|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
signature |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
wow, ken die band niet signature |
|
Er is niet meer dan die myspace tracks volgens mij Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Weet iemand waar ik de PISS OFF! promo van Mysticum kan downloaden? |
|
Nee ik heb hem ooit gedownload.. maar kan hem nu nergens meer vinden, ook niet op de blogspots |
|
@R: geen idee. heb eventueel wel Sabazios (pre-mysticum) - Wintermass voor je, evenals de Medusa's Tears demo en de split met Ulver. Alles mp3 uiteraard (en helaas). EDIT: Staat die Piss Off demo trouwens niet ook gewoon op die 'lost masters of the universe' verzamelaar, of is die inmiddels ook al niet meer zo makkelijk te vinden? [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 11-01-2010 20:25] |
|
quote: Soulseek al geprobeerd? |
|
gevonden op SS |
|
quote:Yep, op "Lost masters..." staat alles van Mysticum, en die is nog makkelijk te verkrijgen overal. Daarnaast zijn er ook bootleg CD's met alle demos en promos. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: lol beetje zolderkamer grind sound. WEL leuk. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Ik brul daar! Omdat er geen lyrics te vinden zijn heb ik uren het orgineel beluisterd en maar opgeschreven wat ik er in hoorde. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Hoe zit het met dat project uit Italië eigenlijk, specje? (dat was het toch?) Dacht even dat Nemesis Industries dat was. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Die bootlegg (Demons never Sleep, toch?) staat 'Black Metal Mushrooms' niet. Op 'Lost Masters...' wel. Alleen dat lijkt mij ook al reden genoeg om voor 'Lost...' ipv de bootlegg te gaan. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Nee, dit is een project van de drummer en gitarist van Dimensional Psychosis, dat italiaanse project heb ik uiteindelijk afgeslagen. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Op "Demons never sleep" staat idd niet alles op, maar er zijn wel bootlegs waar alles op staat. Heb er zelf 1 van maar weet effe niet meer hoe die heet (heb alle muziek in grote kartonnen dozen gepakt wegens plaatsgebrek dus ga nu niet zoeken, ben ik een dag bezig haha). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: lulz IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Mysteriis en Trol? Klinkt op zich wel vet, maar was toch meer fan van Dimensional Psychosis. quote: Duidelijk. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Nee, niet Trol, die ander Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Je moet wat Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Uhm, zoekzoek... Gorthaur! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
idd, maar dit project is nooit van de grond geraakt volgens mij. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik heb nog ergens een livetape liggen van Mysticum in België op hun tour met Marduk in 1996. Wall of sound! |
|
quote: Gaat ook niet meer gebeuren lijkt me. Mysteriis doet niets meer in de muziek volgens mij. |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |