IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : wie voelt er zich goed in deze maatschapij? Vorige pagina | Volgende pagina
Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 07-09-2003 11:50 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 27 november 2002 14:51 schreef Misanthrope het volgende:
Geef ik je wederom gelijk in, ik pleit dan ook voor het reduceren van de mensheid tot enkele stammen. Niet geheel uitroeien, want sommige mensen hebben WEL recht op leven.


Jij hebt geen recht tot klagen zolang je van plan bent VVD te stemmen, prutser


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 07-09-2003 11:53 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2003 11:50 schreef Sjaan het volgende:
Jij hebt geen recht tot klagen zolang je van plan bent VVD te stemmen, prutser
Pffff, de komende verkiezing stem ik Groenrechts.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 07-09-2003 15:22 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2002 10:28 schreef Heiden het volgende:
Ik word echt kotsmisselijk ervan, alles staat in dienst van het geld! Olierampen, olie-oorlogen, mensenklonen, de troep op tv word alleen uitgezonden als een of ander kutbedrijf reclame wil maken in het programma, noem het maar op! En de sneeuwbal wordt maar groter en groter. De wereld is totaal dolgedraaid. En de mensen er maar achteraan huppelen met oogkleppen op. We worden genaaid waar we bij staan, maar de mensheid is gewoon een baby, geef hem maar een fopspeen en ze huilt niet. Destroy Human Fucking Life!


ja leuk, dat je jezelf er zo om opnaait. If u cant beat them, join them. Zeggen ze wel is, maak je het jezelf niet moeilijk en accepteer het systeem zoals het er is. Ja het hoeft niet, maar dan kan je in je eigen medeleiden gaan leven. Ook gezellig


"This one is older than shit, heavier than time!"


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 07-09-2003 15:52 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Mooi gezegd.


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 07-09-2003 16:04 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Je kan eeuwig alles blijven afbreken, of je kan zelf iets gaan doen met je leven, iets constructiefs, maakt niet uit...in ieder geval een stuk minder kansloos dan steeds maar gaan kappen op "de maatschappij", want daar is ieder een deel van, willen of niet,....

Maar leef "in", niet "voor" de maatschappij.

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 07-09-2003 16:05]


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


ibanez
RG550desertsunyellow
Usericon van ibanez
Posted 07-09-2003 19:49 by ibanez Wijzig reactieProfiel van ibanezQuote dit bericht

mein auto fahrt auch ohne wald....


El Banditos
drink ende zwerf!!!
Usericon van El Banditos
Posted 07-09-2003 23:13 by El Banditos Wijzig reactieProfiel van El BanditosQuote dit berichthttp://wapenspraak.cjb.net

De koning en zijn familie!! Gratis luxe-leven!
De vuile profiteurs!


Alsk in mijne put lig, ek der al gene last niemer van


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 08-09-2003 0:57 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

kom laten we met ze alle op de enige systeem waar metal in voorkomt gaan kankeren.


Midnight
Usericon van Midnight
Posted 08-09-2003 1:39 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht

In plaats van te kankeren op deze maatschappij probeer ik mijn steentje bij te dragen o.a. d.m.v. mijn werk


Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 08-09-2003 1:42 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ik werk alleen om een steentje aan mezelf bij te dragen, niet aan deze maatschappij. Maar ik ben er trots op dat ik nog nooit werkeloos ben geweest. En de criminaliteit vind ik ook niks.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 08-09-2003 7:33 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2003 23:13 schreef El Banditos het volgende:
De koning en zijn familie!! Gratis luxe-leven!
De vuile profiteurs!


Het wordt idd tijd dat de toelagen voor die mensen worden afgebouwd tot nul komma niks, maar daar lig ik niet echt wakker van.




quote:
Op 8 september 2003 1:42 schreef Heiden het volgende:
Ik werk alleen om een steentje aan mezelf bij te dragen, niet aan deze maatschappij. Maar ik ben er trots op dat ik nog nooit werkeloos ben geweest. En de criminaliteit vind ik ook niks.


Da's eigenlijk ook zo'n beetje hetgene wat ik in mijn vorige post bedoelde: eerst je eigen zaak in orde brengen, je draait in de zaak , niet voor...


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Grimreaper
Follow me!
Usericon van Grimreaper
Posted 08-09-2003 8:18 by Grimreaper Wijzig reactieProfiel van GrimreaperQuote dit bericht

Deze maatschapij mag dan misschien niet perfect zijn en zelfs klote maar daar kun je in je eentje niks aan veranderen, zelfs niet met een complete organisatie achter je. Die genen die het dan wel met een organisatie proberen, belanden in het zelfde schuitje als b.v. greenpeace. Ze hebben gelijk maar krijgen het niet.
Ik vind zelf dat je ondanks alles gewoon het beste van je eigen leven moet maken. Doe gewoon wat jou goed lijkt. En ga bij een tegenslag niet alleen maar lopen kankeren op alles wat los en vast zit maar begin gewoon opnieuw. Je hebt een heel leven om te mislukken maar je hebt maar 1 kans om het goed te doen want tijd is iets wat je niet kan terug draaien


BLAAT


WinterQueen
HEUJ
Usericon van WinterQueen
Posted 20-09-2003 1:40 by WinterQueen Wijzig reactieProfiel van WinterQueenQuote dit bericht

IKKE !!!!!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 20-09-2003 13:22 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

je kan ook gewoon op je eigen manier leven zoals jij dat wil de maatschappij is niet echt best dus maak er zelf maar wat van


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 20-09-2003 18:43 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 20 september 2003 13:22 schreef ElitE het volgende:
je kan ook gewoon op je eigen manier leven zoals jij dat wil

Right. Hip hoi en feest enzo.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 20-09-2003 22:20 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 20 september 2003 18:43 schreef mislyd het volgende:
Right. Hip hoi en feest enzo.

Face reality!! but it sux.





Demonical-Soul
Usericon van Demonical-Soul
Posted 20-10-2003 17:58 by Demonical-Soul Wijzig reactieProfiel van Demonical-SoulQuote dit bericht

Ik erger me zelf vaak genoeg aan de maatschappij.
De reden hiervoor is dat ik merk dat je niet geaccepteerd wordt door de maatschappij als je exentriek bent.
Je hebt een complete andere denkwijze en gevoelens dan de meesten, dus lig je eruit.
En ik wil er niet uit liggen, omdat ik mezelf een goede baan gun en een beter leven.
Ik zie gewoon aan de meerderheid van de mensheid dat het een stel robots zijn die zelf niet kunnen nadenken en daardoor hun eigen gevoelens verloochenen en wegstoppen.
Maar ja, zoals ik al zei gun ik mezelf het beste en zal ik daar toch maar mee moeten leren omgaan.
Proberen niet al te kritisch te kijken, maar dan houd ik mezelf voor de gek en dat wil ik niet.
Ik wil wel gewoon realistisch blijven, al doet de waarheid vaak het meest pijn.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 20-10-2003 17:59 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Go Demonical!
Mee eens.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Demonical-Soul
Usericon van Demonical-Soul
Posted 20-10-2003 18:01 by Demonical-Soul Wijzig reactieProfiel van Demonical-SoulQuote dit bericht

quote:
Op 20 oktober 2003 17:59 schreef Leviathanica het volgende:
Go Demonical!
Mee eens.



Dankjewel


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 20-10-2003 18:09 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

De maatschappij dat ben jij...

Nou...prepare for doom...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Lies
Usericon van Lies
Posted 20-10-2003 18:22 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

Ik vind het wel grappig hoe iedereen hier zo'n uitgesproken mening heeft over "de maatschappij", terwijl ikzelf begot niet weet wat ik daaronder moet verstaan...


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 20-10-2003 23:20 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Ik voel me weer iets beter in de Belgische maatschappij, na een tijdje in Noorwegen te leven, al is het maar omdat ik het hier allemaal vanuit een zat perspectief kan bekijken.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 20-10-2003 23:24 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 20 oktober 2003 17:58 schreef Demonical-Soul het volgende:
Ik erger me zelf vaak genoeg aan de maatschappij.
De reden hiervoor is dat ik merk dat je niet geaccepteerd wordt door de maatschappij als je exentriek bent.
Je hebt een complete andere denkwijze en gevoelens dan de meesten, dus lig je eruit.
En ik wil er niet uit liggen, omdat ik mezelf een goede baan gun en een beter leven.
Ik zie gewoon aan de meerderheid van de mensheid dat het een stel robots zijn die zelf niet kunnen nadenken en daardoor hun eigen gevoelens verloochenen en wegstoppen.
Maar ja, zoals ik al zei gun ik mezelf het beste en zal ik daar toch maar mee moeten leren omgaan.
Proberen niet al te kritisch te kijken, maar dan houd ik mezelf voor de gek en dat wil ik niet.
Ik wil wel gewoon realistisch blijven, al doet de waarheid vaak het meest pijn.


Ik laat mijn leven niet leiden door een paar apen die me niet accepteren
Je kan altijd nog vrienden maken met mensen die je wel begrijpen, en de rest van de wereld maar lekker laten aankloten


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 20-10-2003 23:26 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 20 oktober 2003 17:58 schreef Demonical-Soul het volgende:
Ik erger me zelf vaak genoeg aan de maatschappij.
De reden hiervoor is dat ik merk dat je niet geaccepteerd wordt door de maatschappij als je exentriek bent.

Sorry, maar dit komt vooral voort uit afgunst.

Er zijn hier een paar problemen, het eerste probleem is dat mensen altijd van zichzelf zullen vinden dat ze excentriek zijn. 99% van de bevolking zal zeggen 'ik ben leuk, spontaan en af en toe lekker gek' in een bepaalde variatie. IEDEREEN vindt zichzelf apart.
Verder is het zo dat alleen mensen die NIET geaccepteerd worden, zullen zeggen dat excentriekelingen niet geaccepteerd worden. Zo blijft je wereldbeeld namelijk lekker intact: 'ik ben raar, de wereld is dom, daarom val ik niet goed in de massa'.

Kom op zeg, schop jezelf eens onder de kont en ga eens bij jezelf te rade waarom je dan wel niet geaccepteerd wordt, in plaats van het als een klein kind te gooien op 'de domheid' van de maatschappij. Vooralsnog heeft het grootste deel van 'de maatschappij' gewoon een baan en lukt dat aardig goed, waarom zou jou het dan niet lukken?
Mensen die zeggen 'niet geaccepteerd worden' zeggen ook vaak dat de massa 'dom' is -- blijkbaar vinden ze zichzelf dan bovengemiddeld intelligent/goed/beter. Nou, als je dan beter bent, waarom slaag je er dan niet in je staande te houden in het normale sociale verkeer? Sorry hoor, in mijn woordenboek ben je dan gewoon een loser, teveel bezig met image en te weinig met wat van jezelf te maken en te slagen.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 20-10-2003 23:33 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Jup en mensen discrimineren nou eenmaal omdat dat de motor is van de evolutie. dus probeer jezelf sterk te maken boven de rest en niet teveel vanm de anderen aan laten trekken, niet iedereen kan aardig tegen je zijn...


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen