IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : drakkar hellfest 2002 Vorige pagina | Volgende pagina
aerodis
Usericon van aerodis
Posted 13-12-2002 19:10 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

veel plezier @ all!

kunnen jullie Maarten eraan herinneren dat hij een GBK badge voor me meeneemt

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 13-12-2002 19:15 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2002 19:04 schreef Heiden het volgende:
Kan ik bij jou blijven pitten MBM? Ik mail je mijn telefoonnummer effen door, bel me wel pas rond 11 uur morgen, want ik heb nachtdienst vannacht.

Daar ging ik al van uit. Ik denk niet dat je nog op tijd zal zijn om een trein terug naar Heerlen te scoren. "Slim chance" dus.
quote:

Idee #3; Als iemand een stevige fiets heeft kunnen we met 2 man op 1 fiets, ik fiets wel.

Met mijn 100 kg. lijkt me dat niet op me brikkie want die heeft al een doorgebogen stuk frame bij de ophanging van de eertse AXA slot
Plus: 2 uur met je reet op een baggagedrager is geen pretje.

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 13-12-2002 19:19 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Dwaallicht weegt 70 kilo ofzo, ik zou hem achterop kunnen nemen als 'ie een stevige fiets heeft.

Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 13-12-2002 19:27 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

60 kilo Maar ik heb geen stevige fiets, kerel . Vandaag nog nieuwe verlichting gekocht + snelbinders (om evt. bagage op te laden), maar 2 uur met 2 man op dat brik lukt echt niet, sorry. Was ook maar een gratis krot. Hier moet ff een betere oplossing voor komen.

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 13-12-2002 19:29 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Fiets jatten, hehehe. Hmmz, even breinstormen.

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 13-12-2002 19:34 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

14:00 op Aidshoven CS is goed. Iskariot, dan pakken we de trein van 13:04 uit Utrecht!

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 13-12-2002 19:50 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2002 19:34 schreef Dwaallicht het volgende:
14:00 op Aidshoven CS is goed. Iskariot, dan pakken we de trein van 13:04 uit Utrecht!
Jawohl, Herr Dwahlliecht

soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 13-12-2002 20:23 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

nou....fiets ze morgen

Filthgrinderr
Usericon van Filthgrinderr
Posted 13-12-2002 21:29 by Filthgrinderr Wijzig reactieProfiel van FilthgrinderrQuote dit bericht

Jullie vertrekken allemaal zo optijd!!
Ik moet om 5 uur vanuit mn werk gaan rennen om de bus te halen.. (4 minuten de tijd waar ik normaal n kwartier op loop) dan de trein in springen, naar Tilburg en dan weer de bus in haasten naar Bladel.. en ergens tussendoor nog effe omkleden (want ik ga echt nie in n serveersterpakkie rondlopen daar )
Met een beetje geluk ben ik er dan rond 7 uur..

maar ja..

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 14-12-2002 1:41 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Morgen morgen morgen morgen morgen!!!

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 14-12-2002 10:50 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Vandaag Vandaag Vandaag Vandaag!!!!!

Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 14-12-2002 14:17 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

nog een paar uurtjes

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 14-12-2002 14:21 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

en dan begint de chaos hehe

VUIG
"Selbstmord für einenen höheren Ruhm"
Usericon van VUIG
Posted 14-12-2002 14:22 by VUIG Wijzig reactieProfiel van VUIGQuote dit berichthttp://vuig.cjb.net/

jammer van dat klote weer..

anderhalf uur door die bagger gladheid heen karren

Heaven, once so proud, look as it comes down

EvilPietje
MatrassenkoninG
Usericon van EvilPietje
Posted 14-12-2002 14:24 by EvilPietje Wijzig reactieProfiel van EvilPietjeQuote dit bericht

Zijn er trouwens nog kaarten voor deze poppenkast-show ?? Zo ja, denken jullie dat als ik rond een uur of 9 arriveer, alsnog een aantal kaarten kan scoren ?? Of is het rond die tijd al afgeladen vol ??

BLASTBEATS FOREVER

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 14-12-2002 14:41 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 14 december 2002 14:24 schreef EvilPietje het volgende:
Zijn er trouwens nog kaarten voor deze poppenkast-show ?? Zo ja, denken jullie dat als ik rond een uur of 9 arriveer, alsnog een aantal kaarten kan scoren ?? Of is het rond die tijd al afgeladen vol ??

Tja, je kunt het altijd proberen, en als het niet lukt kan je nog altijd kansloos zat worden bij Tante Ginnie en Ome Tinus (bekend black metaL caf'e in het centrum van Blaol!).

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 14-12-2002 15:11 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

EvilPietje
MatrassenkoninG
Usericon van EvilPietje
Posted 14-12-2002 15:12 by EvilPietje Wijzig reactieProfiel van EvilPietjeQuote dit bericht

Haha, is wel een hele true'e naam voor een black metal-café !! Ik zal efkes kijken wat ik doe, zie het namelijk niet zitten om voor Jan Kut naar Bladel te rijden.

BLASTBEATS FOREVER

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 14-12-2002 15:25 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Zo, we hebben een fietsje inelkaar gezet, we kunnen lekker op de fiets met zijn vieren.

Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 14-12-2002 15:27 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

zo maar es vertrekken

VUIG
"Selbstmord für einenen höheren Ruhm"
Usericon van VUIG
Posted 14-12-2002 15:50 by VUIG Wijzig reactieProfiel van VUIGQuote dit berichthttp://vuig.cjb.net/

17.30 rijden we op!~

Heaven, once so proud, look as it comes down

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 14-12-2002 16:18 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ik moet over een kwartier werken, godverdomme.
Ga ik weer een cool concert missen

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 14-12-2002 16:19]

mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 14-12-2002 17:36 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

Nou Jongelui.. ik ben blij dat ik niet hoef, maar okee, het zijn wel vet TRUE-e bands natuurlijk....

Ach ja, Blackmetal is toch voor Homo's...

Dit slaat nergens op.

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 15-12-2002 2:04 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

nou holy shit, ik ben net terug
het was geweldig alhoewel ik niet speciaal van black metal houd, heb ik me zeer vermaakt. heb handjes geschud en wat gezeverd met : Dwaallicht, MBmarduk, Heiden, Iskariot, Warrior of Odin, Soepkoeltoer, Vuig, Nachtvorst, Abyssos, Filthgrinder Necromantica en een gozer van onheil
het was lachen

[Dit bericht is gewijzigd door Sar'Goth the Warlock op 15-12-2002 2:05]

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 15-12-2002 5:15 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

We zijn net 25 minuten binnen.
FUCKING HELL!!!
Door regen en mist en pijngrenzen enzo...
Not to be repeated for a while now...

Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com