IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Auteur:
Topic : Horrorfilms (the 3rd sequel) Vorige pagina | Volgende pagina
BillekeAlwerti
watch?v=dQw4w9WgXcQ
Usericon van BillekeAlwerti
Posted 10-08-2021 10:39 by BillekeAlwerti Wijzig reactieProfiel van BillekeAlwertiQuote dit bericht

Vanavond Parasite kijken.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 10-08-2021 11:02 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Niet deze neem ik aan, want daar is weinig horror aan (alhoewel...)?



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


BillekeAlwerti
watch?v=dQw4w9WgXcQ
Usericon van BillekeAlwerti
Posted 10-08-2021 11:38 by BillekeAlwerti Wijzig reactieProfiel van BillekeAlwertiQuote dit bericht

Ik was in de veronderstelling dat het horror was, excuus.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 11-08-2021 8:03 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Hij komt in ieder geval erg warm aanbevolen hoor. Fantastische film en vanuit maatschappij-kritisch oogpunt kunt je het evengoed "horror" noemen.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 11-08-2021 10:59 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

Ze is in slaap gevallen.


BillekeAlwerti
watch?v=dQw4w9WgXcQ
Usericon van BillekeAlwerti
Posted 11-08-2021 14:05 by BillekeAlwerti Wijzig reactieProfiel van BillekeAlwertiQuote dit bericht

Hij was erg leuk, vooral de skullcrack.


Steel Jaw
Usericon van Steel Jaw
Posted 23-08-2021 21:53 by Steel Jaw Wijzig reactieProfiel van Steel JawQuote dit bericht



Dit ziet er nu eens een vette zombiefilm uit. All the way from Taiwan


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 19-11-2021 6:32 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Verrassend aangename horrorfilm (op Netflix). Het ziet er een beetje kwakkel/B-film-achtig uit, maar er wordt best goed geacteerd, het verhaal loopt lekker en ook de special effects zijn de moeite.



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 10-12-2021 18:38 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Cradle of Fear, de cult horror film met Cradle of Filth (Midian era), staat op Netflix! Helemaal gaaf. Morgen al gelijk een speciaalbierfilmavondje gepland met de vriendengroep.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 10-12-2021 18:46 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 10 december 2021 18:38 schreef ColdheartMinor het volgende:
Cradle of Fear, de cult horror film met Cradle of Filth (Midian era), staat op Netflix! Helemaal gaaf. Morgen al gelijk een speciaalbierfilmavondje gepland met de vriendengroep.


Nice!! Die is echt zo gruwelijk kut dat ik hem graag nog eens terug ga kijken


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 10-12-2021 18:58 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2021 18:38 schreef ColdheartMinor het volgende:
Cradle of Fear, de cult horror film met Cradle of Filth (Midian era), staat op Netflix! Helemaal gaaf. Morgen al gelijk een speciaalbierfilmavondje gepland met de vriendengroep.


Die heb ik hier nog op dvd liggen. Destijds gekocht en mogelijk 2 keer gezien.
Het is geen hoogvlieger.
Van dezelfde regisseur, Alex Chandon, is ook de film Inbred uit 2011.
Die is wel vermakelijk.


bub


Sater
Usericon van Sater
Posted 10-12-2021 19:37 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Goeie tip! Die staat al twintig jaar op mijn watchlist!


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 10-12-2021 19:38 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2021 18:58 schreef Bub het volgende:
Die heb ik hier nog op dvd liggen. Destijds gekocht en mogelijk 2 keer gezien.
Het is geen hoogvlieger.
Van dezelfde regisseur, Alex Chandon, is ook de film Inbred uit 2011.
Die is wel vermakelijk.


Als die kopie nog in oke staat is kun je daar volgens mij nog wel wat knaken voor vangen. Vrij matig te verkrijgen tegenwoordig.

Een van m'n maten noemde hem zojuist de The Room van de horrorfilms. Vond ik wel een aardig parallel


Sater
Usericon van Sater
Posted 10-12-2021 19:54 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Komt tot nu op mij over als een metalversie van Naar de klote.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 10-12-2021 20:46 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2021 19:38 schreef ColdheartMinor het volgende:
Als die kopie nog in oke staat is kun je daar volgens mij nog wel wat knaken voor vangen. Vrij matig te verkrijgen tegenwoordig.


Op e-bay is hij makkelijk te krijgen en ik denk niet meer waard dan 10 euro max.


bub


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 13-12-2021 6:13 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

"The Room" van de horrofilms vind ik zeker een passende vergelijking; fascinerend slechte film en dan nog eens 2 uur lang ook


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 14-12-2021 6:16 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Vorige week als vrijwilliger meegeholpen met het Kortfilmfestival in Leuven. Onder andere de Belgische inzending "T'es morte Hélène" gezien:



Zeer vermakelijke horrorkomedie (de actrice die Hélène speelde bleek heel die tijd naast mij te zitten trouwens) en nu gaat the one and only Sam Raimi er blijkbaar een remake van maken.

https://www.slashfilm.com/701881/sam-raimi-is-producing-supernatural-rom-com-youre-dead-helene/?fbclid=IwAR3unF1EoXDMjfevO4TJxqqlaKbKmgGBtUHBHDnppR7ua4UyMd09KnaxGbs

Het is wel een beetje in zijn straatje.

[Dit bericht is gewijzigd door PandroidJack op 14-12-2021 6:17]


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 04-02-2022 23:00 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

De reboot van Candyman zojuist gezien. Tsjah. An sich geen enorme kutfilm, maar eigenlijk nooit echt eng, nooit heel erg spannend en jeukwaardig politiek correct. Raciaal politiegeweld, een gemengd en knap overdreven homostelletje, veel focus op wit en zwart, the works. Natuurlijk zat er ik het origineel ook wel een slavernijverhaal in, maar in de 2021-versie wordt het wel heel erg in je gezicht geduwd allemaal.

Niks mis met gemengde homostelletjes, verhalen over raciaal politiegeweld of vertellen over racisme, maar je kunt het ook overdrijven. Niet álle politieke thema’s hoeven in 1 film geramd te worden.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 07-02-2022 17:14 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Van de week de Amerikaanse remake van Martyrs dan toch maar eens op gezet om hem snel weer te stoppen en het origineel nog maar eens geheel te kijken...
Hierna ff vluchtig door de remake naar wat kenmerkende scenes gespoeld. Pff wat een bak zoetsappige ellende en verdraaiing die remake in vergelijk met het origineel, die pakt je wel van het 1e moment al gelijk bij je strot zoals het zou moeten zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 07-02-2022 17:15]


Bazzio Attacks!!!


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 08-02-2022 6:14 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Ah ja, heb ik toevallig ook vorig weekend gezien, die Amerikaanse remake. Uiteraard minder beklemmend dan het origineel, daarvoor is het ook Amerikaans .


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 12-02-2022 12:01 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Don’t Breathe 2, ver boven verwachting! Op wat minder prettige scènes om naar te kijken na verre van horror, meer een wraak/actie/thriller mengelmoesje, maar zeer zeker vermakelijk. Ook prima te kijken zonder deel 1 te zien, meer dan “hoofdpersoon is blind” hoef je niet te weten. Prima popcornvermaak!

[Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 12-02-2022 22:08]


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 12-02-2022 13:46 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

quote:
Op 12 februari 2022 12:01 schreef Ethereal het volgende:
Don’t Breathe 2, ver boven verwachting! Op wat minder prettige scènes om naar te kijken verre van horror, meer een wraak/actie/thriller mengelmoesje, maar zeer zeker vermakelijk. Ook prima te kijken zonder deel 1 te zien, meer dan “hoofdpersoon is blind” hoef je niet te weten. Prima popcornvermaak!


Ik kon niet zo veel met Don't Breathe 2.
Deel 1 vond ik wel ok. Maar dit tweede deel was meer van het zelfde.

De nieuwe Candyman vond ik overigens wel weer goed.
Niet een remake als wel een meer van vervolg zoveel jaren later.


bub


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 02-04-2022 8:59 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl



Fantastisch. Hilarisch slecht geacteerd (vooral Pat Smear is een hork), een flinterdun verhaaltje maar al met al gewoon keihard genieten. De mannen nemen zichzelf totaal niet serieus, de kills zijn te gek, een paar goeie cameo’s, vette soundtrack, niks meer aan doen.

Oké, het helpt wel als je Foo Fighters kunt pruimen en niet de schurft aan Dave Grohl hebt, maar ik heb ruim anderhalf uur met een grijns op mijn smoel gezeten. Een hele foute B-film, maar dan uitgewerkt in hoge kwaliteit. Borrel inschenken, je versterker op standje ‘sorry buren’ en gaan.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 12-05-2022 8:04 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

De nieuwste versie van Candyman staat op Prime. Ik vond hem verrassend goed. Ik besefte eerst niet dat hij als vervolg op de originele bedoelt is.

Het maatschappijkritische aspect (politiegeweld tegen de zwarte medemens) past mijn inziens zeer goed in het verhaal, verrijkt het zelf, geeft de gruwel de nodige fond en verheft de film voor mij dan ook mooi boven de zoveelste monsterfilm.



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 12-05-2022 11:14 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 12 mei 2022 8:04 schreef PandroidJack het volgende:
De nieuwste versie van Candyman staat op Prime. Ik vond hem verrassend goed. Ik besefte eerst niet dat hij als vervolg op de originele bedoelt is.

Het maatschappijkritische aspect (politiegeweld tegen de zwarte medemens) past mijn inziens zeer goed in het verhaal, verrijkt het zelf, geeft de gruwel de nodige fond en verheft de film voor mij dan ook mooi boven de zoveelste monsterfilm.




Als dat alleen een aspect zou zijn wel, maar het verplichte gemengde homostelletje, de overdreven focus op zwart vs wit en andersom, ik kreeg er behoorlijke jeuk van. Maatschappijkritiek is top, overdreven wokeness in een horrorfilm mag wmb achterwege blijven.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen