IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : drakkar hellfest 2002 Vorige pagina | Volgende pagina
Unchained Wolf
Usericon van Unchained Wolf
Posted 16-12-2002 17:05 by Unchained Wolf Wijzig reactieProfiel van Unchained WolfQuote dit bericht

quote:

Die eerste band schijnt Perditor geweest te zijn...heb ik gehoord. En Nuit Noir was lachen

en wat was er zo grappig aan Nuit Noire???

totenkopf
Usericon van totenkopf
Posted 16-12-2002 17:09 by totenkopf Wijzig reactieProfiel van totenkopfQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2002 21:40 schreef soepkoeltoer het volgende:
das waar

Only suicide is real, kill yourself

totenkopf
Usericon van totenkopf
Posted 16-12-2002 17:10 by totenkopf Wijzig reactieProfiel van totenkopfQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2002 21:40 schreef soepkoeltoer het volgende:
das waar

Is dat zo, tsjong !!

soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 16-12-2002 17:14 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

tja, alleen waarom post je nou 2 zelfde dingen, schat?

totenkopf
Usericon van totenkopf
Posted 16-12-2002 17:20 by totenkopf Wijzig reactieProfiel van totenkopfQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2002 17:14 schreef soepkoeltoer het volgende:

Mijn vingers waren eens weer sneller dan ikzelf

Unchained Wolf
Posted 16-12-2002 17:20 by Unchained Wolf Wijzig reactieProfiel van Unchained WolfQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2002 17:14 schreef soepkoeltoer het volgende:

ach ja, van iemand die al rechtstaand aan de toog staat de slapen met een biertje in elke hand, kan je vanalles verwachten

soepkoeltoer
Fashion Police
Posted 16-12-2002 17:21 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

haha, heersch

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 16-12-2002 17:23 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2002 17:05 schreef Unchained Wolf het volgende:
en wat was er zo grappig aan Nuit Noire???
Die gast zong zo ongelovelijk vals en zn rare dansaktje in zn capie

maar op de zang na vond ik het wel goed (was ook een van de weinige die er op stond te headbengen geloof ik).

[Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 16-12-2002 17:25]

totenkopf
Usericon van totenkopf
Posted 16-12-2002 17:27 by totenkopf Wijzig reactieProfiel van totenkopfQuote dit bericht

tsja heb verder niet veel meegekregen van de bands behalve dat wij de hele tijd last hadden met die kabeltjes en een kut geluid grrrrr, maar goed het bier was weer eens lekker

soepkoeltoer
Fashion Police
Posted 16-12-2002 17:32 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

jullie hadden ook meest entousiaste publiek dacht ik.

totenkopf
Usericon van totenkopf
Posted 16-12-2002 17:34 by totenkopf Wijzig reactieProfiel van totenkopfQuote dit bericht

Ja dat hebben er meer gezegd, ach lekker toch effe een feesie bouwen en daar gaat het toch om, heb me prima vermaakt hoor

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 16-12-2002 17:37 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2002 17:23 schreef Iskariot het volgende:
Die gast zong zo ongelovelijk vals en zn rare dansaktje in zn capie

maar op de zang na vond ik het wel goed (was ook een van de weinige die er op stond te headbengen geloof ik).

Psies maar ik stond ook te headbangen lnkz skuinakter je.

Over Perditor wil ik niks zeggen want het geluid was zo erbarmelijk slecht. Het lag gewoon aan de hardware.
Watain leek OK maar klonk 'n beetje rommelig mede omdat ik GVD te dicht bij de PA stond.
Corpus Christii was goed. Celestia speelden wel goed maar was totaal niet mijn smaak. Vooral de COF-zang en poses vond ik niet passen. Meer iets voor op EuroRock.
Lugubre waren samen met GBK mijn favorieten van die nacht. Absolute HEERSCH!! En dat de gitaren met Lugubre uitvielen boeit geen ene fuck. Beukwerk bar none!

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 16-12-2002 17:38 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Ik vond het publiek over het algemeen erg dood overkomen (vooral bij de 1e 3).

soepkoeltoer
Fashion Police
Posted 16-12-2002 17:42 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2002 17:34 schreef totenkopf het volgende:
Ja dat hebben er meer gezegd

en het was ook zo, jullie kunnen er ook niks aan doen dat jullie de beste waren.

totenkopf
Usericon van totenkopf
Posted 16-12-2002 17:47 by totenkopf Wijzig reactieProfiel van totenkopfQuote dit bericht

ach lugubre headbangt gewoon en dat heeft waarschijnelijk een goed effect op iedereen en zo hoort het ook, gewoon lekker beesten en vooral niet nuchter op het podium staan, das gewoon metal zoals het in de 80's ook ging en ik hoop dat het ook weer terug komt en dat wij ons steentje eraan bij kunnen dragen. En dat met die kabeltjes, tsja was vervelend maar kan mij niet boeien, komt doordat de zaal het niet in orde heeft zoals ik gehoord heb.

Poggwyd
Usericon van Poggwyd
Posted 16-12-2002 17:51 by Poggwyd Wijzig reactieProfiel van PoggwydQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2002 17:02 schreef Unchained Wolf het volgende:
wat the hell was mis met de organisatie?
het geluid kon beter maar het was niet slecht.
Alleen verschrikkelijk jammer dat Unpure afzegde.

All hail Drakkar fest.

Wat er mis was ? Veel, maar van het meeste hebben de bezoekers niks gemerkt.

Ik doe dit even "copy pasten" van vampire ofzo, omdat ik het niet nog eens ga uittypen, dus:

Het was qua organisatie van drakkar een teringbende. Je kent dat wel: geen backline, onwaarheden over kaartverkoop. Bands die stukken backline mee zouden brengen die dan pas een half uur voordat de zaal officieel open zou gaan aan komen kakken. Dan moeten er ineens 5 bands soundchecken maar om de een of andere reden gebeurd er dus helemaal niks. Vage toestanden, aan drakkar heb je zomaar weinig.

Petje af voor die lui van Blazing prod., daar heb je tenminste wel wat aan. Maar optredens via een zaalverhuurcontract laten regelen door een derde partij, dat doen we in pazzop dus nooit meer.

Verder de complimenten aan Grand Belial's Key, voor het neerzetten van een geweldige set met, als enige van de hele dag, een redelijk tot goed geluid. Ontzettend fijn dat ze zich ook gedragen hebben op het podium, maargoed dat hebben ze op de afterparty dan ook goed gemaakt, haha!

Dooie ratten, kapotte spiegels, 666 gebroken flessen, 10 liter bloed met koeien-organen in de wc en backstage, zooi in een omtrek van 100 meter rondom het gebouw, twijfelachtige stickers in de kleedkamer, plus minus 15 kotsplakaten.... maar goed... het was wel ERG GAAF.

Blackmetal heeft haar imago weer wat eer aangedaan de zaterdag.

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 16-12-2002 17:55 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2002 17:51 schreef Poggwyd het volgende:
Dan moeten er ineens 5 bands soundchecken maar om de een of andere reden gebeurd er dus helemaal niks.

Viel me ook al op, dat er haast geen enkele band aan het soundchecken was, maar kan ook zijn dat ik ergens aan het lullen was

Was in ieder geval een goede avond.

Poggwyd
Usericon van Poggwyd
Posted 16-12-2002 17:56 by Poggwyd Wijzig reactieProfiel van PoggwydQuote dit bericht

"komt doordat de zaal het niet in orde heeft"

Ik weet niet wie je dat verteld heeft, maar ik kan je verzekeren dat het niet onze fout is. Wat er gebeurde is het volgende:
(Ik meen tijdens Corpus Christii, ik kan me vergissen) werd er een kabel uitgelopen. Diegene moet gedacht hebben, oh kut... en heeft hem gelijk weer ingeplugd. Maar wat krijg je dan, als alle versterkers e.d. volle gas open staan? Een piek op je stroomcircuit. Hierdoor is er ergens bij het PA gebeuren iets doorgebrand en is er kortsluiting ontstaan. We hebben dit zo snel en zo op proberen te lossen, dat we weer in ieder geval verder konden. Daardoor wou er nog wel eens wat uitvallen via de PA.

Maar dat dit de schuld van ons, de zaal, is kan ik nou ook weet niet zeggen.

totenkopf
Usericon van totenkopf
Posted 16-12-2002 18:00 by totenkopf Wijzig reactieProfiel van totenkopfQuote dit bericht

Bands die stukken backline mee zouden brengen die dan pas een half uur voordat de zaal officieel open zou gaan aan komen kakken.

Tsja ik neem aan dat je doelt op ons, maar tsja als je wat vaker organiseerd dan weet je dat bands soms voor onmacht komen te staan, aangezien wij met alle gitaar backline om 's ochtens 9 uur zijn weg gegaan en dat het zo'n zooitje op de weg was dat we niet eerder dan 7 uur later er waren dat is onmacht en is dus heel gemakkelijk af te schuiven op drakkar, dat iedereen een slechte sound heeft is dus niet de schuld van de band maar door een onervaren sound engineer die niet onder druk kan werken, maar wat zit iedereen nou te zeiken het was toch een leuk feestje de bands hebben toch niet gezeurd (misschien op het laatst omdat er nog geen eten was) maar verder was het toch cool, en laten we het ook cool houden omzo iedereen maar effe makkelijk te beschuldigen, ik zeg gewoon voor herhaling vatbaar.

Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 16-12-2002 18:02 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

klopt, zeker voor herhaling vatbaar.

Klote dat ik de afterparty moest missen maar 't was wel zwaar gezellig.

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 16-12-2002 18:03 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ik heb me echt prima vermaakt en de after-party was vetter dan vet! Zeker voor herhaling vatbaar!

Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.

soepkoeltoer
Fashion Police
Posted 16-12-2002 18:04 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2002 18:02 schreef Warrior_of_Odin het volgende:
klopt, zeker voor herhaling vatbaar.

Klote dat ik de afterparty moest missen maar 't was wel zwaar gezellig.

oh jeej wat een twijvelachtig undersign, pas maar op, straks wordtje nog gebanned.

Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 16-12-2002 18:07 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

de undersighn heb ik al lang, de avatar is nieuw maar ze moeten niet zeiken hehe.

Heiden wat stond er ook alweer achterop dat graveland shirt dat ik gekocht heb, ben het alweer vergeten.

Unchained Wolf
Posted 16-12-2002 18:07 by Unchained Wolf Wijzig reactieProfiel van Unchained WolfQuote dit bericht

Ok, idd, het publiek heeft niet veel gemerkt van al dat gedoe.
Maar die gebroken spiegel en die bloederige toiletten vielen wel nogal op eigenlijk

Ik vond het een goed festival. De mensen die daar de boel draaiende hielden leken me trouwens ferm begaan met alles errond, dat is ook best te apprecieren.

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 16-12-2002 18:09 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2002 18:00 schreef totenkopf het volgende:
...ik zeg gewoon voor herhaling vatbaar.

Waarvan akte

Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com