|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Over jouw smaak valt inderdaad niet te twisten. Die is kennelijk bepalend voor de norm. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
[Dit bericht is gemodereerd door Mutilator op 05-12-2011 0:32] Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Zo maar eens een Chablis optrekken om onder het genot van artyfarty post-industrial "Een filosofisch onderzoek naar de oorsprong van onze denkbeelden over het sublieme en het schone" te herlezen. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote:Mijn smaak is de norm. Is mijn smaak nog wel smaak? Interessant... If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Als het maar ontopic blijft Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: :') Zie nu pas het optrekken. :') [Dit bericht is gewijzigd door Nimbus op 01-12-2011 18:06] |
|
quote: Het spijt me, ik had met mijn vinger een rondje moeten draaien toen ik in je zat. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote:Ik ben zo ongeveer de enige die in dit vgehele topic ontopic is. Heb je de titel gelezen? "Het Beste Nederlandse Death Metal Band Ooit Topic"; jij hebt hier heel wat te modden. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
zowiezo als je het hebt over Centurian moet je NOX ook ff checken staat vast wel op de luisterpaal ergens. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Ter referentie wat er überhaupt mogelijk is binnen death metal; noem eens de niet-Nederlandse death metalbands die dit wél voor elkaar krijgen. Ik begin me namelijk af te vragen of het wel zo is dat we het in Nederland zo slecht doen, of dat het gewoon een death metalwijd probleem is Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Bolt Thrower, Morbid Angel, Behemoth.. euuhhh... Nu het zegt. BEWIJS!!!! Death metal is zwaar inferieur aan black metal!!!! [Dit bericht is gewijzigd door Kvelgeest op 01-12-2011 18:15] If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote:Zit'ie diep? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
God Dethroned Severe Torture Houwitser Sinister Thanatos A metalheart is hard to tear apart |
|
Eerlijk is eerlijk, Gorefest is veruit het beste dat Nederland op deathmetalgebied heeft voortgebracht. Ook met de comeback hebben ze bewezen dat ze met kop en schouders boven de middenmoot uitsteken. Of het je ding is of niet, ze waren en zijn zonder twijfel de beste deathmetalband van Nederlandse bodem. Tegenwoordig komen God Dethroned en Hail of Bullets nog het dichtst in de buurt. |
|
Thanatos met droge ogen.... *zucht* Boeiender |
|
quote: Wat een gelul, als het je ding niet is, is het niet een beste deathmetal band.... En HoB mag ook oprotte! Boeiender |
|
Mijn piemel is het grootst dus ik mag het laatste woord: Centurian/Nox (Rob Oorthuis creaties) Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Je bedoelt dat de standaard voor BM veel lager ligt.. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." |
|
quote: als je weinig hebt ben je sneller tevreden. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Ik heb nu al spijt dat ik deelneem aan dit topic... Laters!!! Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: beter pleeg je dan gelijk ook ff zelfmoord. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Om nog even op de discussie van de vorige pagina terug te komen: wat is er mis met demobands? Bij een groot deel van het 'metalvolk' heerst precies de opvatting dat demo's per definitie inferieur zijn aan CD's/vinyl. Een band heeft wat bereikt als ze een CD uithebben. Demo's zijn enkel leuk om als extra'tje bij een rerelease te steken. En als je een demoband echt goed durft te noemen ben je meteen iemand die 'obscure bands noemt om stoer te lijken'. Ik heb het schijt aan die attitude. In het democircuit zat er minstens evenveel talent als tussen de bands die wel kansen hebben gekregen. En dus, een band die hier nog niet genoemd is maar waar ik persoonlijk echt gek van ben: Pyathrosis De Nederlandse death metal scene was zowat de interessantste ter wereld, op de Zweedse na misschien. En dat komt dan nog van een Belg he. België kwam jammer genoeg nog niet tot aan de enkels van de Nederlanders in de vroege jaren '90. |
|
quote: Precies! |
|
quote:Het gaat om de spanningsboog strak kunnen houden. Drie goede albums is wel even iets anders dan drie aardige demo's. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |