|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Mmmm, nu met de whiskydagen bij Gall + kleine meevaller financieel toch maar eens mijn slag slaan. |
|
Ik ben er ook binnen gelopen, maar zelfs met aanbiedingen blijven ze nog duur. Nog een 'mainstream' aanrader: Clynelish 14 YO. Een heel ander profiel dan wat ik hiervoor noemde, met een heel typisch bijenwas-achtig karakter. 26.50 bij Drankdozijn, kun je je geen bult aan vallen. |
|
Achja... Nog even een Ardbeg gescoort bij G&G, die keek mij zo zielig aan. Verder eigenlijk niets wat ik niet ken / heb staan daar. Boeiender |
|
Mag ik dan de Deanston Virgin Oak nog een keer buzzen? Super ontdekking! Prikkelend op de tong, fruitig, meen er iets van vanille in te herkennen, citrus.. Echt waanzinnig lekker. Niet voor de liefhebber van zware, rokerige whisky, maar toch. Ben absoluut geen kenner, maar dit is absoluut een blijvertje in mijn kast. Voor 24,99 bij de G&G ook nog eens zéér betaalbaar. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Herkenbaar. Gisteren genoten van wat Benromach (10yo en de 'Origins'), Mortlach (14 en 16yo) en Ebradour CS, daarna vielen de Arbog en Bunnahabhain erg tegen. You have time. You are doing fine. |
|
Geef maar aan mij dan. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Heb de laatste tijd nog flink uitgebreid en heel veel moois ontdekt, maar ik ga jullie maar niet mijn eindeloze lijstjes vermoeien. Wie wil weten wat ik allemaal heb staan, kan mijn collectie op Whiskybase checken. Wat misschien wel interessant is, is dat ik een lijst gemaakt heb van mijn open flessen met bij elk op basis van de laagste prijs op Whiskybase een prijs per 3cl sample (6 kan evt. ook). Dat gaat van 3 euro (incl. flesje) voor whisky’s onder de 50 euro per fles, tot 14 euro per sample voor de 300+ euro flessen. Wie dus tegen een schappelijke prijs wat whisky’s wil proberen zonder gelijk een hele fles te hoeven aanschaffen, kan me een mailtje sturen. In het (blind) ruilen van samples heb ik ook altijd wel interesse, dus als je zelf ook interessante whisky’s hebt staan kan het ook met gesloten beurs. |
|
Leuk, Tuup! Wil ik wellicht wel eens gebruik van maken! |
|
De Scottish Barley is een nieuwe aanschaf. Lekkâh! Verder deze nog aangeschaft: Boeiender |
|
Deze komen volgende week uit: http://www.whiskybase.com/whisky/58974/bowmore-2003-twm http://www.whiskybase.com/whisky/58973/glen-scotia-1992-twm Wellicht interessant voor de whisky minnende metalfan Heb ze nog niet geproefd, dus of ze ook qua smaak aan te raden zijn weet ik niet. Om ze nou alleen maar voor de labels te kopen gaat me wat ver. |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Gaaf zeg. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Jarig geweest, dus weer veel gekregen. Een Ardmore, een finlaggan en een Singleton. Die Ardmore bevalt mij wel eigenlijk. De Finlaggan is voor een Islay eigenlijk een beetje te vlak als je het mij vraagt. Singleton is lekker, maar toch iets te zoet, wel heeft ie echt een mooie amber kleur. [Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 01-12-2014 22:29] Against God and Government |
|
Ik zal blij zijn als hier de fles Singleton op is. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: haha geen liefhebber? Against God and Government |
|
Niet van de Singleton in ieder geval. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Hij doet heel erg Bourbon aan, en dat is inderdaad geen compliment. Against God and Government |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Deze week de Bruichladdich Octomore 6.1 en 6.2 geopend. Dan wat lekker. De 6.1 is veel rokeriger dan de 6.2, die weer vefijnder is. Verder ook Fryske Hynder... Mwoah. Vlak en geen lange afdronk.... Boeiender |
|
Godver, ik ben om. Zit nu te nippen van een Teeling. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Boeiender |
|
Heb ik een half jaartje geleden hier gehad.. Appel met een vleugje rum-smaak.. Zo kwam het tot mij over. Wel ok iig. Ben echter niet zo'n Irish Whiskey fan. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Eindelijk een beetje aan de whiskey nadat ik van een goeie vriend een fles Glen Moray 12 had gekregen. Nu staat in verband met korting een gelijkjarige Glenlivet in de kast. Ik ben benieuwd! 't laatst een whiskeyproeverij gehad, van Glenfiddich. Allemaal erg lekker eigenlijk, behalve de 12 gek genoeg. Favorieten: de 15 jarige uit soleravat en de 14 jarige 'rich oak' als ik me niet vergis. En de gran reserva, maar die was wel weer even een paar keer duurder. Tips zijn niet welkom. Whiskey is veel te duur. "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
Whisky! Noem je vooral, de Schotse versie is zonder e. |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |