|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: wat??? is het uit?? |
|
quote: Bah.. Daar heb ik een hekel aan! Ik voel me altijd zo 'goedkoop' bij een sollicitatiegesprek, met mijn fake glimlach, en mijn zware leugens over wat ik zogezegd allemaal kan. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
wel grapig wat dargull ooit tegen mij zei over solicitatie gesprekken. 'je moet nooit zeggen dat je kunt na denken' en groot gelijk heeft hij daar in welke baas wil er nou iemand die gaat zitten na denken over het doel van de maatschapij in deze tijd en zulk soort grappen. |
|
Je moet gewoon 'domweg gemotiveerd' overkomen, enthousiast kunnen zijn over onnozele dingen, en vooral (maar misschien alleen voor vrouwen) veel glimlachen en 'spontaan' doen. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
En dat deed ik vandaag dus niet. Ach laat ze de pleuris krijgen |
|
quote: Inderdaad, wat heb je eraan als je jezelf niet kan zijn. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: politie agent kan een vrij leuke baan zijn hoor... zolang je maar niet bij het hele straat agent gebeuren blijf hangen. en weet je dat ik nog bijna heb gesolliciteerd voor conducteur maar ik ben een beetje te intolerant voor dat werk denk ik My madness, my sadness |
|
quote:Dan heb je geen geld . |
|
quote: Inderdaad Ik heb zelf de grootste moeite met het vinden van werk waar ik me goed bij voel. In het begin denk ik dan altijd dat het geld me wel zal motiveren, maar dat blijft helaas niet duren. Na 3 maanden hetzelfde werk te doen (en elke dag dezelfde mensen te zien) ben ik al uitgeblust. Dan ben ik een zombie ('s avonds te moe om nog iets zinnigs te doen enz.), word ik gefrustreerd en agressief en na een tijdje krijg ik ook lichamelijke klachten. Grmbl. Ik had verwacht dat ik alles toch beter aankon, maar blijkbaar ben ik een zwakkeling. Mensen die zonder problemen jarenlang hetzelfde werk doen, zijn echte helden. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: En als ik me nou eens te goed voor deze maatschappij voel ? "I'll try being nicer if you'll try being smarter. " |
|
Te goed??? Bestaat dat ook al hahaa............dan zal ik wel TE[/] slecht zijn hahaha........ |
|
quote: Zonder problemen zal het wel niet zijn dan, innerlijk hebben die mensen problemen. Meestal mensen die geen ambitie genoeg hebben om te kunnen doen wat ze graag doen, alleen maar direct geld verdienen met een klote - job zonder erbij stil te staan welk werk ze doen en zo in de sleur geraken, no thx! Liever een boeiend leven Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
Ja, die mensen onderdrukken de boel gewoon. Oh, en ik voel me "redelijk" in deze maatschappij. Kijk, slecht heb ik het niet. Moet alleen een baan zoeken die ik leuk vind. Ik erger me alleen erg aan alle domme schapen op straat. |
|
quote:Hmm... zit je wel in de goeie richting met werk zoeken. Soms moet je totaal iets anders doen dan je denkt. Je klachten komen me wel bekend voor. Ik heb drie weken voor mijn vakantie ontslag genomen toen ik me realiseerde dat het helemaal niet goed met me ging en na een gesprek met een psycholoog/loopbaanadviseur realiseer ik me dat ik net aan een echte burnout ben ontsnapt. Ik kan nu de conclusie trekken dat ik twee jaar werk heb gedaan dat conflicteerde met mijn innerlijke waarden en normen en daardoor brandt je geleidelijk aan op. Resultaat: moe, moe en nog eens moe, gefrustreerd, nergens geen zin in en nergens geen energie voor, etc. Goed, inmiddels heb ik dus ontdekt dat ik in het verkeerde beroep zit, sociaal ben (zo had ik nog nooit tegen mezelf aangekeken) en een opleiding moet doen om uiteindelijk een heel ander beroep uit te kunnen oefenen. Beetje off topic verhaal, maar afgezien van het bovenstaande heb ik geen problemen om in de huidige maatschappij te leven. No regrets and no remorse... |
|
nee maar ik denk dat je wel een punt hebt... ik heb dus qua werk niet echt vaak gehad dat ik problemen had, alleen vroeger solliciteren met lang haar was erg moeilijk (ben ooit es zo goed als aangenomen via telefoon, en toen bij gesprek toch niet aangenomen omdat ik toen lang haar had... nou dan hoeft het van mijn kant ook niet meer) maar ik heb nu een verschrikkelijk leuke baan en mag zeker niet klagen.... alleen sja de kortzichtigheid van mensen in deze maatschappij irriteert me soms... Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Niet off topic, want werk is toch een van de belangrijkste dingen in de maatschappij, omdat we er nu eenmaal zoveel tijd aan besteden in ons leven. Jouw verhaal is exact wat mij ook overkwam. Helaas kon de loopbaanadviseur me niet helpen (buiten het opnoemen van onmogelijke dingen). Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Deze maatschappij is niet geliefd bij mij.Kijk om je heen players zijn er tegenwoordig meer dan gewoon aardige jongens en meisjes vinden het tegenwoordig ook al nodig een verschrikkelijk grote bek te geven als ze maar heel even het idee hebben dat je naar ze kijkt.Mensen gaan vreemd bij het leven.Kleine kinderen van 6 jaar enzo schelden al met kanker en weet ik veel wat nog meer en een christelijke partij is de grootste partij in de nieuwe regering waar gaat dat heen! |
|
Laast zaten elmar en ik in de botauto's en toen werden die niggers boos omdat we tegen ze op botste! Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote:Kom nou, jij zoekt dat soort dingen gewoon op. |
|
quote:zegt de man die in de dood werkt. |
|
Ik niet. |
|
Ik zal me waarschijnlijk nooit op mijn plek voelen. Het zijn de restricties waar ik een probleem mee heb. De échte vrijheid om te doen en laten wat je wil heb je niet. Overigens afgezaagd en veelgehoord: ik kan absoluut niet tegen hierarchie of gelaagdheid. Het woord baas galmt als een nachtmerrie in m'n oren. Hypocriet is het althans als je zegt dat je zelf de baas wilt zijn over een groep mensen; en gelukkig wil ik dat ook niet. |
|
Ik voel me hoofdzakelijk goed, omdaat de meerderheid van de bevolking bang voor me is (zonder reden overigens) Dit slaat nergens op. |
|
Ik voel me hier prima hoor |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |