|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik herinner me van die tijden ook nog zo een boomlange blonde kerel die steevast iedereen liep uit te dagen. Was een kop groter dan de meesten. Precies een viking, maar dan zonder Jerommekesbast en zo een kerel die altijd wel in een agressieve eruptie belandde om de minste reden. Iemand die zijn vriendin per ongeluk een duwtje gaf of omdat zijn gezicht hem niet aanstond. Altijd knal tegen de grond en dan natuurlijk de twee kerels van Blood & Honour van wie de ene nu veroordeeld is. [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 13-09-2014 23:28] signature |
|
Wat een ellende, helemaal niet gezellig. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Wie was jij? En nu gaan we vegen |
|
in '96 was ik er niet bij als je me al zou kennen dan is het over de blackmetalreportage van Koppen over Blackmetal in Hekelgem met Ad Hominem. Of van Nepherex Of van onschuldige vandalenstreken in het West-Vlaamse signature |
|
Je had twee van die blonde kerels, de ene is in Outer eens neergetrapt door een skinhead. In Ruddervoorde had je die motorbende als security, die ene zatte plak op z'n gezicht. Die ene van Blood and Honour was toen wel nog maar één puber. En nu gaan we vegen |
|
quote: Nepherex heeft nog op mijn school gezeten, allez, hij zat op' atheneum bij het plebs. Ad hominem nooit gezien, het moet nog iet of wat deftig zijn. Ik denk dat in die tijd het psychisch scheve gehalte vrij hoog lag op shows. En nu gaan we vegen |
|
ik was ook nog puberend, 16 in 96. fijne tijden. meebleiren op Immortal kon toen nog en blackmetal begon wild te flirten met digitale industrial toestanden. Mysticum, die gast van Impaled Nazarene met z'n Raism en Diabolos Rising (damn wat vond ik dat beestig) en dan Samael met Passage, Limbonic Art, And Oceans wat later de opleving van Franse indusblack met de Blacklodge-kliek en dat was het ongeveer oja, die Poolse militante toestanden signature |
|
quote: Den Beir van Despair , Visscher. Ja, fijne kerel. Ik zat in de jeugd in Torhout. Goeie kweekpoel daar. Waelcyrge, die gast zat daar ook en dan Norgaath, die bij Corpus Christii zit/zat en Paragon Impure. En Gotmoor dachtk. Kon er best mee door. Drummer van Huldrefolk zat daar ook. Roeselare was ook een berecoté signature |
|
Bij ons viel de afzetmarkt qua BM mee, tot dat voorval met die afgebrande school. De crew is toen zo'n beetje uiteengevallen. Ik vind het eigenaardig dat jij die nadien nog op shows gezien hebt maar het kan wel eventueel. Nadien werd het plaatselijke jeugdhuis Marilyn Manson-worship, ook een show van Ancient Rites trok nog sporadisch wat volk. Maar voor de rest niet veel cult meer te beleven. Brussel ligt hier wel vlakbij en dan is hipster nooit ver weg. Heb ook altijd die indruk gehad dat West-Vlaanderen een groter debiet gaf qua extreme metal, zo ook de hardcore-beweging. Veel aardige bands (Caducity, Impedigon, Anesthesy..) en het zeer cult-rijke With A Dragon's Blaze Fest. [Dit bericht is gewijzigd door caron op 14-09-2014 7:55] En nu gaan we vegen |
|
tering, jullie schijnen elkaar nog te begrijpen ook |
|
Het is hier een forum, wat had je dan gedacht? En nu gaan we vegen |
|
Kan van dat nieuwe nummer niet echt wat maken. Het is allemaal wel aardig, maar meer ook niet IMO. |
|
Planet Treble. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Juist ja: in 1996 was Slipknot da shit. Toch vreemd dat hun grote doorbraakalbum van 1999 dateert... discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc |
|
Ik heb Planet Satan nu toch en eigenlijk wel vrij brute shit. Lucifer in the sky with demons, geniaal. En nu gaan we vegen |
|
quote: Nieuwe is heel goed inderdaad! |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |