|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
de LP van 'In the streams..' komt op 20/2 uit via Cryptia. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Super! - Mutatis mutandis - |
|
Je kan me de bout hachelen! |
|
quote:Zeer gave intro Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ach, tis gewoon een kutsite eigenlijk. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: en je ca$h? |
|
ha lachen, je kan geld storten op hun site Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Die krijg je dan teruggestort neem ik aan. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote:kopen ze vast en zeker drugs voor. nieuwe manier van bedelen? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik heb net de split met audiopain binnen, en nou heb ik een domme vraag: is het 33 of 45 toeren? ik heb totaal geen verstand van dit soort dingen.. Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
quote: VOlgens mij gewoon 33 toeren, 45 is vrij uitzonderlijk voor nieuwe releases.. (heb hier overigens wel een arcturus bootleg van my angel op 45 toeren, erg cool, als ik die op 33 zet dan wordt het toch al ontzettend trage nummer helemaal doomy.. |
|
Nu uit: "In the Streams of Inferno" (re-release Digipack) - Mutatis mutandis - |
|
quote:o vet, waar? Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Haha, Fedaykin wist het ook al niet ... luister gewoon naar de audiopain kant, daar hoor je het wel duidelijk. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Het is dus 33 toeren? Audiopain klonk idd een beetje erg snel.. Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
quote: Avantgarde. - Mutatis mutandis - |
|
@Hub de Gallier Heb vandaag de split EP ontvangen! Thx m8! A black heart can only find beauty in darkness. |
|
quote:Hopelijk bevalt 'ie Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
hoe kan dat nu niet bevallen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:+ bonustrack! |
|
heb in de mailorder die digi en split ep. Komende week moet de lp versie ook binnen komen! |
|
Welke is de bonustrack? Als het niet die van de recente EP is dan wil ik'm wel digitaal als iemand'm heeft? A black heart can only find beauty in darkness. |
|
quote:EP kopen hoer Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
hij bedoelt dus dat ie de ep al heeft denk ik. Het nummer op de digi is iig een heel ander nummer dan die op de split ep, en heet "Eriaminell" |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |