|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Alleen geen verrassing meer. |
|
Traditie, al sinds we samen zijn krijgt hij ieder jaar een mooie fles cadeau. Alleen 'welke' blijft een verrassing. |
|
quote: Deerne, Kijk ook even op http://www.drankgigant.nl Mijn 1e ervaring is goed. Ik had mijn Thor vrijdag besteld en zaterdag in huis. Gelijk mail als je order is bevestigd. Track and trace van je pakket via post.nl. En ook niet onbelangrijk: zeer goed verpakt in een grote doos met enorm veel bubbelfolie. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Dank, heb net even gesnuffeld. Hebben een groter assortiment, maar de 'standaard' whisky's zijn wel duurder. Wel leuk voor de wat specialere aankoop. Kreeg net van drankdozijn al bevestiging dat ze morgen bezorgd worden, lekker snel. |
|
Sowieso altijd handig om even meerdere sites te checken. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Nou bedankt hoor, je hebt me weer op ideeën gebracht Ze hebben daar drie whisky's in het assortiment die nog op mijn verlanglijstje stonden (twee Longrows, een Springbank en een Glenrothes), en voordat ik het wist zat ik over het dozijn. Zelfs nog 5 geschrapt om toch nog precies op 12 uit te komen Bowmore Tempest Dailuaine 16 YO Flora & Fauna Glendronach 21 YO Parliament Glenfarclas 17 YO Glenrothes 1995 Kilkerran Work In Progress IV Lagavulin Distillers Edition Longrow 11 YO Red Longrow 14 YO Springbank 12 YO Cask Strength Springbank 12 YO The Blues Edition Tomintoul Peaty Tang quote: Kan ook handig zijn om even Whiskybase.com en/of whiskyfinder.eu te checken, dan weet je meteen hoe de prijs ligt t.o.v. veel andere online shops. Drankdozijn komt daarbij gewoonlijk ook internationaal als goedkoopste uit. |
|
Huur jij ergens een opslagcontainer en zien we die binnenkort bij Storage Wars? |
|
quote:Sorry. |
|
quote: Ik vraag mij eigenlijk eerder af hoeveel meer hij verdient dan ik. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ja dat ook. |
|
quote:Hebben we hier in huis ook al de nodige gedachten over uitgewisseld. |
|
quote: Vitrinekasten van Ikea zijn voldoende. Heb er wel weer dringend een nieuwe nodig |
|
Weet een van jullie wellicht of er binnenkort weer Wilde Whisky Dagen aanbreken bij de Gall&Gall? Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Laproaigh Quarter Cask; lekker! Ik denk een van mijn favorieten tot nu toe. |
|
quote: Begint zo langzamerhand wel eens tijd te worden voor een verzameling-foto Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
De deerne had het op de heupen, nieuwe aanwinsten: Verrassend lekker, mis de ziltigheid wel een beetje, maar mooi spul uit NL. Wel de typische Coal Ila rokerigheid, maar verfijnder. En nog een fles die speciaal gebotteld was voor het Whisky Festival Noord Nederland 2009, 16 jaar oud. Die was in de aanbieding bij de Hanos omdat het niet liep in de horeca.... Ik snap wel waarom, ligt dicht tegen de Ardbeg Uigeadail aan, behoorlijk heftig, maar erg lekker. Van die laatste hebben we nu dus 4 flessen in huis. Wil nog wel even naspeuren welke whisky ze geselecteerd hebben. Boeiender |
|
Wordt dat er niet op vermeld dan? Die Caol Ila kan ook niet tegenvallen lijkt me. Gisteren deze jongen opgehaald, had ik een tijdje geleden besteld: Voor het geval dat iemand nog dacht dat whisky niet metal is |
|
Staat helaas niet vermeld. Die Bruichladdich staat hoog op mijn verlanglijstje, review je hem als je hem hebt geproefd? Boeiender |
|
Zal ik doen. Maar ik heb momenteel 62 flessen open staan, dus ik was van plan om deze pas open te trekken als er weer eens een paar leeg zijn. |
|
Neem er vanavond een mee naar de Fenix. Help ik wel mee . "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
quote: Alle 4 aangebroken? |
|
Vanavond weer whisky proeverij gehad; super leuke avond gehad. Mijn favoriet van de avond: Erg lekker! Zoetje dat mij deed denken aan Laproaigh en licht rokerig. 2. Hibiki 17 y (nooit eerder een Japanner gehad. Lekker pittig afdronk en een 'zoetje'. Complexe smaken, elke slok weer iets nieuws. Fijn) 3. Old Puteney 12y (lekker, maar wel vrij zoetig) 4. Majesty Islay (dronk wel érg makkelijk weg, maar voor een whisky van twee tientjes boven verwachting goed) 5. BenRiach Curiositas (te peat, hij rook gewoon naar mesT) |
|
zoeplappe! I am mine own redeemer...! |
|
Oh is dat het.. ik kreeg even de indruk dat ze er echt verstand van had ... hoe de hazen lopen ... |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |