|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
MYSTICUM live 96 (35 minuten), ik wil die band best copieren voor de liefhebbers, stuur een videoband op en voldoende postzegels, mail info@sammath.nl crypt of fearrrrrrrrr Furious black death metal http://www.sammath.nl |
|
Ik heb deze week een interview gedaan met Mysticum en dit is vanaf nu te lezen op www.vampire-magazine.com met nieuws over komende releases en over vragen uit het verleden (vragen die hier ook meermaals aan bod zijn gekomen). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Cool interview, Hub! "A gift from us to all of you who are supporting us! Sex, drugs and Satan is supported by Mysticum, a life of sin is where to begin!" Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Ik heb het gelezen |
|
vet! shirts Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Ik ben al bezig te regelen dat ik de split EP met Amok en de nieuwe shirtjes kan krijgen voor mijn HDG-distribution. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Hub for president Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik hoop dat de nieuwe cd snel uitkomt! Wat een overheersende band. [Dit bericht is gewijzigd door Manifest op 22-03-2004 20:50] F*ck hippies |
|
De nieuwe shirt ontwerpen zijn onderweg,ik verwacht ze een dezer dagen hier te kunnen posten En zoals in het interview te lezen: er komt voorlopig helemaal geen nieuwe cd.Het enige wat zal verschijnen is de split EP met Amok. [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 25-03-2004 9:32] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Hey ik wil een shirt! Kan ik reserveren? Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
quote:Ik weet nog niet hoeveel ik er krijg en of ik alle drie de shirtontwerpen hier voor de benelux krijg. Ik heb op korte termijn een site online met alle nieuwe items.Geinteresseerden kunnen wel regelmatig mailen om mijn lijst te krijgen (deze is vanaf afgelopen week te krijgen via marcelbanziger@hotmail.com).Deze lijst zal regelmatig worden geupdate.Verder zal ik als ik de tijd krijg ook hier op ZM posten wat nieuw is. Wel is reserveren mogelijk voor de nieuwe Audiopain cd die op 7 april uitkomt.Ik doe met HDG-distribution de enige distributie hier in de Benelux van hun nieuwe album (tevens zijn hun oude artikelen nog steeds verkrijgbaar hoewel wel nog maar in heel beperkte oplage). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
De artwork van de rerelease van In the streams.. |
|
quote: Jah, ik heb hem. Stelt niet zo veel voor in vergelijking met de andere release die ik heb (FMP). Aan de binnenkant van de digi zo een plaatje van een soort industriele toren, en dat was het dan. Enige pluspunt is een bonus track erbij. Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
Ziet er nou niet echt beter uit dan de originele versie moet ik zeggen. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
heb sinds vorige week die nieuwe 7" ep split met Audiopain en beide bands zijn verdomd sterk bezig opnieuw ... heerlijk ... kmoet wel zeggen dat Blacklodge uit Frankrijk schitterend dicht in de buurt van mysticum komt ... www.alkerdeel.be blacksludgedoomdrone |
|
quote:vindt je? Ik vindt Blacklodge soms erg saai en vrolijk Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: ik vind het een superplaat, leuk dat er zoveel techno in zit ... vrolijk? mja, kan ik inkomen, heerlijk in schril contrast met hun (gepikte)heroinehoer imago, maar zeker niet saai, binnekort komen ze in de buurt met aborym en corpus christi, ben es benieuwd www.alkerdeel.be blacksludgedoomdrone |
|
quote:Vrolijk Ik heb nog nooit zulke agressieve industrial gehoord als in Blacklodge. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:TAOS vindt ik super! maar dat nummer wat er na komt (ik weet niet of dat hetzelfde nummer is, ik heb een promo cdr met ruwe mix) heeft op een gegeven moment een heel vrolijk riedeltje wat me deed denken aan Dominions of Satyricon van Satyricon... en dat vonk nou niet echt je van het. Rest van de nummers ook niet echt super, behalve TAOS dus. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
TAOS is trouwens ook de naam van de andere band van Saint Vincent. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Vergeet niet de lim vinyl versie van "in the streams" te kopen voordat die uitverkocht is. Ik heb de mijne vandaag van N.C. rec (een van de weinige mailorders die hem in de lijst had staan) binnengekregen vind het een aardige layout incl a3 poster. mysticum hoezee |
|
Hebben ook eindelijk die lp versie, ook weer Mysticum "Demons never sleep" demo cd in stock. |
|
Damn, mysticum heerscht erg. Maar die cd covers zien er niet zo bruut uit. Komt blacklodge binnenkort niet naar NL? F*ck hippies |
|
Ik bestel dus fijn In the streams of inferno. Paar weken later valt Demons never sleep op de deurmat. En die is vrij bout eigenlijk. |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |