|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Ey Bas, ik rui niet op. Ik draag iets bij aan de discussie. Volgend jaar weer zelfbevlekking, dan nemen we de nieuwe cd op |
|
quote: Woord. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." |
|
Pestilence Severe Torture Gorefest |
|
quote: Wat interessant Ik ben geen Fries. Docter Martens zijn voor stakkers zoals krakers en dat soort links tuig. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: De enige echte hoer is degene uit wiens stinkende, etterende wonde jij bent getrokken. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Love is in the air... Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Volgens mij had B-J gisteren zijn Ritalin niet ingenomen. Had het overduidelijk moeilijk met zichzelf. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Volgens mij zijn de laatste pagina's van dit topic best treurig te noemen. Hoeren. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote:Oh ja, jij was die internetwarrior. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Hoe veel kost je? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
En nu weer ontopic stelletje homo's! Inkblack Perpetual Demise 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Eén strip Ritalin! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Mangled |
|
quote: Oh ja met Loek van Inhume! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
en Inhume niet te vergeten, hoewel ze ook met 1 been in de grindcore staan uiteraard. Verder nog Drowning In Tears iemand? |
|
quote: Inhume mag hier gewoon genoemd worden, wat een bazenband! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote:Inderdaad. Vroeger () vaker gezien in de Azijnfabriek, altijd feest! Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Gave avatar, doe je zelf ook aan Krav maga? Against God and Government |
|
Daar mag ik niet over praten van de Mossad |
|
Oh ja Disavowed natuurlijk. Stagnated existence |
|
Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Okeey, dit is een beetje Mossad na de maaltijd maar ik nomineer The Monolith Deathcult bij deze.. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Vond vroeger Pestilence, Acrostichon, Sinister, Gorefest en Altar altijd wel vet. Luister er tegenwoordig te weinig naar om iets te zeggen over de hedendaagse bands. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |