IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Auteur:
Topic : Horrorfilms (the 3rd sequel) Vorige pagina | Volgende pagina
Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 26-04-2021 18:08 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Ik vond die Dawn-remake echt gruwelijk vet. Die openingsscène alleen al is de moeite waard.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Steel Jaw
Usericon van Steel Jaw
Posted 26-04-2021 21:24 by Steel Jaw Wijzig reactieProfiel van Steel JawQuote dit bericht

Ik ben meestal ook geen fan van remakes, zeker in het horrorgenre. Maar er zijn uitzonderingen natuurlijk.

Die Dawn of the Dead remake vond ik eigenlijk wel geslaagd, maar absoluut niet beter dan het origineel.

Van Suspiria en The Hills Have Eyes vond ik de remake dan weer wel vele beter dan het origineel


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 26-04-2021 22:16 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Dawn of the dead 1978 is fijn favoriete zombie film. De remake is aardig, maar haalt het niet bij het origineel. Wat een geweldige film is dat!

Er is trouwens ook een remake van day of the dead. Laat maar, hehe.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Steel Jaw
Usericon van Steel Jaw
Posted 27-04-2021 18:58 by Steel Jaw Wijzig reactieProfiel van Steel JawQuote dit bericht

Ik denk dat de originele Dawn of the Dead ook mijn favoriete zombiefilm is. Die sfeer

En ja, ik ben ervan op de hoogte dat er van Day of the Dead ook een remake bestaat, maar die zag er zo ongelooflijk crap uit.

Zoek het hier net op op Imdb en mijn gedachte wordt bevestigd; er zijn 2 remakes van Day of the Dead. Eentje uit 2008 die gewoon dezelfde naam draagt. En eentje uit 2017, die als subtitel 'Bloodline' heeft.

En blijkbaar komt er binnenkort ook een serie van :O


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 17-05-2021 7:03 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Onderhoudende film over een generatie van moordenaars, met een heel ander rolletje voor de lolbroek van de 'American Pie'-films.



Spannend sci-fi/horror-mysterie met een redelijk geslaagde apotheose.



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 04-06-2021 9:17 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Deze gisteren op Amazon Prime gezien. Heerlijk geschifte, surrealistische en best originele prent over een inspiratie- en talentloze kunstenaar die uiteindelijk zijn muze vindt in...jawel, een gat in de muur. Zwaar de moeite als je eens zin hebt in iets dat ver weg blijft van de clichés.



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 04-06-2021 21:26 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Conjuring 3 - The Devil Made Me Do It.

Deeltje 2 vind ik erg gaaf maar dit deel dan weer niet.
Het verhaaltje gaat wat van de hak op de tak, het acteerwerk overtuigd en het word nergens griezelig.
Visueel is het ook niet erg spectaculair.

Jammer de bammer.




bub


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 05-06-2021 15:22 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Spiral, The Book Of Saw ook maar gezien.

De eerste kill is prima bloederig vermaak. Daarna wordt het helaas wat slappe hap.
Het verhaaltje dient als kapstok voor de kills en die zijn er te weinig. 4 stuks. En zo vermakelijk als de eerste zijn ze niet. De laatste is zelfs tam.

Jammer.



bub


Sater
Usericon van Sater
Posted 05-06-2021 15:27 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Erg interessante en complete folk horrordocu op IFFR. Nog tot morgenmiddag te streamen: https://iffr.com/nl/2021/films/woodlands-dark-and-days-bewitched-a-history-of-folk-horror


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 18-06-2021 23:10 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Escape Room op Netflix gekeken. Om kort te gaan: beter niet kunnen doen.Stom, slecht geacteerd, geen interessante kills, stom einde, gewoon nee. Skippen maar.

Daarna Follow Me aangezet omdat me die daarna aangeraden werd en daarbij had ik al nattigheid moeten voelen. Maar even richting de kills gespoeld, eens kijken of dat nog iets goedmaakt.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 18-06-2021 23:13 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Spoelen is dodelijk voor een film kijken. Maar ja.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 18-06-2021 23:35 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 18 juni 2021 23:13 schreef F.Jacobse het volgende:
Spoelen is dodelijk voor een film kijken. Maar ja.





Helemaal mee eens, maar als iets zó kut is kun je altijd nog even kijken of er qua gore nog wat te beleven valt. Spoiler alert: neuh.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 18-06-2021 23:40 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Ik snap het wel, maar ik zou het zelf niet zo gauw doen.

Als het al niets is, dan interesseert me de rest ook niet.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 19-06-2021 19:08 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2021 21:26 schreef Bub het volgende:
Conjuring 3 - The Devil Made Me Do It.

Deeltje 2 vind ik erg gaaf maar dit deel dan weer niet.
Het verhaaltje gaat wat van de hak op de tak, het acteerwerk overtuigd en het word nergens griezelig.
Visueel is het ook niet erg spectaculair.

Jammer de bammer.





Zwakste van de drie ja. Overstijgt nauwelijks de spin-offs en dat wil wat zeggen. Gelukkig heb ik er niet voor betaald.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 26-07-2021 21:40 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Op netflix te zien en ik vond hem tof: Blood Red Sky.

Vampieren in een vliegtuig en nee, het is (gelukkig) geen lolbroeken horror ala Snakes On A plane.

Prima acteerwerk, tof verhaaltje met drama en bloederig vampier gebeuren.
Het werd nergens griezelig maar spannend is het wel.




bub


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 27-07-2021 8:04 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Ja, viel nog wel goed mee.

Deze staat al een tijdje op Amazon Prime, maar gisteren pas gezien. Verrassend entertainend. In dit geval weerwolven op een trein . De weerwolven in kwestie zien er best geslaagd uit, maar voor de rest is het natuurlijk het klassieke afvallingsverhaaltje.



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 27-07-2021 8:43 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Howl is inderdaad een leuk weerwolven filmpje.
De film WER, ook een weerwolven film is ook goed te doen.
Inmiddels zo zie ik ook alweer uit 2013.



bub


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 29-07-2021 23:23 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

sjeezzz...






"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 30-07-2021 1:03 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

The Dark & the Wicked.

Eindelijk weer eens een heerlijke duistere en creepy horror met een kut einde zoals het hoort.


Bazzio Attacks!!!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 30-07-2021 9:13 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Ik vond deze best vermakelijk. Een aantal lekkere ongemakkelijke gore-momenten en ook een paar behoorlijk fucked up scenes.

Zeker geen topmateriaal maar wel de moeite vann het kijken waard, imnsfho.



Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 30-07-2021 10:41 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2021 9:13 schreef Snaack het volgende:
Ik vond deze best vermakelijk. Een aantal lekkere ongemakkelijke gore-momenten en ook een paar behoorlijk fucked up scenes.

Zeker geen topmateriaal maar wel de moeite vann het kijken waard, imnsfho.





Ik vond deze achteraf niet zo.
In eerste instantie ging het wel met o.a. een knipoog naar The Texas Chainsaw Massacre en Midsommar. Het leek een folkhorror te zijn. Maar dan die plottwist.
Nee, bedankt. De gore stukjes zijn wel ok maar dit maakt nog geen goede film.



bub


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 30-07-2021 11:12 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 29 juli 2021 23:23 schreef F.Jacobse het volgende:
sjeezzz...







Hehe, nu wil ik dit zien ook


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 07-08-2021 12:38 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

"La Nuée" op Netflix. Een Franse film die het grootste deel de schijn heeft van een drama over het hardvochtige boerenleven. De boerin in kwestie wordt door economische wanhoop gedreven tot een onverantwoordelijke keuze met sprinkhanen met een onlesbare bloedhonger. Dus qua horrorfilm best wel origineel en uiteindelijk ook wel gruwelijk genoeg.



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Sater
Usericon van Sater
Posted 07-08-2021 13:28 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Ik vond deze wel goed. Lekker naargeestige slowburner.



one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 10-08-2021 10:37 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

"Never waste your pain.", da's wel een mooie quote in ieder geval.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen