|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Death metal ist krieg! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
En over het algemeen best kut. Laten we eerlijk zijn. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote:O, ik dacht dat jij één van de bandleden was van Centurian gezien een reactie tijden terug over deze band. Wim leek me niet waarschijnlijk, dus zat ik aan Rob te denken. Maar goed, misschien ben je dan Seth of Patrick. Of een hopeloze fanboi, dat kan ook natuurlijk. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Dat is het! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Mwah, ik ken maar weinig mensen die hun eigen band de beste band van allemaal vinden. |
|
quote:Eigenlijk jij ook niet, maar je weet dat het reactie uitlokt om zoiets te zeggen. Stephan Maméli en Patrick Gebédi zie ik zoiets ook nog wel zeggen trouwens.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Gebedi zette Thanatos steevast in zijn jaarlijst in de Aardschok. Sommige mensen hebben hem dat nooit vergeven getuige de woedende reacties in Postbus 7. Zei Mameli dat over Pestilence of toen hij nog in Asphyx speelde? |
|
Waarom dwalen jullie nou af? Dit was op weg het beste topic ooit te worden. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." |
|
quote: Mama lli heeft nooit in Asphyx gezeten, beetje op letten he..... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Excuses! Er ging dus geknokt worden tussen Mortis Rex en deathmetal posers? Nark: thanks! |
|
quote:Nee, Mortis Rex ís de deathmetal poser. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Als ik zijn posts zo lees is hij bloedserieus, dit in tegenstelling tot de rest van de posers hier. |
|
quote:Daarom is hij ook de internetwarrior en de rest niet. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Is Fumes Of Decay al besproken? |
|
quote: nee, maar dat zal vast niet voor niets zijn |
|
quote:Mayan! En het is nog death metal ook. |
|
No way, Mayan is Epica X-treme. Epica voor 18 jaar en ouder. Technisch perfect uitgevoerd, maar het beukt voor geen meter. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 03-12-2011 16:49] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Nee jij. DM is prima muziek. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Sowieso een van de betere brute orkestjes uit Nederland. Het klinkt tenminste niet typisch Nederlands. [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 03-12-2011 17:14] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Ik was vergeten mijn crackpijp aan te steken. Anale sex is voor homo's weet je nog? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Ik stond te paffen in het rookhok tijdens TMDC. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: mooi dit, als je nou je huiswerk had gedaan wist je dat ik die crack rook dagelijks. Mijn vrienden hebben daar niets mee te maken. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
ik ga nog steeds voor asphyx Ja ik denk het wel, apshyx ff crack roken en mijn vrienden opzoeken ik heb twee miljoen vrienden op myspace dus pas op Ik ken trouwens ook moddereters en die gaan je in de aarsch neuken als ik 20 duizend euro verbrand in de open haard want ik heb schijt aan geld. Ik verbrand cd's van mensen die deals hebben zonder reden. ZO BAM OP HET VUUR OMDAT IK DAT KAN Nieuwe burzum bam zo op de open haard, nieuwe horloge bam zo op de open haard. NIEUWE MAYAN BAM ZO OP HET VUUR. Ik verbrand tienmiljoen euro zonder reden, ik heb geen reden nodig apshyx,apshyx,apshyx,apshyxapshyxapshyxapshyxapshyxapshyxapshyxapshyxapshyxapshyx op open vuur. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |