|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
De ANB had ik wel eerder, zal een paar maanden tussen gezeten hebben. Laatste maanden geen whisky gekocht. Wel op het juiste moment aangeschaft die fles, is ook verdraaid lekker. Zag dat de Supernova ook aardig over de kop was gegaan qua prijs. |
|
Van de SN2010 heb ik er gelukkig laatst nog twee van kunnen krijgen, heerlijk spul Door de Supernova van 2009 ben ik eigenlijk pas echt aan whisky verslingerd geraakt, dus toch eens kijken of ik misschien een ruiltje kan doen met een van die 2010's. |
|
Ik vind wickie maar vies Nee, dan chocomelk; Ik heb net milky way chocolademelk gehaald. Benieuwd hoe die zich verhoudt tov "de enige echte". Mars drink was niet echt een succes, wel duur met 1,- (in de supermarkt) per flesje. Bounty drink ga ik niet eens aan beginnen Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
O. |
|
Mezelf maar eens getrakteerd op deze zonder dat ik er verder al te veel over had gezien of gelezen. De naam sprak me wel aan en ik moet zeggen dat de verpakking ook aangenaam verraste toen ik het pakketje had uitgepakt! Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Kreeg afgelopen week deze van een vriend, ben benieuwd. |
|
Ik zal 'm hier ook nog even neerplempen. Hij smaakt prima. Iets 'scherper' dan Highland Park 12 yr. Lijkt iets minder soepel. Ja hoor... |
|
quote: Die is érg smakelijk! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Dat krijg ik nou nooit van vrienden. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Nee, ik moet ook maar eens andere vrienden zoeken. |
|
Ik heb een proefsetje van Bruichladdich gekocht met daarin Bruichladdich Waves, Rocks en Peat. Die laatste 2 zijn prima te doen, maar die eerste moet ik nog even aan wennen. Vooralsnog proef ik alleen maar jodium (in dat opzicht is Waves wel de goede benaming). Maar ik ben wellicht een whiskey-barbaar. Iemand ervaring met de Millstone whiskey's van Zuidam? Hatsjikidee! |
|
Wel eens geproefd, nogal zacht. Wat Nederlandse whisky betreft vind ik Frysk Hynder eigenlijk lekkerder. |
|
Mooi, eerlijk gezegd vind ik 'zacht' niet verkeerd klinken. Ik ga hem binnenkort eens proberen. Hatsjikidee! |
|
quote: Erg lekker, vorig jaar gekregen voor mijn verjaardag. Ik zit momenteel te krap bij kas om nog goede malts te halen helaas. Against God and Government |
|
Die is goed te doen ja. Btw, het zijn wilde whisky dagen bij de Gall en Gall. 20% korting op alle whisky's. |
|
Lekkere is dat ja! Die van ons is bijna op. Gisteren deze geopend Erg lekker; sterk van smaak maar toch zacht op de één of andere manier. Non-chill filtered, stroperig, smaakt naar honing en noten en in de afdronk blijf je dat nog lang proeven. Aanrader! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: En ze zijn lekker! Twee van de 3 uit de kadoset geproefd, nog 1 te gaan. Ik heb er alle vertrouwen in. Jura superstitious is trouwens ook erg lekker. Hatsjikidee! |
|
Lang leve het krijgen van slijterij-cadeaubonnen! Deze maar eens uitgezocht.. Even gauw klein slokje geproefd, maar erg fijn! Fruitig, beetje zoetig.. Van de week maar eens uitgebreid proeven! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
2 flessen Gold Bowmore gekregen.Gelijk weggegooid, Alleen die lucht al die van Whisky afkomt! Doe mij maar lekker |
|
Ik weet dat ik hier eigenlijk gewoon niet op moet reageren, maar: Of je maakt er iemand blij mee die een goed drankje wel weet te waarderen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Toch gekregen,had iets beters verwacht te krijgen dan een paar van de flessen die onder het stof zaten. |
|
http://www.thewhiskyexchange.com/selection/gold_bowmore_1964_44_yo_whisky.aspx Deze? Deze flikker ik altijd door mijn River Cola. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: Lekker ja. Heb hem ook in de kast staan. Verder 1 liter Isle Of Jura Diurachs Own 16jrs. en 1 liter Glenlivet 15 jrs gekocht onlangs. Ook mooi. Boeiender |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |