|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Last Days of Humanity natuurlijk signature |
|
nieuwe marduk????? BAM zo de oven in. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Dude bestel ff een kapsalon. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
VOOR DE KAPSONES C-C-C-COMBOBREAKERRRRRRRRR signature |
|
quote: met extra saus, k bel je nog | TERING BOX OUWE IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Psychotische crackhoer dus? Je wekt ook de indruk dat je nogal in de war bent. Maar leg eens uit; waarom kreeg ik dit zomaar voor m'n kiezen: quote: Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Ja, leg eens uit. Hoe durf je? "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." |
|
Ga jij eens even gauw zelfmoord plegen daar!!! Drie keer, minstens. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Terwijl je de beste Nederlandse death metal ooit luistert. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Hey Mortis Rex, heb jij al schaamhaartjes? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Grijs, waarschijnlijk. |
|
quote: Ja. Kopen? Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
AWAKENING |
|
Dit is sowieso het beste Nederlandse death metal band topic ooit. |
|
quote: helemaal mee eens! btw: Zweedse dm >>> Nederlandse dm toffe bands: Altar Phlebotomized verder iets teveel kloonbands imho technisch en productioneel meestal wel kwaliteit www.marchefunebre.be - doom death metal |
|
Toch wel een van de beste technische death metal bands die we in NL gehad hebben, Polluted Inheritance: |
|
quote: Briljant! En te gek snare geluid! Kicken, snap niet dat ik dit vroeger nooit heb geluisterd. Ja hoor... |
|
In willekeurige volgorde: Pestilence Altar God Dethroned Gorefest INRI Nembrionic Asphyx Thanatos |
|
- INRI - ALTAR Ja hoor... |
|
quote: Geweldige drummer sowieso (Friso van Wijck), ze hebben in hun bestaan 3 albums uitgebracht, te weten Ecoside, Betrayed en Into Darkness. Hier nog een nummertje van het 2e album: |
|
quote: Ja wat een gave cd is dat, die ga ik dalijk weer eens een keer opzetten! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Polluted Inheritance is inderdaad tof ja..zijn ze nog actief trouwens? Ik vind een van betere bands in NL op dit moment Prostitute Disfigurement en Xenomorph is(was) ook een toffe band. |
|
quote: Waren ze weer kortstondig, maar ze zijn in 2008 weer vrij geruisloos gesplit. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Is Absorbed eigenlijk al genoemd? Zo niet: Absorbed. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |