![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Ikke! Hij ging bij ons de zaal in, ging bij een donkere man staan en zei: "HIER ZIT EEN NEGER, PAK M JONGENS! PAK M!" ![]() ![]() I spy with my little and verrry evil eye..... ![]() |
|
quote: lachte de neger ook ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
quote: als een boer met kiespijn....ja, dat weet je van tevoren bij hans teeuwen... [Dit bericht is gewijzigd door WickedKimmie op 13-05-2002 23:03] I spy with my little and verrry evil eye..... ![]() |
|
quote: waren er ook gehandicapten? moestie die ook hebben? daarom vind ik de humor van hans teeuwen minder. hij shockeert en daarom lachen de mensen dan. tsja, geef mij maar koot en bie, of bert visscher. of theo maassen of, wie niet. sorry, maar ik ben géén fan ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
Hij heeft ook wel eens een rolstoel geript waar ie mee ging rond rijden, mobieltjes en camera's afgepakt en kapotgegooid... Ja, dan moet je maar naar Seth Gaaikema gaan. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: tsja, idd, ik vond het wel ver gaan maar wel geniaal! I spy with my little and verrry evil eye..... ![]() |
|
als hij persoonlijke eigendommen van mij molt, krijgt hij er vijf op zn bek ![]() |
|
quote: KLAAR !!! humor of niet, is niet om te lachen ![]() ten koste van andere mensen = makkelijk ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
quote:Nee, Theo Maassen, en dan te laat binnen komen met je vriendin, da's lachen! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: dasnie lachen ![]() maar wel logisch ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
Nou, en als je mobiele afgaat, dan gebeuren er bij Hans ook dingen die je kan zien aankomen. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: ja das lache voor de zaal, maar je mobiel is naar de klote en das minder. jullie werden eventjes in de aandacht gezet door theo. nix kapot=beter. ik ben naar bottom live geweest en daar moet je bijv. geen grote bek tegen ze opzetten, want dan... probleem, lache, maarrrr nix kapot ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
Ik twijfel er ook ni aan of ze kregen de troep wel vergoed, ik kan me anders niet voorstellen dat er nog geen rechtszaken tegen Hans waren geweest. En gelukkig was ik niet degene die te laat bij Theo kwam. Die kreeg dus wél een rechtszaak wegens onzedelijk betasten. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 13-05-2002 23:23] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: da's ook weer waar, en ook niet leuk ![]() pfff, ik ga naar beneden. ieder z'n meug ![]() ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
Ik hoorde dat deze show weer gewoon goed was in tegenstelling tot Trui die toch meer een herhalingsoefening was met dezelfde typetjes. Doet hij -eindelijk- nieuwe typetjes? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Trui was en is goud. Badmeester ben je 24 uur per dag en overal! Tis een roeping! ![]() |
|
Trui is leuk, zekers, maar haalt toch niet het niveau van Hard en zielig & Met een breierdeck. ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Hard en Zielig was inderdaad een tikje beter. Daarin geef ik je gelijk. ![]() ![]() |
|
hahahahahaha Das toch met oa die 10 imitaties en "de vos kwam uit het bos en was hij relaxt???" en "tja.......stil nou!!!!!" Was wel cool! Alleen die actie van vragen aan een vrouw "Hoe wil je gelikt worden?" vinnik toch wat minder!! maar ja, ik ben ook vrij conservatief wat betreft sexualiteit!! nee, geef mij dan maar Harrie Jekkers!! die vinnik echt goed!!! ![]() |
|
vonden jullie Trui en Hard en Zielig goed, dan moet je deze zeker eens zien, serieus ![]() 11.45: restate my assumptions ![]() |
|
btw deze keer deed hans niet "gevaarlijk" als je te laat kwam. toen er bij ons iemand te laat binnenkwam zei ie (met de stem die hij daarnet gebruikte met een typetje) "oh, er komt iemand te laat (wat al lollig was door zn stem).... maar ach, ik zal je niet verder demoniseren" 11.45: restate my assumptions ![]() |
|
quote: hahaha jaaa geweldig! 11.45: restate my assumptions ![]() |
|
Tja ik denk dat ik de voorstelling alweer ruim een maand geleden heb gezien. En ik vond hem zeer matig! ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Aaaaaaaah fuk! Daar was ik al bang voor! ![]() ![]() ![]() ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Mogen jullie allemaal al "Hans" en "Theo" zeggen....? Dolf Brouwers - another dead hero ![]() |
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |