|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Goeie zaak is het, mensen mogen wel eens wat meer moeite doen om aan kaarten te komen. |
|
Ach, het raakt toch wel uitverkocht, zullen wel een hoop Fransen meekomen. |
|
Hoe zit het met dat busje? |
|
Tja, bij mijn weten 2 gegadigden tot nu toe, MBMarduk en ik. Of ging jij nou ook mee? Wellicht General Skullfucker ook, als die 'ns een trap onder z'n reet krijgt om die twintig pleuro op te sturen. Hehe. |
|
Ik heb nog geen idee hoeveel het wordt om van Bladel naar Eindhoven te rijden, ik reken op 50 euro dan is dat met 8 man best te betalen. Ik bel binnenkort rond (heb al 10 bedrijven) voor een prijs om ons die nacht nog in eindhoven te droppen, kunnen nog doorfeesten hier i.p.v. daar stilletjes op de bus te wachten (of "In Dark Zatheid(c)" helemaal Possessed het lokale kerkhof te Terrorizen na al dat BM geweld). Het kan goedkoper als iemand effe wat pagina's terug kijkt op de plattegrond (of in je bosatlas) of er geen stad is dichterbij waar terechkunnen. |
|
Hey mensen, zijn er nog meer mensen die iets voelen voor zo'n taxibus ritje terug naar de bewoonde wereld? Heb er nu maar 2 zeker en 2 mogelijke. |
|
Ik ben bang dat we wat anders zullen moeten verzinnen... Dat wordt een nachtje Wa(n)king the Dead op de Bladelse begraafplaats. |
|
Doe zoals ik: steek gewoon een nachtje door! Da's toch niet zo moeilijk... |
|
Ik vind het alleen zonde van een zaterdagnacht. Een nachtje doortrekken is niet het probleem auf sich maar wel: geen MUZIEK!!! Wat we wel kunnen doen is met rugzakken vool blikjes teruglopen naar Ehv. Is gezellig en "wachten op de bus" begint op een gegeven moment toch vermoeiender teworden dan babbelend/zuipend lopen door de donkere nacht. Dus laten we iets echt truis doen. |
|
Heer Schedelneuker, heeft u al kaartjes besteld? |
|
quote: Moet je'm vragen op HM. |
|
G.S. gaat niet. Mörke, heb je die 20 pleuro al opgestuurd? |
|
OK, hou je vast Dwaal! Ik wilde vandaag effe checken of ik de weg naar De Pazzop kon vinden, dus ben ik naar Bladel gefietst. Heh, uitgerekend: 1 uur en 40 min. in 1 richting zonder verdwaald te raken. Ik heb het er graag voor over. Op zich is het niet moeilijk ofzo maar je MOET wel van tevoren je spieren strekken want anders kun je tijdens het concert niet meer staan van de pijn en kramp. Wie is nu de truie gast ...I think now I'll collapse [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 23-11-2002 16:51] |
|
Vet Ik heb een fiets zonder lamp!!! Whahaha... Heb jij snelbinders op je fiets ivm beer storage? Nou ja, anders wordt het rugzakkenwerk, hehe. [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 23-11-2002 16:53] |
|
Oh neem je je eigen fietsje mee? Zonder lamp gaat dat erg kut hoor, er is weinig tot vaak geen licht en heel veel kilometers sloot naast de fietspaden. Tel daarbij op de booze.... En nee ik heb geen snelbinders. Ik heb met m'n rugtas aan m'n stuur gehangen en dat ging prima (zolang het geen 20kg. weegt) [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 23-11-2002 16:59] |
|
Oh, zorg jij voor de fiets dan? |
|
Ik heb een meiden fiets nog. Zeer brakke remmen en zeer beperkte zadelhoogte. Ik moet nog aan m'n beide fietsen e.e.a. repareren o.a. banden en verlichting. Dus ja als Moerke ook mee gaat moet hij zelf z'n tweewieler meenemen of jij de jouwe. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 23-11-2002 17:09] |
|
en ik heb mijn kaartje al aan de muur hangen |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Sorpresa op 23-11-2002 17:10] "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: Dat mag niet, het is GVD een Hellfest!! |
|
we gaan, geen id hoe maar we gaan http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Lees mijn post hierboven en fiets GVD mee man! Don't be gay, fiets mee! Wij fietsen ook vanaf Eindhoven via Veldhoven, Steensel, Eersel en Hapert naar Blaol. |
|
ja waarom niet eigelijk, wonen toch ook in de buurt van eindhoven. maar nog even overleggen met de andere, laat het nog weten http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
ik ga lekker met de auto, aan fietsen doe ik niet in het weekend |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |