|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Ach joh viel toh wel mee, en koop eens een fatsoenlijk toetsenbord. Ohja, Grand Belial Key heeerscht net zoals de meeste van de rest |
|
Levend, nou, dat weet ik nog niet. Fuuuucckkkk wat was die terugtocht KUT!! Zat, murw gebeukt , regen, tegenwind, pffff... en op de fiets kreeg ik een kater, maar we hebben het maar mooi WEL gedaan GVD . Veel bands gezien, veel , veel geouwehoerd met diverse schimmige types. Is er nog meer teringzooi geweest bij Celestia of was die lamme actie het enige? Ik vond het maar gedoe om niks, pffff . Anyway, was tof, machtig dat dit zomaar ff kon in Nederland. |
|
Ik heb nog nooit zo'n kutzooi meegemaakt als wat Drakkar klaarspeelde. Dit doen we dus niet weder. Voortaan boeken de bands weer lekker zelf. Grand Belial's Key was geweldig, de afterparty ook. Ik vond de rest maar behoorlijk kut, qua geluid dan. Het trok helemaal nergens op. |
|
what happened with celestia dan? rellen in de keet? [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 15-12-2002 15:10] Je moeder. |
|
Het viel opzich mee. Er stond een Duitser voor het podium en die dacht, laat ik me middelvinger eens opsteken naar deze homo-band want dat doen hier nog 100 man. Vervolgens trapt die Fransoos vanaf het podium die Duitser in zijn buik en vervolgens in zijn nek. Duitser over de zeik, wil de Fransman gaan afbeulen, zoekt vrienden. Die Celestia gast zoekt ook gelijk zijn maten op en de situatie was gespannen, verder gebeurde er niks. |
|
had et inmiddels al gehoord jah hehe diezelfde duiters als bij mtce in rotterdam, gave lui hehehe Je moeder. |
|
En dit allemaal tijdens het spelen, dus spontaan ermee gekapt om een beetje te gaan zitten bekvechten en gekke bekken trekken. |
|
GBK heerschte de pannen van het fornuis! Nuit Noir vond ik belachelijk! Perditor en Watain vond ik ook goed, van de rest heb ik door het vele zuipen en ouwehoeren niet veel meegekregen. Het fietsensleuteltje van de fiets die ik van MBMarduk had geleend was me afgebroken, dus ben ik maar gebleven, eerst 2 uur out gegaan op de gang en toen nog flink gezopen op de after-party. Er werd alleen maar Bound for Glory en Landser gedraaid en flink met bierflesjes gegooid. Vooral die zanger van GBK was constant met flessen aan het gooien. Ze hebben ook nog een Duitser op zijn bek geslagen die met glazen naar slapende mensen gooide. Rond een uur of 8 vanmorgen neergegaan op het podium en daar tot 12 uur gelegen, met 1 blote voet. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote:Hehehe, dat geklooi met die kabels was wel erg (gitaren die de hele tijd uitvielen) enz. |
|
Kut, landser en chaos gemist dus :\ |
|
zo..ben alweer thuis. tja, een gaaf feetsje, jammer van het kut geluid en celectia met veel mensen gesproken ook wat ZM ers gezien geloof ik oh ja en striid was lekker |
|
quote:STRIID IS ALTIJD LEKKER..... |
|
das waar |
|
voor de dames dan he |
|
"nou holy shit, ik ben net terug het was geweldig alhoewel ik niet speciaal van black metal houd, heb ik me zeer vermaakt. heb handjes geschud en wat gezeverd met : Dwaallicht, MBmarduk, Heiden, Iskariot, Warrior of Odin, Soepkoeltoer, Vuig, " mijn hand geschud??? wie was jij dan?? Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
ik denk dat ik je met iemand anders verwar, ik was nogal beschonken http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote:Dude.. dan heb je mij toch ook gezien? Maar het was idd heersend gezellig.. alleen jammer dat iedereen tegen het einde is slaap flikkerde.. en dat ik optijd met de "taxi" terug moest.. maar wel leuke bandjes.. veel bier en gezellige zetemmertjes en niet zetemmertjes.. [Dit bericht is gewijzigd door Filthgrinderr op 16-12-2002 14:53] |
|
quote: Hij was die blonde gast in het death shirt die met mij mee was. |
|
quote: Slaap? Ja veel mensen hadden aan de pretsigaret gezeten (*por-por-in-je-zij-zij*) en konden hun oogjes maar met moeite open houden maar van slaap had ik helemaal geen last van. Het kon ook niet anders want we moesten sowieso wakker blijven en opletten dat we niet in de sloot vielen tijdens het urenlange fietsen met REGEN EN FUCKING TEGENWIND!!! Wij HEERSCHEN GVD! |
|
quote: Por por in je zij?! ik had geen slaap hoor... ik kon nog wel effe door... maar die dude van mn school moest zonodig zn pa bellen toen GBK nog moest beginnen.. dus voortaan fiets ik wel mee... om jullie uit de sloot te houden dan.. ***** maaruh.. wie was die eerste band? ik heb het niet gehoord of gezien want ik was er pas om 8 uur (kut ns ) maar ik heb van die dudes n paar pilsjes gekregen.. dus wil ik nou wel es zien wie het eigenlijk waren.. lugubre site heb ik al gevonden.. maar geen gastenboek voor n bedankje.. [Dit bericht is gewijzigd door Filthgrinderr op 16-12-2002 15:45] |
|
ik kan me alleen herinneren HEIDEN de hand te hebben geschud.. nachtvorst en warrior of odin kende ik al.. maargoed.. vaag! ik heb verdomme niks gezopen! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
mij zul je vast ook wel gezien hebben hoor.. grietje met legerbroek en oud immortal shirt.. *** wat moest trouwens iedereen (-> warrior of odin en co.) in da gangetje van mij shirt? ik moest ineens omdraaien en blah blah blah |
|
quote:Ik vond de aftocht wel meevallen, alleen dat fokking stuk door eindhoven viel een beetje tegen en die trap naar jouw kamer toe. Maar het was weer gezellig -en Die eerste band schijnt Perditor geweest te zijn...heb ik gehoord. En Nuit Noir was lachen [Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 16-12-2002 15:56] |
|
wat the hell was mis met de organisatie? het geluid kon beter maar het was niet slecht. Alleen verschrikkelijk jammer dat Unpure afzegde. All hail Drakkar fest. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |