IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Het Beste Nederlandse Death Metal Band Ooit Topic Vorige pagina | Volgende pagina
Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 01-12-2011 11:41 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Polluted Inheritance.

Primal Creation - modern thrash metal - YouTube

Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 01-12-2011 11:42 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

Met alle bescheidenheid maar Aratron hoort hier niet thuis hoor, we staan in de middenmoot

5 Euro's? Op je muil!!

kabukiman
Usericon van kabukiman
Posted 01-12-2011 11:43 by kabukiman Wijzig reactieProfiel van kabukimanQuote dit berichthttp://www.myspace.com/entrapmentdeathmetal

obtruncation - spheres of the rotting
phlebotomized - devoted to god

Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 01-12-2011 11:46 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

quote:
Op 1 december 2011 11:43 schreef kabukiman het volgende:
obtruncation - spheres of the rotting
phlebotomized - devoted to god

Gave shit uit het Zuid Westen van Nederland. Obtruncation zat in het verleden in dezelfde oefenruimte als Aratron in Dordrecht, veel gelachen en gedaan met die lui

5 Euro's? Op je muil!!

Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 01-12-2011 11:46 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Waarom zijn 90% van de Nederlandse metalbands deathmetal trouwens? En de andere 9,5% femalefronted.

El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 01-12-2011 11:49 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

Goeie vraag.
Misschien omdat het makkelijker is een grunter te vinden dan iemand die kan zingen?

Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....

Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 01-12-2011 11:53 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

quote:
Op 1 december 2011 11:49 schreef El Chulo het volgende:
Goeie vraag.
Misschien omdat het makkelijker is een grunter te vinden dan iemand die kan zingen?

Dat zeker, zo moeilijk is het niet om death metal te maken. Of het ook boeiend is doet er helaas vaak niet toe

5 Euro's? Op je muil!!

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-12-2011 11:57 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2011 11:46 schreef Sgeiterdt het volgende:

Gave shit uit het Zuid Westen van Nederland. Obtruncation zat in het verleden in dezelfde oefenruimte als Aratron in Dordrecht, veel gelachen en gedaan met die lui
Dezelfde oefenruimte als wie?

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 01-12-2011 11:58 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

HoB en zeker Gorefest horen hier niet thuis.

Massive Assault wel.

Boeiender

Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 01-12-2011 11:59 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

Female fronted bands zouden ze moeten verbieden. Dat heeft met metal geen kut te maken. Stelletje fairies!

Ja hoor...

Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 01-12-2011 12:00 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

quote:
Op 1 december 2011 11:57 schreef bastianus het volgende:
Dezelfde oefenruimte als wie?

Obtruncation duh!

5 Euro's? Op je muil!!

Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 01-12-2011 12:01 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2011 11:59 schreef Jolly Roger 666 het volgende:
Female fronted bands zouden ze moeten verbieden. Dat heeft met metal geen kut te maken. Stelletje fairies!

+1

Wat denken ze wel niet.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-12-2011 12:02 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ik heb jaren terug een poosje gebast in Turmoil, een band met twee broertjes uit Amersfoort. Was met Marco Spiegel, ook wel bekend als Asterix, als grunter en Otto Donk van Grim Ordeal als achtergrondkip met krijs. Dat was echt de beste death metalband van Nederland ooit, maar ze kwamen jammer genoeg nooit de oefenruimte uit. De drummer, Loebi, was de beste drummer die ik heb gekend, ook de snelste, en een geweldige tandem met zijn broer Marcel, de gitarist. Echt, qua snelheid knalden ze Cryptopsy er nog uit, maar dan met nummers die wel catchy waren in de stijl van oude Brutal Truth.

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-12-2011 12:02 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2011 11:58 schreef MR. N het volgende:
HoB en zeker Gorefest horen hier niet thuis.

Massive Assault wel.
Wel. Ook.

Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 01-12-2011 12:08 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

Oh ja, the Kuntautcult.

Ja hoor...

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 01-12-2011 12:10 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2011 12:02 schreef bastianus het volgende:
De drummer, Loebi, was de beste drummer die ik heb gekend, ook de snelste, .

1 nummer heel snel ja, vanaf dat moment kakte hij altijd enorm in...

"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"

Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 01-12-2011 12:11 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

quote:
Op 1 december 2011 12:08 schreef Jolly Roger 666 het volgende:
Oh ja, the Kuntautcult.

Voormalig Bodybag toch,uit Ridderkerk?

5 Euro's? Op je muil!!

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 01-12-2011 12:13 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ik heb nog geen één band gezien waarvan ik denk: goh, die zou ik nog best eens willen luisteren.

Maar ja, ik ben diep van binnen een nogal beïnvloedbare blekkie met hipsterneigingen.

Nederblek houdt trouwens ook niet over. Af en toe zet ik dat debuut van CHD nog wel eens op en dat was het dan weer wat mij betreft.

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-12-2011 12:15 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nederblek, ook een genre overladen met overmatige bejubeling en incestueuze handelingen.

G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 01-12-2011 12:16 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Heidenland heeft een leuke tape.
En de split van Wolversveen en Proctor is fijn.

Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-12-2011 12:17 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2011 12:08 schreef Jolly Roger 666 het volgende:
Oh ja, the Kuntautcult.

Into The Pits of zo? lachen

verder toch gewoon God Dethroned zeker, kom nou

signature

Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 01-12-2011 12:20 by Schuurman Wijzig reactieProfiel van SchuurmanQuote dit bericht

Pentacle.

Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 01-12-2011 12:23 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Volgens mij is iedereen bezig met obscure troep te roepen ipv goede bands...

"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"

Sjon
Usericon van Sjon
Posted 01-12-2011 12:25 by Sjon Wijzig reactieProfiel van SjonQuote dit bericht

Brutus mag ook wel genoemd worden, meer death metal word het niet.

Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 01-12-2011 12:27 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Niet zo bekend in de death scene, maar voor mij zonder twijfel:

- Creepmime

Zowel Shadows als Chiaroscuro zijn geniaal.

Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com