|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik zal er verder over ophouden aangezien het irritant is (ook voor mij) maar dit laat ik mij niet zonder goede reden zeggen: quote: ..ongeacht hoeveel persoonlijkheden er zich in je botte kutkop gevestigd hebben. quote: "Zei de psychotische steuntrekker die nooit de deur uitkomt omdat hij liever stoer loopt te doen op internet" Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Zulke dingen los je dan natuurlijk ook het best op door erop te reageren. Dan krijg je meestal geen reacties terug, wat absoluut niet zal leiden tot hopeloos heen-en-weergescheld. *pakt zak popcorn weer* I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ah, eindelijke het reltopic van de week gevonden. *glas wijn inschenkt* Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
de inspiratie is op ontopic³ signature |
|
quote:Judgement Day al genoemd? Mijn lijstje: - God Dethroned - Centurian Verder kom ik niet. |
|
Gorefest. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Autumnal Reaper schijnt vet te zijn :') signature |
|
quote: Meer grindcore vind ik. Maar zeker een bazenband |
|
Mooi topic ook, met die beledigingen en dreigementen. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Het is me er één, die Oorthuis. Een best feestnummer. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Een echte death metaller voert zijn dreigementen ook uit, vind ik overigens. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
nee, da's een dead metaller signature |
|
quote: Ja jij zal eens niet vooraan staan, held dat je bent @Mortis Rex: Je moeder zal trots op je zijn, wat ben jij een stoere rakker zeg! On Topic: Dat we Judgement Day zijn vergeten is best schandelijk, bedankt bokkie [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 02-12-2011 23:05] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Volgens mij is Antropomorphia ook nog niet genoemd. Never have so many sacrificed so much for so few |
|
quote:Zo goed waren ze ook weer niet. Wat is de tussenstand eigenlijk? |
|
quote: Geen idee ik zal morgen eens gaan turven 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: quote: Begin er dan ook niet over. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Dat is dan ook weer zo, maar ik vond het zo zielig dat jullie nog niet genoemd waren terwijl er al diverse derderangs demobandjes in een Beste Nederlandse Death Metal Band Ooit Topic voorbij kwamen. Dan hebben jullie toch meer voor elkaar gekregen. [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 02-12-2011 23:20] |
|
Dat ga ik zelf natuurlijk niet zeggen, maar: En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik heb hier een plaatje liggen van Goden. Is dat een goede nederlandse deathmetalband? Ik vind het wel lekker klinken in ieder geval. |
|
quote: Thanks, al vallen we kwa invulling van het begrip deathmetal en klankkleur(gelukkig) een beetje buiten de boot |
|
Bodyrot |
|
quote: Ik werd dan ook uitgelokt. Als iemand mij zomaar beledigd reageer ik daar niet beschaafd op. quote: Beste sensatiegeile relnicht: Wat heeft hij ermee te maken? Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |