|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
rijden er geen treinen heen ofzo?? |
|
Bladel heeft geen station, je moet met de bus komen en tegen de tijd dat dat is afgelopen ridjen die bussen waarschijnlijk niet meer. Die gast van Drakkar is trouwens wel eeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrruuuuuuuuuuuuug traag bij het antwoorden op mailtjes. |
|
Countdown, nog 13 dagen |
|
Cyril de homofiel heeft nog steeds niet terug gemaild. Ik ga dus niet. |
|
oja gaan met de auto http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
ik heb mijn kaartjes al.. soepkoeltoer en ik zullen er heen scheuren met de wagen Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Oj ik kom wel!!!! Moet er wel al vroeg zijn |
|
quote: VET! Maarreh, toch nog mail gekregen oid? En waarom moet je er vroeg zijn? |
|
Ze hadden nog een paar kaarten over, maar de verkoop is gestopt. Ik kon ze daar in bladel halen als ik vroeg was. Euhm, heeft iemand enig idee hoe laat ut feestje gaat beginnen? [Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 02-12-2002 20:09] |
|
Heeft iemand gewoon al een idee van de PLAATS?? Straat, zaal??? nuja, 'k heb een mailtje gestuurd, alleen afwachten of er rap antwoord op komt... |
|
quote: Je mag GVD de eerste 4 pagina's van dit topic effe doorbladeren of z'n minst [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 03-12-2002 0:13] |
|
quote:[/quote] Oja, en wat zie je dan?? Dat het in Bladel is, NL. Nu, dáár was ik wel al achter gekomen. Maar Bladel heeft wel meer dan één straat hé... Geen straat te vinden hoor! |
|
O? Oke, fine. 13e post, op de herrieavond link klikken en dan op contact. En anders stond er ook "Biezeveld 10" op de routekaart een paar posts lager. |
|
het antwoord van drakkar: Bladel est un tout petit village, donc il sera tres simple de trouver la salle, au pire tu peut demander a un humain dans la rue... Le fest commencera a 18.00. Donc il est conseillé d"arriver avant cette heure. |
|
18:00u? Nounounou! Dat belooft wat! Beukuh!! |
|
Hoe laat gaan wij met onze pelgrimstocht beginnen auf den fahrrad??? |
|
quote: Jij moet een kaartje hebben he en daarvoor moest je er vroeg zijn, toch? Om vijf uur of zo, of is dat veel te laat al? |
|
Nou dan zal ik 'es m'n vriendin vragen of ze ons+3 fietsen kan droppen in Blaol rond 5uur. Het zou wel kunnen gebeuren dat ik jullie om uiterlijk 3uur 's middags verwacht i.v.m. het ons niet kunnen droppen. |
|
quote:Ik dacht zo rond 5 uur daar te zijn, kunnen we desnoods nog in ener van een cafeetje daar wat zuipen. Rond 3 uur in Eindhoven dacht ik dus aan. |
|
Word weer gezellig kom rond 6 wel aan met de auto hoop ik in bijzijn van vriendin en sargot the warlock |
|
jullie sporen echt niet om te gaan fietsen in die kou. |
|
quote:Achjoh, merk je niks van als je genoeg gezopen heb |
|
quote: Mietje, mietje... |
|
handschoenen en fuel (booze) |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |