|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb zo'n smilie nodig die over de grond rolt van het lachen nu... Immortal, no offence hoor...tis NIET persoonlijk op jou. Ergo: [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 13-05-2002 15:31] |
|
Anarchie is onmogelijk. Deze maatschappij is verrot, maar je kunt er moeilijk omheen ... |
|
We hebben het hier in Nederland materieel gezien zeker niet slecht, maar al die asociale klootzakken in de wereld en mijn problemen maken me toch niet vrolijk |
|
quote: Problemen heb ook gehad zeer erge zelf (pesterijen) en ik heb keihard moeten knokken ze op te lossen, nu 2,5 jaar later begin ik eindelijk respect van die mensen te krijgen. Dus problemen zijn op te lossen. aan die klootzakken is er niets te doen, ik heb er mee leren leven |
|
in deze maatschappij?? ik voel me goed ondanks deze maatschappij. als al die mensen die nou zo over opim lopen te miepen en over de slechtheid van de maatschappij er nou ook iets aan zouden gaan doen???!!! nee die eikels blijven alleen maar meipen en proberen de schuld af te schuiven, lekker makkelijk hoor, zo'n zondebok, het lijkt goddomme de jaren '30 en '40 wel. echt doe er iets aan of houd je bek, werkelijk waar, mpf |
|
tis mischien een zooitje maar ik vermaak me prima. |
|
quote: Niet alle problemen zijn hetzelfde quote: klopt maar dat wil niet zeggen dat het leuk is |
|
[quote]Op 13 mei 2002 15:31 schreef SQT het volgende: Niet alle problemen zijn hetzelfde klopt maar alle problemen zijn op te lossen |
|
quote: Uh. Verder kan de maatschappij me kapot vallen, aangezien ik er wel wat voor doe, maar veels te weinig voor terug krijg. En een beetje strikt levend kan ik ook zonder de maatschappij. |
|
quote: fout |
|
Tuurlijk irriteer ik me wel 's aan bepaalde dingen, maar ik ga me er zekers niet al te druk om maken. Dus ik vermaak me best. Ik sta vaak langer stil bij de leuke dingen dan bij de slechte dingen (als ik daar al bij stilsta). Drink met matuh............., nooit alleen. |
|
ik irriteer me aan heel veel dingen.Het enige wie ik daarmee heb is mijzelf. Ik ben het langzaam aan het opgeven om mijzelf aan zoveel dingen te irriteren. Maar dat krijg je met zo veel verschillende mensen/denkwijzen. Het is nu eenmaal zo en het zal ook zo blijven ook. Het enige wat je er aan kan doen is politiek actief worden/ te gaan stemmen. of gewoon doorleven zoals je al deed. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Oh ik vermaak me prima, en de komende jaren beginnen zich al af te tekenen m.b.t. tot wat ik verder wil doen naast lol maken (nl. voor geld zorgen en ik denk geschiedenis studeren) maar tevens voel ik mij absoluut buiten deze maatschappij staan. De dingen op TV, in de kranten, ik sta erbij en kijk ernaar. Van normale mensen begrijp ik niets, en waar al die arme zielen mee bezighouden begrijp ik ook niet. In die zin had ik liever in een andere maatschappij geleefd. |
|
de meningen zijn dus verdeeld, maar iedereen ziet toch wel dat het er niet goed aan toe gaat. |
|
Er zijn zat mensen die zitten te zeiken op deze maatschappij terwijl ze met een joint en een pot bier over straat lopen, dan heb ik zoiets van flikker op loser. Als je het zo slecht vindt ga je toch lekker emigreren. Nee, dat doe je niet want in het buitenland is het meestal nog veel erger... |
|
Maatschappij? Ik BEN een maatschappij. |
|
Ik BEN gewoon goed |
|
Ik voel enkel dat ik niet pas in zo'n maatschappij en dat de echte waarden des leven ver te zoeken zijn. Die massa - dommekloten werken heel vaak op mijn zenuwen. Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
zolang die joden IN palestina blijven knallen, vinnik et goed zolang bush niet HIER president wordt, vind ik het goed zolang ik vrolijk ben vind ik het goed en me vriendin ook en al die oorlogen en andere rotzooi boeit me geen reet, het enigste wat ik kan doen is irriteren eraan dus ik bemoei me er niet meer mee, laat ze maar allemaal doodgaan Je moeder. |
|
quote: hebben die mensen geen recht van leven misschien |
|
quote: tijd voor vluchtelingen werk?? ( zie banner hier onder ) I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
als je vrienden omgeving ,opleiding of school met zorg uitkiest ,dan heb je een goed leven in deze maatschappij . misschien zijn sommige geinteresseerd in de bhagavat gita . hier wordt wat verteld over het vermogen onderscheid te maken tussen goed en slecht . |
|
quote: dat wel maar daar heb ik geen flikker mee te maken, kheb geen leefomgeving / verzorgingsgebied van een paar duizend kilometer... Je moeder. |
|
quote: Sorry hoor, maar als dat de criteria voor mij zo zijn om een goed leven te hebben, dan zou ik er snel een eind aan maken. En goed en slecht?!? dan raad ik u aan Nietzsche te lezen, voorbij goed en kwaad. Voor de rest ben ik het er wel mee eens. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Ik voel me totaal niet betrokken bij de maatschappij. Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik er nog niet veel mee te maken heb gehad. Ik moet wel zeggen dat ik nadat ik de afgelopen tijd zoooooo ontzettend veel domme mensen op tv heb gezien (omtrend de pim-affaire) wel een beetje bang ben voor de toekomst ... als al die mensen mogen stemmen ... tsjees... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Volgende pagina |