|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
WOW, das de beste line-up die ik in lange tijd heb gezien! |
|
Ik ben er ook wel te vinden, daar niet om. Maar dat houd niet in, dat het niet aan de verkeerde kant van Nederland is. |
|
Mooi eindje fietsen: |
|
IDEE!!! (OK, het duurt nog een poos maar dan nog...) Aan alle mensen die geen crashplek hebben in dat gat: misschien is het iets om een 9-mans busje te charteren? (=van tevoren reserveren) Zo kunnen we desnoods bij iemand in den buurt van Bladel logeren. (Die hebben dus ook nodig ) |
|
niet zo ver als f*cking hardenberg (reactie op mensen die zeggen dat het ver is) [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 09-10-2002 8:33] |
|
Wie kan wat van de bands uploaden ter voorbereiding op de Hellfest?? Heb van de GBK website 1 track en dat klinkt helemaal niet verkeerd. |
|
"Wie kan wat van de bands uploaden ter voorbereiding op de Hellfest?? Heb van de GBK website 1 track en dat klinkt helemaal niet verkeerd." ik hoop dat je een grapje maakt Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
NEE |
|
jammer Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
*kuch* waarom zie ik dit topic nu pas Je moeder. |
|
Beter laat dan nooit |
|
Kerberos valt uit, daarvoor in de plaats een andere nederlandse homo BM band!! En er volgen waarschijnlijk nog 2 bands, ZEER DE MOEITE WAARD!!!! Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
*kick* |
|
welke homo band? Trieste gast |
|
lugubre zeker Je moeder. |
|
het enige probleem is het vervoer.. |
|
nee, aan die kaartjes komen is een heel gedoe. |
|
michiel gewoon ff mailen. |
|
whaha zelfs ik ga http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote: Ja, die kut band weer ja!!!! BLADEL - HOLLAND - 14 DEC 02 Limited to only 300 tickets GRAND BELIAL'S KEY(usa) UNPURE(Swe) WATAIN(Swe) CELESTIA(Fra) CORPUS CHRISTII(Por) NUIT NOIRE(Fra) LUGUBRE(Hol) few more can be added. FRANCE : Voyage en bus au depart de Nimes/Lyon/Paris/Lille. Voyage allez/retour plus place de concert. Reservations obligatoire : DRAKKAR2@wanadoo.fr Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
ik probeer te komen |
|
Ach ja, wordt wel mooi allemaal en dat een dag na satyricon. |
|
quote: ja, en dan geld opsturen... schiet toch niet echt op |
|
Mailtje gekregen: quote: |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |