|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat al jaren geleden is uitgebracht op de Fullmoon prod. verzamelaar! nieuwste nummer: Black magic mushrooms |
|
Ik ken alleen maar een oudere cd van Mysticum (In the streams of Inferno) en die klinkt wel ok! Lekker stampende industrial black! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Heb laatst nog een video gezien van een liveshow '96... GEWELDIG! - Mutatis mutandis - |
|
quote: VOlgens mij heb ik de tekst van Black Magic Mushroom jaren voor 2001 al zien staan op een of andere mysticum-site.. Eriaminell is trouwens wel een erg gaaf nummer (dat nummer van die fmp verzamelaar) , weet iemand wanneer dat nummer opgenomen is? |
|
quote:Toen waren ze ook in ned.(Baroeg) met marduk en gehenna als ik het me goed herrinner.. |
|
quote:ben jij al zo oud dan? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
ben ik nou de enige die het nummer op de EP echt ruk vindt? dat stofzuiger geluid! ik vinnet normaal niet zo erg, maar dit slaat echt alles! op "In the streams..." is het geluid zoveel keer beter... maar goed audiopain heerscht hard en de ep is leuk om te hebben! |
|
Binnenkort verkrijgbaar de nieuwste Audiopain cd via HDG-distribution. Momenteel word de laatste hand gelegd aan de eindmix en zal verschijnen op 7 april in een gelimiteerde oplage. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Heb net de bevestiging gekregen dat de Mysticum DVD (Engeland '96) mijn kant op komt en op mijn deurmat gaat ploffen binnenkort . Krijg uit dezelfde serie ook nog Carpathian Forest en heb vandaag Gorgoroth in Engeland('95),Duitsland('96) en Belgie('96)en Satyricon in Belgie('96) gekregen. Oude herinneringen ophalen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Zijn dit allemaal officieele dvd's Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote:Nee,bootleg dvd's.Ze hebben allen 1 of meerdere complete live optredens, eventueel videoclips,foto galerijen en demo's. Had eerder al Aura Noir live in Rotterdam 1998 Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
En hoe is daar aan te komen als ik vragen mag. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Krijg je last van de heb-pleuris?? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Wel als het over Mysticum gaat. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Weet ik. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Die site werkt niet. [Dit bericht is gewijzigd door Verval op 08-03-2004 20:59] Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Bij mij ook niet. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Het is www.blackmetaldvds.com. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Aha, nou je weet wat je moet (en zult) doen: Bestellen! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:net zo oud als U! ..hoezo? ben je een laatkomertje dan? |
|
quote: Daar was ik helaas niet bij - Mutatis mutandis - |
|
quote: Tssk, ik vind het het beste Mysticum nummer tot nu toe! "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: Koop een fatsoenlijke platenspeler - Mutatis mutandis - |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |