|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Nembrionic Hammerdeath, nu klaar slotje! Against God and Government |
|
niets aan toe te voegen. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Sons Of Jonathas signature |
|
quote: Je woont niet al te ver hier vandaan jodenjong... Je zal wensen dat je dit niet getypt had wanneer je mij in het echt treft. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Jodenjong dat is een goede. Zal ik ff onthouden. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote:Belgiƫ is alleen (nog ) geen Nederland Disavowed en Arsebreed |
|
Ik zal er achter komen wie je bent. Heb je vast wel eens gezien tijdens een concertje in Groningen.. en zal je vast weer tegenkomen Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Pleur eens op met je stoere praatjes, je verpest m'n topic idioot! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: is dat niet met mensen van Polluted Inheritance? fijne mensen trouwens, zo maatschappelijk verantwoord als maar kan in het doorsnee leven en dan zo metalheaden. Fijne zaak. Jackyl & Hyde toestanden signature |
|
quote: Ik ben een bekende in de kringen van mensen met grensoverschrijdend gedrag, een kapotte Fries onder mijn docter martens kan er prima bij hoer. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Sinister Supreme pain God Dethroned Severe tortutre Thanatos Putrefied Vermin Massive assault Altar Monolith deathcult Prostitute disfigurement Maggots Mangled Consolation Nembrionic (hammerdeath) En waarschijnlijk vergeet ik er nog een shitload, zoveel gave NL bands. |
|
PENTANCLE edit beter leer ik spellen/. [Dit bericht is gewijzigd door Black Jew op 01-12-2011 19:49] IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
vergeten we ook Anal Penetration niet? [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 01-12-2011 19:51] signature |
|
roel= hardcore stoner mad props IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: En wie wou je daar voor mee brengen dan? Against God and Government |
|
quote: Gaaf! "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." |
|
quote: Zijn vrienden uit een praatgroep voor mensen die misbruikt zijn door badmeesters in een dorp ergens in dokkum. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Carceri. Klaar. |
|
quote: BAN! edit ja iets in de ogen, niet dus [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 01-12-2011 20:15] signature |
|
quote:Is dat zo, Rob? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Arsebreed en Severe Torture. Vooral die oude platen van ST dan, die nieuwe zijn echt dodelijk saai. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ik begrijp juist van de kenners dat de eerste 2 ST cd's onderling inwisselbaar zijn. |
|
quote:Duurde toch nog lang voor je hier de zaak kwam opruien. Geen zelfbevlekking verder? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
De eerste twee platen waren eerder gore death metal. Dat trek ik veel meer dan die saaie death metal 'waar over nagedacht is'. Al is Fall of the Despised nog niet zo enorm slecht. Er zijn weinig Nederlandse death metalbands die ik echt goed trek. Het geluid ligt me meestal minder dan dat van Amerikaanse death metal. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |