|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Verrater style? |
|
quote: Hmmm zoals bij hun vorige release? Dacht dat ze de "lost master's" al daarop hadden gezet. Ze moeten weer eens wat mysticum uitbrengen en die middelmatige project bandjes (waarmee ik geen aborym bedoel) lekker laten vallen. |
|
Het gaat idd. (helaas) in de stijl van "Lost masters..." worden ja maar ditmaal willen ze alle ooit opgenomen muziek gebruiken. Echt nieuw materiaal zie ik zelf niet meer komen helaas. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
het gaat maar door met uitmelken ja, helaas... black magic mushrooms was een veelbelovende track Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Eindelijk een optreden van hun online! http://youtube.com/watch?v=5S9lY_sqxOM http://youtube.com/watch?v=jEAs5ZIRw9A&feature=related [Dit bericht is gewijzigd door R. op 24-01-2008 0:18] |
|
goeie poep.. [Dit bericht is gewijzigd door Aaaarco op 24-01-2008 1:52] In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Ik heb dat hele optreden in Bradford 96 op video, als iemand een copie wil stuur maar een trade list: info@sammath.nl Furious black death metal http://www.sammath.nl |
|
Heb ook het hele optreden op DVD Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Heb het hele optreden op Blu-ray |
|
Heb het hele optreden op 7" vinyl, en dan de die hard versie met een gebruikt condoom uit Malmberg's anus. |
|
:') [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 24-01-2008 17:51] |
|
quote: Bah... |
|
quote:Zo, daar zul je wel erg trots op zijn dan Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Heeft Hub nog wat insider weetjes mbt mysticum of planet satan revolution? [Dit bericht is gewijzigd door R. op 03-04-2008 14:47] |
|
quote:Ja, die heb ik. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
mooizo, gewoon voor je houden tot er dingen zeker zijn... aan die overloze beloftes hebben we nix eh niets zeggen... eh! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Ik zeg ook niks hehe. Wacht allen maar af Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Haha, zolang die mysticum gasten maar niet denken dat ze enigsinds prioriteit krijgen als ze nog eens wat uitbrengen. Als ze mensen al jaren laten wachten op een beetje black metal, wat niet echt complexiteit's-faam heeft, en maar door blijven teren op hun alweer 12 jaar oude album en wat slechte demo's die gemaakt zijn toen ze 14 jaar waren, verliezen ze toch echt wel mijn respect. |
|
Ze staan echt niet te wachten op jouw respect hoor Ze hebben altijd al gedaan wat ze zelf willen zonder zich iets aan te trekken van anderen en/of verwachtingen. En die houding zal ook in de toekomst niet veranderen hehe Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
|
|
Huub.. leg jij ons eens even heel snel uit waarom er nog steeds geen nieuws over deze band is? Pronto. |
|
Kinderen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
HUUUUUUUBBBBBB!! Nog nieuws? |
|
Geef de hoop maar op Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |