|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: en wat was er zo grappig aan Nuit Noire??? |
|
quote: Only suicide is real, kill yourself |
|
quote: Is dat zo, tsjong !! Only suicide is real, kill yourself |
|
tja, alleen waarom post je nou 2 zelfde dingen, schat? |
|
quote: ach ja, van iemand die al rechtstaand aan de toog staat de slapen met een biertje in elke hand, kan je vanalles verwachten |
|
haha, heersch |
|
quote:Die gast zong zo ongelovelijk vals en zn rare dansaktje in zn capie maar op de zang na vond ik het wel goed (was ook een van de weinige die er op stond te headbengen geloof ik). [Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 16-12-2002 17:25] |
|
tsja heb verder niet veel meegekregen van de bands behalve dat wij de hele tijd last hadden met die kabeltjes en een kut geluid grrrrr, maar goed het bier was weer eens lekker Only suicide is real, kill yourself |
|
jullie hadden ook meest entousiaste publiek dacht ik. |
|
Ja dat hebben er meer gezegd, ach lekker toch effe een feesie bouwen en daar gaat het toch om, heb me prima vermaakt hoor Only suicide is real, kill yourself |
|
quote: Psies maar ik stond ook te headbangen lnkz skuinakter je. Over Perditor wil ik niks zeggen want het geluid was zo erbarmelijk slecht. Het lag gewoon aan de hardware. Watain leek OK maar klonk 'n beetje rommelig mede omdat ik GVD te dicht bij de PA stond. Corpus Christii was goed. Celestia speelden wel goed maar was totaal niet mijn smaak. Vooral de COF-zang en poses vond ik niet passen. Meer iets voor op EuroRock. Lugubre waren samen met GBK mijn favorieten van die nacht. Absolute HEERSCH!! En dat de gitaren met Lugubre uitvielen boeit geen ene fuck. Beukwerk bar none! |
|
Ik vond het publiek over het algemeen erg dood overkomen (vooral bij de 1e 3). |
|
quote: en het was ook zo, jullie kunnen er ook niks aan doen dat jullie de beste waren. |
|
ach lugubre headbangt gewoon en dat heeft waarschijnelijk een goed effect op iedereen en zo hoort het ook, gewoon lekker beesten en vooral niet nuchter op het podium staan, das gewoon metal zoals het in de 80's ook ging en ik hoop dat het ook weer terug komt en dat wij ons steentje eraan bij kunnen dragen. En dat met die kabeltjes, tsja was vervelend maar kan mij niet boeien, komt doordat de zaal het niet in orde heeft zoals ik gehoord heb. Only suicide is real, kill yourself |
|
quote: Wat er mis was ? Veel, maar van het meeste hebben de bezoekers niks gemerkt. Ik doe dit even "copy pasten" van vampire ofzo, omdat ik het niet nog eens ga uittypen, dus: Het was qua organisatie van drakkar een teringbende. Je kent dat wel: geen backline, onwaarheden over kaartverkoop. Bands die stukken backline mee zouden brengen die dan pas een half uur voordat de zaal officieel open zou gaan aan komen kakken. Dan moeten er ineens 5 bands soundchecken maar om de een of andere reden gebeurd er dus helemaal niks. Vage toestanden, aan drakkar heb je zomaar weinig. Petje af voor die lui van Blazing prod., daar heb je tenminste wel wat aan. Maar optredens via een zaalverhuurcontract laten regelen door een derde partij, dat doen we in pazzop dus nooit meer. Verder de complimenten aan Grand Belial's Key, voor het neerzetten van een geweldige set met, als enige van de hele dag, een redelijk tot goed geluid. Ontzettend fijn dat ze zich ook gedragen hebben op het podium, maargoed dat hebben ze op de afterparty dan ook goed gemaakt, haha! Dooie ratten, kapotte spiegels, 666 gebroken flessen, 10 liter bloed met koeien-organen in de wc en backstage, zooi in een omtrek van 100 meter rondom het gebouw, twijfelachtige stickers in de kleedkamer, plus minus 15 kotsplakaten.... maar goed... het was wel ERG GAAF. Blackmetal heeft haar imago weer wat eer aangedaan de zaterdag. |
|
quote:Viel me ook al op, dat er haast geen enkele band aan het soundchecken was, maar kan ook zijn dat ik ergens aan het lullen was Was in ieder geval een goede avond. |
|
"komt doordat de zaal het niet in orde heeft" Ik weet niet wie je dat verteld heeft, maar ik kan je verzekeren dat het niet onze fout is. Wat er gebeurde is het volgende: (Ik meen tijdens Corpus Christii, ik kan me vergissen) werd er een kabel uitgelopen. Diegene moet gedacht hebben, oh kut... en heeft hem gelijk weer ingeplugd. Maar wat krijg je dan, als alle versterkers e.d. volle gas open staan? Een piek op je stroomcircuit. Hierdoor is er ergens bij het PA gebeuren iets doorgebrand en is er kortsluiting ontstaan. We hebben dit zo snel en zo op proberen te lossen, dat we weer in ieder geval verder konden. Daardoor wou er nog wel eens wat uitvallen via de PA. Maar dat dit de schuld van ons, de zaal, is kan ik nou ook weet niet zeggen. |
|
Bands die stukken backline mee zouden brengen die dan pas een half uur voordat de zaal officieel open zou gaan aan komen kakken. Tsja ik neem aan dat je doelt op ons, maar tsja als je wat vaker organiseerd dan weet je dat bands soms voor onmacht komen te staan, aangezien wij met alle gitaar backline om 's ochtens 9 uur zijn weg gegaan en dat het zo'n zooitje op de weg was dat we niet eerder dan 7 uur later er waren dat is onmacht en is dus heel gemakkelijk af te schuiven op drakkar, dat iedereen een slechte sound heeft is dus niet de schuld van de band maar door een onervaren sound engineer die niet onder druk kan werken, maar wat zit iedereen nou te zeiken het was toch een leuk feestje de bands hebben toch niet gezeurd (misschien op het laatst omdat er nog geen eten was) maar verder was het toch cool, en laten we het ook cool houden omzo iedereen maar effe makkelijk te beschuldigen, ik zeg gewoon voor herhaling vatbaar. Only suicide is real, kill yourself |
|
klopt, zeker voor herhaling vatbaar. Klote dat ik de afterparty moest missen maar 't was wel zwaar gezellig. |
|
Ik heb me echt prima vermaakt en de after-party was vetter dan vet! Zeker voor herhaling vatbaar! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: oh jeej wat een twijvelachtig undersign, pas maar op, straks wordtje nog gebanned. |
|
de undersighn heb ik al lang, de avatar is nieuw maar ze moeten niet zeiken hehe. Heiden wat stond er ook alweer achterop dat graveland shirt dat ik gekocht heb, ben het alweer vergeten. |
|
Ok, idd, het publiek heeft niet veel gemerkt van al dat gedoe. Maar die gebroken spiegel en die bloederige toiletten vielen wel nogal op eigenlijk Ik vond het een goed festival. De mensen die daar de boel draaiende hielden leken me trouwens ferm begaan met alles errond, dat is ook best te apprecieren. |
|
quote: Waarvan akte |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |