|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
... wat vinden jullie hiervan?? Ik vind ze geweldig.. Koud.. Kil.. Industrial metal.. .. -= PLANET SATAN Helaas hebben ze maar zeer weinig dingen uitgebracht, en is het wachten nog min of meer op hun nieuwe album welke Planet Satan zou gaan heten.. Dit album is echter al jaren geleden aangekondigt (minstens 3 tot 5 jaar terug hoorde ik die naam al vallen) .. Geruchten zijn dat de band meer tijd aan drugs dan aan muziek besteed(de) .. Enige positieve nieuws wat ik heb opgevangen is een interview in 1999 door FMP (fullmoonprod.) waarin gezegt wordt dat er hard aan de cd gewerkt wordt.. ,, maar we zijn nu alweer 3 jaar verder.. -= VERKRIJGBAAR De Noorse band heeft tot nu toe EEN album uitgebracht op FMP, genaamd In The Streams Of Inferno.. hiervoor hebben een aantal demo's gezeten, en een split met Ulver .. Verder zijn op de verzamelaar Nordic Metal: A tribute to Euronymous twee nummers te vinden in een ietswat rauwere onafgewerktere versie, zeer aan te raden! -= (NIEUW?) NUMMER OP VERZAMELAAR Vraag: FMP heeft een verzamelaar uitgebracht genaamd Tribute To Hell met hierop EEN nog niet eerder uitgebracht nummer van Mysticum, genaamd Eriaminell .. Kent iemand deze verzamelaar? Ik heb het nummer net van Audiogalaxy gehaald, en het past perfect tussen de album nummers.. werkelijk weer een geweldig nummer! Helaas kan ik NERGENS vinden uit welk jaar de Compilatie komt, of waar het nummer vandaan komt.. Zijn de compilatie en het nummer van mysticum nieuw, is het een demo nummer (al dan niet opgeschoond) of wat?? Hier het kleine beetje info voor de liefhebber: http://www.fmp666.com/tribute/tribute.html ... -= MEER INFO?? Heeft er toevallig iemand oud werk van Mysticum (pre- In the streams..) , weet iemand de tracklists van de demo's, split's , etc. te vinden?? -= AUDIOGALAXY Onbekende titels die ik op audiogalaxy tegenkom zijn: - Mourning - Journey - The Ride - 04.25 - Triaminell - Eriaminell (die dus ook op de v.a. cd staat) - Planet Satan (dit blijkt een britney nummer te zijn die een of andere idioot onder de naam Mysticum - P.S. heeft gepost -= WIJZIG: Net gevonden: Tracklist van de demo WINTERMASS uit '92: 1 - Intro 2 - The Rest 3 - Wintermass 4 - Demons never sleep 5 - Crypt of fear 6 - The Grave of petrified souls .. Behalve de intro dus nog twee nummers die ik niet ken (4 en 6) ,, alhoewel die laatste misschien wel het bekende nummer 'in your grave' is.. ? Helaas kan ik de andere tracklists nergens vinden.. niet dat ik er veel aan zou hebben, daar die nummers toch niet op A.G. staan.. bluh. [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 13-05-2002 1:06] |
|
quote: 't liefst nog een virus erbij maarre ken de naam al heel lang, maar nooit de moeite genomen om het te luisteren, net als havohej, dus voor 't zelfde geld vind ik het helemaal te gek. hmmm, ff op rajackar's server loeren, misschien... ja, verrek, ff downen [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 13-05-2002 0:09] Oud Vuil. |
|
mysticum heerst... jammer dat ze dood zijn! In 't graf zonder steen nooit geprezen |
|
Mysticum is erg ok ja, The Rest is een wereldnummer. Erg industrial vind ik het trouwens niet hoor, alleen gabberbeats maken het niet gelijk industrial. M.I. is Mysticum dan ook gewoon erg gave black met gabberbeats (die lang niet altijd overheersen) Life doesn't get much better than this! |
|
kennik niet, maar als er iemand ergens een clipje weet staan, post gerust door If you're not a metalhead, you might as well be dead (Piledriver) |
|
mysticum heerscht.. Ik ga het maar weer eens opzetten als ik thuis ben. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
mysticum is superrrrrrr, zelf een vriend van mij die alleen maar gabber luistert, vinnet koel |
|
Mysticum sucks Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
MYSTICUM, een van de meest geniale, oude noorse black metal bands, die drumcomputers maken het juist lekker militant en duister, geniaal gewoon. Ik heb zelf die wintermass demo en de split Ep met Ulver, wel iets anders als de cd, maar altijd nog beter als die zooi die er tegenwoordig uitgebracht wordt Hail Mysticum |
|
kheb het gedowned nou, dat had ik idd wel eens eerder mogen beluisteren. heerlijk simpel ook Oud Vuil. |
|
ik heb effe het nr. The Rest gedownt en ik snap ook direct waar Diabolicum de metalen mosterd vandaan haalt.... wel vette muziek overigens, dwaallicht bedankt voor de tip Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Check ook het nr. 'Where The Raven Flies' (wel je stereo vreselijk hard zetten). Die lui van Mysticum zijn best grappig, in een interview met ze las ik dat ze in de bouw werk(t)en en de geluiden die je daar hoort gewoon tof vonden... dat ze met een drilboor op een enorme gastank gingen raggen en dan naar de echo bleven luisteren, en dat soort dingen in hun muziek wilden verwerken. Is ze prima gelukt als je het mij vraagt! |
|
haha, daar komt de NS reklame dus vandaan. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Opeens weet je het.... Je wordt muzikant, in Noorwegen Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: diabolicum heerscht |
|
quote:ja zeker!!! Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
heb je the "killing spree 1.5" erg relaxed, demo's + de clip die het niet op 'the hatecrown retalliation" haalde |
|
quote:kut nee, vet? Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: zekerz , maar ik weet niet of je die nog kan krijgen, hij is/was namelijk gelimiteerd tot (jawel, daar komt het) 666 stuks... |
|
Killing Spree 1.5 is opnieuw uitgebracht in digipak formaat. |
|
quote: dat was ie al |
|
Anywayz, hij is gewoon te koop bij Displeased, dus erg limited zal 'ie niet zijn. |
|
quote: Even off topic: Ik check net je site (norinian) heb je zelf dat logo gemaakt/? FUckin' gaaf! [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 15-05-2002 13:41] |
|
quote: I envy thee.. |
|
mysticum is vette shit! |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |