IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : drakkar hellfest 2002 Vorige pagina | Volgende pagina
soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 17-10-2002 12:03 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

en dan heb je nog de kans dat het geld niet aankomt. das ook lullig.
best wel dom geregeld.

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 17-10-2002 12:06 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2002 12:03 schreef soepkoeltoer het volgende:
en dan heb je nog de kans dat het geld niet aankomt. das ook lullig.
best wel dom geregeld.
hou je altijd met dat soort dingen. Jammer. Als je nu je geld ergens in Nederland kon heen zenden. Helemaal naar Frankrijk. Hoe wil je van je geld afkomen.

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 17-10-2002 12:21 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2002 12:40 schreef MBMarduk het volgende:
Mailtje gekregen:

En dan 2 weken van te voren zeggen dat het niet doorgaat...kan je fluiten naar je geld. Kut fransen.

Unchained Wolf
Usericon van Unchained Wolf
Posted 18-10-2002 20:51 by Unchained Wolf Wijzig reactieProfiel van Unchained WolfQuote dit bericht

Damn die spoorwegen in Holland zijn duur.
30 euro om in Arnhem te geraken, .

Nuja, 't is voor een heel goed doel

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 18-10-2002 20:57 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Arnhem?? Bladel!!
Of bedoel je de terugweg

Unchained Wolf
Posted 18-10-2002 21:26 by Unchained Wolf Wijzig reactieProfiel van Unchained WolfQuote dit bericht

Schijt, nu vergis ik me van topic.
Ik had het over nu zondag in Arnhem Bestial Mockery en Skyforger.

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 19-10-2002 12:08 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Je kunt nog altijd aangetekend iets versturen hoor. Tot € 46,- wordt het door de post verzekerd. Kost je een pleuro of vier extra...

totenkopf
Usericon van totenkopf
Posted 28-10-2002 16:08 by totenkopf Wijzig reactieProfiel van totenkopfQuote dit bericht

heils,

Striid hier van Lugubre, effe over bladel heb een reactie van noktu gehad over kaartjes bestellen, hier is het:

Tickets are selling very fast, this is a fact. To simplify the things, they are only available through Drakkar. But for dutch peoples, they can get it at the Pazzop club directly, this is the only exception.
This is really important to notify that no tickets will be on sale the day of the Hellfest, so peoples who have in mind to get their tickets there are wrong, they will come for nothing. This is not too late to get your ticket, we still have less than 200 tickets on sale. All peoples who want to get their tickets must send 20€ to
DRAKKAR
1 RUE DE L'HORLOGE
30000 NIMES
FRANCE
Do not forget to write us your postal adress with your order. We suggest to send cash in registred letter. We never have problems with that.
More infos at DRAKKAR2@wanadoo.fr

Dus voor de mensen die willen komen en nog geen ticket hebben, effe contact opnemen met pazzpop en kijken wat ze daar zeggen, misschien dat je ze daar kan bestellen.

Only suicide is real, kill yourself

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 28-10-2002 16:33 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Speciaal voor de autolozen en kennis-met-auto-lozen

Hey mensen, ik zit te spelen met de gedachte om een taxibus te reserveren.

(Face it: Bladel is een GAT, 14 december is het waarschijnlijk flink koud en misschien ook nat.
Als de Pazzop om pakweg 2~3u dicht gaat sta je dan lekker tot 6~7u 's morgens buiten en de bushaltes hebben geen afdakje.)

Waarschijnlijk passen er 8~9 man in zo'n busje, dan zijn de kosten best op te brengen.
Stel nou dat we met zo'n ding naar de dichtstbijzijnde stad kunnen rijden, liefst bij iemand thuis kunnen wachten tot de eerste treinen...ok gezellig op zo'n zaterdag/zondagnacht ofnie?
(Bushaltes hebben standaard drank noch muziek )

Pleur je ideeen en suggesties maar hier.

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 28-10-2002 19:20 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

I'm in, mits we minimaal met, laten we zeggen, z'n zessen zijn.

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 28-10-2002 19:47 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Hmmm klinkt als een goed plan, alleen moeten we iemand zo gek vinden om de hele avond cola (of ener van een andere ranzige drank) te drinken.

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 28-10-2002 19:55 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Lees goed: TAXIbusje RESERVEREN
...impliceert dus AFSPREKEN en OPHALEN.
Zoiets ga ik niet nuchter meemaken, komop zeg!?

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 28-10-2002 20:03 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Godverdomme MBMarduk, jouw mailprovider blockt mailtjes van de mijne!

Ik schreef je het volgende...

Ja, ik heb twee weken terug een aangetekende brief opgestuurd, mocht het misgaan dan is de post verzekerd tot € 46. Iig ga ik, mocht ik volgende week nog niets gehoord hebben, mailen. Gaat dat mis, dan halen we bij de Pazzop.... Akkoord?

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 28-10-2002 20:03]

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 28-10-2002 20:04 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Aha, klinkt nog beter

General Skullfucker
Eerlijk delen
Usericon van General Skullfucker
Posted 28-10-2002 20:06 by General Skullfucker Wijzig reactieProfiel van General SkullfuckerQuote dit berichthttp://www.metalhints.nl

Ik heb net met de pazzop gebeld en woensdag is er iemand aanwezig die me meer informatie kan verschaffen.
Als ik een kaartje kan krijgen ga ik graag mee (en nee, ik heb geen rijbewijs ).

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 28-10-2002 20:09 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2002 20:03 schreef Dwaallicht het volgende:
Godverdomme MBMarduk, jouw mailprovider blockt mailtjes van de mijne!
...

Anti-spam. Waarschijnlijk heb je zo'n "vanity" domain zoals veel spammers gebruiken en "disposen"?

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 28-10-2002 20:11 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2002 20:09 schreef MBMarduk het volgende:
Anti-spam. Waarschijnlijk heb je zo'n "vanity" domain zoals veel spammers gebruiken en "disposen"?

Nee, subdimension.com... check die website maar eens. Zeer coole e-mail provider.

http://www.subdimension.com

Gratis POP-account. Ik heb gehoord dat bij GMX.net heel veel mailtjes droppen.

Unchained Wolf
Posted 28-10-2002 20:49 by Unchained Wolf Wijzig reactieProfiel van Unchained WolfQuote dit bericht

Wil iemand es het telefoonnummer en/of website van de Pazzop posten?
Dankjewel.

hellbanger
Usericon van hellbanger
Posted 28-10-2002 20:54 by hellbanger Wijzig reactieProfiel van hellbangerQuote dit bericht

het tel nr van de pazzop : 0497-382860

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 28-10-2002 20:55 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Anders kijk ik ff in de brievenbus voordat ik naar boven hol om te ZM'en....

MBMarduk, onze kaartjes zijn er!!!

Je ziet, well hidden cash in a registered envelope... works every time!

*edit* no. 3 en 4 van de 300, heheheheh

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 28-10-2002 20:55]

Unchained Wolf
Posted 28-10-2002 20:56 by Unchained Wolf Wijzig reactieProfiel van Unchained WolfQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2002 20:54 schreef hellbanger het volgende:
het tel nr van de pazzop : 0497-382860

Hey, bedankt. Maar is dit een NL nummer? Dit lijkt nl nogal op een Belgisch gsm-nummer?

hellbanger
Usericon van hellbanger
Posted 28-10-2002 21:03 by hellbanger Wijzig reactieProfiel van hellbangerQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2002 20:56 schreef Unchained Wolf het volgende:
Hey, bedankt. Maar is dit een NL nummer? Dit lijkt nl nogal op een Belgisch gsm-nummer?

nee hoor, t is gewoon een nl nummer

Poggwyd
Usericon van Poggwyd
Posted 28-10-2002 21:24 by Poggwyd Wijzig reactieProfiel van PoggwydQuote dit bericht

hallee, buts buts
michiel van pazzop, bladel hier

voor diegenen die willen komen, die moet ik helaas toch echt doorverwijzen naar Drakkar zelf..

want dit:

Tickets are selling very fast, this is a fact. To simplify the things, they are only available through Drakkar. But for dutch peoples, they can get it at the Pazzop club directly, this is the only exception.

dit is dus niet waar,
Ik heb voor pazzop 20 kaarten besteld voor diegenen die daar intresse in hadden. Ik heb een week lang ofzo mensen nog de mogelijkheid gegeven om te mailen of bellen, en zij hebben allemaal een kaartje nu.

Ik denk dat Cyril dit een beetje vreemd geinterpreteerd heeft, want ik had een keer of 5000 gevraagd om kaarten voor de vvk in pazzop. En die kregen we gewoonweg NIET !

uhm... ik wil niet vervelend doen, maar ik heb er overigens nog eentje over.

Wie biedt ?
neen, flauwekul. Ik post hier nooit, en ik zal hier ook niet snel nog eens te vinden zijn dus allemaal gaan liggen replien van ik wil dat kaartje heeft geen zin.

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 28-10-2002 22:38 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2002 20:55 schreef Dwaallicht het volgende:
*edit* no. 3 en 4 van de 300, heheheheh

BWUAHAHAHAHAHAAaahh!!! ROCK!!

Shun Sacer
Usericon van Shun Sacer
Posted 01-11-2002 22:55 by Shun Sacer Wijzig reactieProfiel van Shun SacerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/shunsacer

Sauron van Perditor (Nederlandsche Black metal band) vertelde me dat zij ook spelen op drakkar hellfest.
Maar zo te lezen zijn de kaartjes al op en opsturen naar Frankrijk ga ik niet aan beginnen .

Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com