijk 2 en 1.) The Exorcist heb ik 4 keer op dvd van verschillende releases (één gesigneerd door Linda Blair) naast een al eerder verschenen Amerikaanse blu ray. En nog 2 keer op VHS. The Wickerman heb ik inmiddels met 6 verschillende releases op dvd en één VHS. Die blu ray hoort er volgende maand ook bij. Dat je films op VHS in plastic hebt en nooit hebt bekeken maar wel de dvd hebt gekocht, tja dat is gewoon een beetje dom. bub |
|
Ik hou het vooralsnog wel bij mijn director's cut 2DVD (UK versie van Warner). Het onderstaande lezend vermoed ik dat die extra scenes uit dezelfde bron komen als die op mijn 2DVD versie, en dan is niet alleen de resolutie maar ook de kleur een probleem: quote: Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
quote: Doe ik voorlopig ook. Wachten tot de prijs van de Blu-ray is gezakt. The Wicker Man is een van mijn favoriete films en het zou dan mijn eerste Blu-ray aankoop zijn. Ik teer voorlopig nog op DVD's. |
|
The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
We komen er in de Beneluxe maar bekaaid vanaf met onze zielige kleine genre-filmfestivalletjes.. in Duitsland doen ze het al stukken beter met een rondreizend festival met veel leuke dingen eromheen zoals concerten en exposities. In April mogen we weer naar Imagine in Amsterdam (where the slime live)... het festival dat het horrorimago al jaren van zich probeert af te schudden maar daar wel nog grotendeels op teert (hypocriet) en dat tegenwoordig gehouden wordt in het sfeerloze EYE aan 't IJ... een kil architectonisch hoogstandje, behuisd door snobs en koude kak, met de gezelligheid van een ziekenhuis.. strontvervelend personeel ook nog eens. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: De markt is hier ook beduidend kleiner dan in Duitsland of in Amerika. Nu heb je wel kleinschalige festivals, maar ze zijn er tenminste. Naast Imagine (waar ik trouwens nog nooit ben geweest, vooral de huidige prijzen schrikken me af) heb je ook nog het But Film festival. En dan nog de Conventions. Nederland en genrefilm is sowieso een huwelijk van wederzijds onbegrip. Er zijn veel initiatieven, maar het resulteert te vaak in knullige producties wat vaak ook het resultaat is van een te klein budget. En als er subsidies verstrekt worden voor grotere producties, dan druipt de oppervlakkigheid en commercie er van af. Of het is weer te truttig, typisch Nederlands. |
|
quote: Wither dus. Gisteravond de blu-ray gekeken. Zag er allemaal schitterend uit. Ik vond het acteerwerk niet zo heel beroerd. Vette film en lekkerder dan de remake van evil dead. Toch prefereer ik nog steeds het origineel. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Vervolg Yuzna's Society!? "In an interview with Horror Channel UK, producer-director Brian Yuzna revealed that he’s been developing a sequel to his 1989 Society. “I am actively working on it,” he reveals. “Once again it is all about the financing. “My idea for a sequel is to have it take place in these super exclusive late night clubs that they have in Hollywood. Once you get in there is always a VIP room or a VVIP room that is off limits…“ Clearly, financing is an issue when you have people like Stuart Gordon taking to Kickstarter. So, we’ll keep you updated with any positive developments. In the first film that stars Billy Warlock, Connie Danese, Ben Slack, Evan Richards, and Patrice Jennings, 17 year-old Billy Whitney feels alienated from his upper-class Beverly Hills family. He hears a tape recording that seems to indicate that his entire family are having secret orgies. People appear dead one moment but are alive the next, while Billy’s girlfriend’s body appears to twist into abnormal positions. His parents insist that Billy is imagining everything and try to commit him to an institution. Billy slowly discovers the truth – that his parents and the people around him belong to a different breed of people, a secret in-bred society who are capable of melding and shifting their bodies…" Yes please! Het origineel is, ondanks vette 80's kapsels, nog altijd zeer relevant... Wel meer dan destijds nog aangezien we de rijken nu helemaal aanbidden als goden. Vroeger waren de rijken in films en tv vrijwel altijd de bad guys zoals JR... nu hebben we Tony Stark (de superheld) wiens voornaamste superkracht geld is. Hoog tijd voor een vervolg op Society dus als je het mij vraagt. Rechstreeks gejat van www.bloody-disgusting.com Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Mooi mooi, een vervolg op Society. Een typische eighties film, maar tegelijkertijd ook een erg eigenzinnige film. Ben benieuwd naar het resultaat. Als ik denk aan American Psycho (zowel het boek als de film), dan is dat toch ook een echte verheerlijking van de yuppencultuur. Donald Trump wordt daar als een godheid aanbeden. Niks veranderd sindsdien |
|
quote: Hmmz....gaan we naar opzoek. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Nog nooit van deze film gehoord, maar de korte inhoud klinkt alvast veel belovend. Toffe beelden ook precies [Dit bericht is gewijzigd door PandroidJack op 30-10-2013 9:20] The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: Dit was zo'n film die ik 20 jaar geleden op RTL5 langs zag komen (net te jong om te gaan stappen, maar bijna elk weekend een toffe horror op tv). Dank je wel voor het in herinnering roepen! MC Hammer Smashed Face |
|
quote: Ik deel je mening met het feit dat dit een geniale film is. Zelf heb ik de 2 dvd director's cut editie uit 2002. De moeite om deze editie te bestellen? |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Een beetje doodgebloed hier, lijkt wel. Nog tips? Twee dagen terug heb ik Eden Lake gezien. Goed hard naar zeg. "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
quote: Late reactie. Ja. bub |
|
Pontypool. Verfrissende twist op het zombie genre? Hmmmm....nee. Leuk geacteerd voor een low-budget film, maar zodra de aap uit de plotline mouw kwam was het heel snel gedaan met de suspension of disbelief. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Tips van nieuwe films (nog) niet. Het afgelopen weekeinde nog wel een Lovecraft thema-nacht gehouden met deze titels: -Re-Animator (altijd mooi, deze van Stuart Gordon) -The Dunwich Horror (1970). Mooie occult/satanische thriller. Een kind van zijn tijd (denkende aan The Devil Rides Out, Rosemary's Baby, Wicker Man) -The Whisperer in Darkness (2011). Net als The Call of Cthulhu afkomstig van de H.P. Lovecraft Historical Society en met dezelfde theatrale, jaren dertig setting zoals de verhalen. Een in mooi zwart-wit geschoten sfeervolle film. -Necronomicon (1993). Voor de tweede keer Jeffrey Combs, nu als Lovecraft zelf. -Temnye vody/Dark Waters (1993). Mooie sfeerfilm met Engels-Russische cast. Nog genoeg Lovecraft-films liggen voor een tweede en derde sessie. O ja, en Driller Killer weer eens gezien na 20 jaar. Toch wat minder heftig nu. |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |