|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: +1 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Kurb Saatus! Ze bestaan nog steeds, alleen al jaren zonder zanger. En hebben al eeuwen niet opgetreden. Maar ze oefenen nog wel elke week. |
|
Chemical Breath, Grind Minded, Vermin. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Vind je Pentacle zo obscuur? Die gasten draaien al mee sinds begin '90. Ik vind ze wel authentiek in wat ze doen. Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
quote: Oh ja uit Alblasserdam verdomme! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote:Belgen toch..? http://www.metal-archives.com/bands/Chemical_Breath/2798 What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
En niemand noemt Acrostichon GVD www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 01-12-2011 13:13] ... hoe de hazen lopen ... |
|
Sempiternal Deathreign Bluuurgh... The Gathering (always periode) Swazafix Deadend !!! Thanatos Ceremony Sinister ga zo maar door... rest is al genoemd! [Dit bericht is gewijzigd door bloodcorpse op 01-12-2011 13:16] Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! |
|
Sempiternal deathreigh Delerium Pestilence en dan komt er een enorm gat... |
|
Creepmine was inderdaad een hele vette band ja. Eens kijken of ik die cd's nog ergens heb.. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Centurian Disavowed Pyaemia Caedere |
|
quote: idd Sempiternal Deathreign - the Spooky Gloom & Pestilence - Consuming Impulse, de twee allereerste Nederlandse DM platen en wat mij betreft de besten! |
|
Korsakov is nog niet genoemd geloof ik. Verder vond ik die 2de demo van Ulterior erg gaaf. |
|
Mijn top 3: God Dethroned Altar Detonation |
|
Acrostichon, Disembowel, Gomorha en Soulburn nog niet genoemd toch? Verder: Asphyx Swazafix Pestilence Castle Phlebotomized Korsakov Dissect |
|
quote:Toen niet, vond ik. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Altijd zo geweest... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote:Pff. Haha. Wel grappig dat je hem kent trouwens. Ik had altijd het idee dat die twee verder enorme kluizenaars waren, en dat hun enige contactuele uitwisseling het schoonmaken van Marcels stoma was. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: QFT IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Die topic bewijst weer mooi mijn punt. Wat een trieste kakzooi, zeg! Waar het Nederland vooral aan ontbreekt, zowel binnen de black als death metal, zijn bands die in staat zijn meerdere fatsoenlijke CD's af te leveren (en dan bedoel ik meer dan twee). De enige die mij zo te binnen schieten zijn Asphyx en God Dethroned. Nou vind ik van God Dethroned niet alles even sterk, maar 'The Grand Grimoire', 'Bloody Blasphemy' en 'Under the Sign of the Iron Cross' zijn sterke albums. 'Passiondale' is ook helemaal niet onaardig. En 'Ravenous' en 'Lair of the White Wurm' bevatten ook zeer aardige momenten. Als we dat toch maar even Nederblek erbij betrekken; Cirith Gorgor heeft twee zeer sterke albums, een met een paar sterke nummers, een die goed tegenvalt en de vijfde heb ik nog niet gehoord. Infinity is echt niet slecht, maar daar heb ik het idee na twee albums wel van gehoord. Funeral Winds heeft haar pre-debuutwerk nooit overtroffen. Nederland heeft veel bands voorgebracht met een gave CD en/of wat sterke demo's (Mordaehoth (2 CD's), Göll, Galgeras, Murw, Heidenland, Phlebotomized, Pentacle etc.), maar dat is niet genoeg om echt een stabiele naam te vestigen. Edit: Nou even niet Bestial Summoning vergeten. [Dit bericht is gewijzigd door Kvelgeest op 01-12-2011 17:39] If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Sommige mensen zitten zo veel achter de computer te your doing it wrong-en dat ze mening met feiten gaan verwarren. Beetje luisterpalen beetje roadburnen glaasje wijn er bij moet kunnen toch, wie houd mij tegen? Het klootjesvolk als lezer. Persoonlijk vonk de eerste 2 albums van ome henk nog het meest reëel. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Waarom wordt hier beweerd dat een Pestilence, Gorefest, Sinister, Severe Torture, Disavowed, Centurian, Hail of Bullets & Thanatos blijkbaar niet meer dan 2 goeie platen elk hebben uitgebracht en dat dat ook nog eens relevant moet zijn om een stabiele naam te vestigen? @Black Jew: spot on [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 01-12-2011 17:59] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |