|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Polluted Inheritance. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Met alle bescheidenheid maar Aratron hoort hier niet thuis hoor, we staan in de middenmoot 5 Euro's? Op je muil!! |
|
obtruncation - spheres of the rotting phlebotomized - devoted to god |
|
Waarom zijn 90% van de Nederlandse metalbands deathmetal trouwens? En de andere 9,5% femalefronted. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Goeie vraag. Misschien omdat het makkelijker is een grunter te vinden dan iemand die kan zingen? Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: Dat zeker, zo moeilijk is het niet om death metal te maken. Of het ook boeiend is doet er helaas vaak niet toe 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote:Dezelfde oefenruimte als wie? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
HoB en zeker Gorefest horen hier niet thuis. Massive Assault wel. Boeiender |
|
Female fronted bands zouden ze moeten verbieden. Dat heeft met metal geen kut te maken. Stelletje fairies! Ja hoor... |
|
quote: Obtruncation duh! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: +1 Wat denken ze wel niet. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Ik heb jaren terug een poosje gebast in Turmoil, een band met twee broertjes uit Amersfoort. Was met Marco Spiegel, ook wel bekend als Asterix, als grunter en Otto Donk van Grim Ordeal als achtergrondkip met krijs. Dat was echt de beste death metalband van Nederland ooit, maar ze kwamen jammer genoeg nooit de oefenruimte uit. De drummer, Loebi, was de beste drummer die ik heb gekend, ook de snelste, en een geweldige tandem met zijn broer Marcel, de gitarist. Echt, qua snelheid knalden ze Cryptopsy er nog uit, maar dan met nummers die wel catchy waren in de stijl van oude Brutal Truth. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Wel. Ook. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Oh ja, the Kuntautcult. Ja hoor... |
|
quote: 1 nummer heel snel ja, vanaf dat moment kakte hij altijd enorm in... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Voormalig Bodybag toch,uit Ridderkerk? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Ik heb nog geen één band gezien waarvan ik denk: goh, die zou ik nog best eens willen luisteren. Maar ja, ik ben diep van binnen een nogal beïnvloedbare blekkie met hipsterneigingen. Nederblek houdt trouwens ook niet over. Af en toe zet ik dat debuut van CHD nog wel eens op en dat was het dan weer wat mij betreft. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Nederblek, ook een genre overladen met overmatige bejubeling en incestueuze handelingen. |
|
Heidenland heeft een leuke tape. En de split van Wolversveen en Proctor is fijn. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Into The Pits of zo? lachen verder toch gewoon God Dethroned zeker, kom nou signature |
|
Pentacle. Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
Volgens mij is iedereen bezig met obscure troep te roepen ipv goede bands... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Brutus mag ook wel genoemd worden, meer death metal word het niet. |
|
Niet zo bekend in de death scene, maar voor mij zonder twijfel: - Creepmime Zowel Shadows als Chiaroscuro zijn geniaal. "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |