|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ben mijn baan ook al weer kwijt! |
|
Och ja kom bij de club zou ik zeggen ben ook alweer een tijdje thuis hehe...... |
|
Net weer een sollicitatiebrief de deur uit. Beuh... |
|
Ja je wordt er een beetje moedeloos van he .... |
|
Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Ach ja, maar de schoorsteen moet roken he (kan ook in het tegeltjeswijsheid topic ). |
|
Hmmm, als ik morgen niet word aangenomen dan weet ik het ook niet meer. |
|
Deze maatschappij .. ach, ik kan er wel om lachen. 95% van de mensen is alleen maar uit op eigen gewin. Verdienen is belangrijker dan geluk. De ene mens bekijkt de andere mens als concurrent, een stuk vlees, en niet meer als een medemens. Ze kunnen het van mij krijgen hoor, I'l; survive in my own world! Ik wil godverdomme afstuderen zodat ik eindelijk een keer ook geld heb, en niet elke maand te kort heb. |
|
Je geeft dus kritiek op wat je zelf zo snel mogelijk wil doen Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Ik begin maandag aan een vakantiebaan van 2 week. En daar zie ik fucking tegen op, schijtwerk |
|
quote: Bedankt, ik zal het nodig hebben... |
|
Nog geen 3 jaar geleden was het absurd gemakkelijk om werk te vinden. Dat is ook snel veranderd. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Ja. Beetje ... Ik kan nu amper rondkomen, en dat nu al meer dan een jaar. Ik wil aant werk zodat ik genoeg kan verdienen om lekker samen te wonen, een huisje te kopen en dan lekker van het leven genieten. Geld is een helaas noodzakelijk tegenwoordig. |
|
quote: Maar niet als je zo'n werkverleden als ik hebt! |
|
Ik ben dus nu al bijna 3 maanden aan het zoeken naar een afstudeerplek .. en nog niet gelukt Daar wordt je ook lekker beroerd van .. nha ja, Maybe kan ik 1 september in Utrecht beginnen. |
|
Tja, een huis koop je inderdaad niet zomaar. Waarom wilt iedereen dat toch? Ik zou het niet kunnen, 20 jaar gaan werken om een lening af te betalen. Brr.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
haat en neid @ deze maatschappij Ik haat deze asociale, egocentrische, luxe-levende mensheid zonder respect voor andere organismen. Bluh |
|
Ik vind het allemaal wel best zo. Ik heb me jaren lang kapot geergerd en daar heb ik geen zin meer in. ZOnde van je tijd voor iets waar je in je 1tje weinig aan kunt veranderen. Ach ja ik baal ook best van heel veel dingen maar I rest my case. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik voel me prima in deze maatschappij: OK, ze kan soms verrot lijken, that's life, enjoy it, k heb het niet slecht en de mensen rondom me ook niet. Dat anderen er een soep van maken, maakt deel uit van het grote spektakel dat 'het leven' noemt. Geniet ervan, maak gebruik van wat anderen (mis)doen, ...Voor mij de gezondste houding die er is. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote:Enschede <--> Utrecht? Veel succes ermee... |
|
aaargh, soliciteren! ik herinner me al die brieven nog. Maar Dwaallicht, op een goede dag is het RAAK! dus veel succes toegewenst. moet jij ook naar een sollicitatie-cursus ? ik moest dat wel. |
|
Ah, volgende week ga ik een soort sollicitatie workshopding volgen. Jippie. |
|
quote: ai, veel "plezier". moet je jezelf gaan leren presenteren, hoe je een brief moet schrijven en hoe je advertenties moet analyseren. ach, ik kon toen veel kranten lezen. (in welke richting zoek je werk?) |
|
Brieven schrijven heb ik niet zoveel moeite mee. Vooral het mezelf presenteren (en het meer durven bluffen over m'n capaciteiten), de boel verkopen zeg maar, kan nog wel wat bijgeschaafd worden. Ik zoek werk in de automatisering (liefst database beheer maar helpdesken, systeembeheer etc. vind ik prima om mee te beginnen) en heb ook wel erg veel trek om te gaan lesgeven op het HBO/WO (NIET op een middelbare school). |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |