|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Mag ik uit deze opmerking de conclusie trekken dat jij Verstikking nog nooit ontmoet hebt? Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
Verstikking drinkt door totdat ie echt niet meer kan. Ik moet zeggen dat ik hem wel een uniek persoon vind. Ken em al jaren en telkens komt ie weer met iets nieuws. Jaaaa vind dat wel moi! Beukfeest organisator | Some die and have to live, some live and have to die..... |
|
Occultfest is GESLAAGD! Mooi feestje weer. Alleen de vrijdagavond veelste veel gezopen waardoor ik de zaterdag en zondag niet echt meer kon functioneren. De kerels van de Glowsticks zijn vrienden van mij : ( GEEN idee hoe ik een foto moet posten hier.. html werkt niet, dus dan maar een link ) https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/304596_417106718348054_488283951_n.jpg Thomas, Armand & ik [Dit bericht is gewijzigd door Danique op 03-09-2012 18:28] |
|
Haha had Armand die meegenomen ja? Grappig. Die liep er ook wel weer bij zeg met zijn spijkerrokje en vlechtjes. Keer wat anders dan die eeuwige leren broek. |
|
Haha klopt Ja Armand had het rokje van Mariska aan, en ik had zijn haren ingevlochten:D Mooi man! |
|
quote: 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Thanks! Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? |
|
[img] [ / img] om de url heen. Dan de spaties weghalen. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: nee, maar reizen en is erg herkenbaar... I am mine own redeemer...! |
|
Aah thanks Metalhead :D! weer wat geleerd |
|
quote: Och, je kwam nog wel redelijk functionerend over hoor. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
Ah gelukkig ! :D Toch was ik er niet helemaal bij geloof ik. Haha |
|
quote: Die heb ik nog aan het de vrouwen van het dispuut in Den Bosch zitten uitdelen, die glowsticks, vanuit mijn spandexbroek |
|
sorry dat ik niet was, ik sliep. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
waarom toch signature |
|
quote: Dat invlechten was dan op de vrijdag geweest, dat zat nog heel symmetrisch! Hatsjikidee! |
|
Unholy Mary is heel erg mooi signature |
|
Zelfs als ze verbaasd kijkt. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
*proest* Thanks Hypnos edit: en BenKnuckles Leuk jullie eens in het echt gezien te hebben [Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 03-09-2012 23:24] Hatsjikidee! |
|
quote:Hypnos had je nog gebeld, maar helaas... Dat bier goot wel goed ja. Ik stond toch niet meer helemaal zeker toen ik iets na twaalven weer op die fiets stapte. |
|
Haha, ik heb Armand en Thomas op zaterdag ochtend ingevlochten . (ik ben kapster, dus moet er goed stevig inzitten he) |
|
Oeps, dan ben ik met de dagen in de war (Hoe zou dat toch komen ). Het zag er iig professioneel uit, maar dat klopt dus ook. Hatsjikidee! |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina |