|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
haha, ben blij dat ik lekker in een auto met VERWARMING zit. ben liever een mietje. |
|
quote:Hehe ik denk het. Een Drakkar is zo'n boot waar de geliefde Vikingen mee kwamen en er bestaan een hoop bands met de naam Drakkar. Drakkar hie is een label. |
|
Artist:Nightwish Title: Oceanborn Released: 31.05.1999 Produced by: Tero Kinnunen Studio: Caverock Studiolla Label: Drakkar Records a division of Drakkar Entertainment GmbH Distributed by: BMG Format: CD ik bedoel deze DRAKKAR dat is dus een andere?? hehe sorry dit ik dit topic bevuil met Nightwish ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Ja, das een andere drakkar. |
|
quote: kijk.... DAT wilde ik weten hehe ik stoor verder niet meer ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
jeujjj ik kom toch !!! er zijn nog +/- 100 kaarten in de voorverkoop.. dus als je te laat bent met bestellen kun je toch nog gaan.. |
|
quote: 5 uur begint als het goed is de verkoop [Dit bericht is gewijzigd door Filthgrinderr op 11-12-2002 14:16] |
|
Eej kerels waar en hoe laat zullen we afspreken? |
|
Ik heb nog niks gehoord van mijn vriendin en het ziet er naar uit dat we gewoon zullen gaan fietsen (heen en terug) dus om relaxt om 17u daar aanwezig te zijn moeten we om 15u bij mij vertrekken. Ik ben tegen die tijd al ingepakt enzo dus aan jullie de keuze hoe laat je hier bent. 14u? 14:30u? We kunnen zelfs op station Eindhoven afspreken als jullie dat willen. @Heiden: Trouwens, ga jij gewoon met je BM scooter erheen ofzo? |
|
quote:Heiden ging toch niet, of wel weer? Eindhoven station lijkt me wel een leuk plan, misschien kunnen we ook nog ff naar de stad om de broodnodige brandstof in te slaan. 2 uur lijkt mij wel goed, kunne we rustig aan doen. De trein komt om 13:55 en 14:25 etc aan... moeten we om 13:04 vertrekken (voor die van 13:55) vanuit Utrecht. [Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 13-12-2002 16:49] |
|
Ow fuck, ik vergeet bijna dat jullie je slaapspullen ook eerst bij mij thuis moeten droppen. Vertel hoe laat jullie op het station verschijnen en ik pik jullie op, we fietsen naar de sjops, langs m'n kamer en dan naar Blaol. Dit neemt makkelijk een half uur in beslag dus kom dan voor 14:30u. We donot want to hurry up. |
|
Heren, ik heb een fles Tullamore Dew gekocht . |
|
quote:Klinkt lekker |
|
Kan ik nog een kaartje bemachtigen? Ik wil best komen ja, misschien kan ik me laten afdroppen. Ik heb trouwens geen fiets... Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
godverdegodverdomme GEEN GELD |
|
Zeg nu effen of ik nog een kaartje kan krijgen, dan sta ik morgen om 14.00 op station Aidshoven. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Dwaallicht had het erover dat er nog wel kaartjes waren maarja, ik ben geldloos dus Heiden, ga maar voor mij dan |
|
quote:Dat wordt dan wel een probleem met terugkomen, tenzij je bij iemand achterop kan of mee kan rijden. Er waren nog 100 kaarten in de voorverkoop, dus dat zel wel moeten lukken. |
|
quote: Jawohl! Doe je ogen open Heiden. Ik ben fucking daar menschen, desnoods ren ik wel achter jullie aan als jullie op de fiets gaan. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Idee #1: Je laat je met je scooter of geleende fiets afdroppen hier. Idee #2: Je mailt je telefoonnummer door en hoopt dat ik een geschikte fiets voor je kan samenrapen vannacht in de kelder waarop ik jou een belletje geef 's morgens. Geen garanties!!! |
|
quote: Iemand achterop meenemen haalt niemand tenzij je een prof-wielrenner bent. Je bent beschonken, hebt geen railing naast je (wel veel sloten), oneffen en soms ook glad wegdek, stoute automobilisten, verkeerslichten ad infinitum. |
|
quote: Kan ik bij jou blijven pitten MBM? Ik mail je mijn telefoonnummer effen door, bel me wel pas rond 11 uur morgen, want ik heb nachtdienst vannacht. Idee #3; Als iemand een stevige fiets heeft kunnen we met 2 man op 1 fiets, ik fiets wel. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Om 14:00 uur op het station dan? |
|
Afgesproken. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |