|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
ik heb daar echt waar al iedere keer bomen kaalgeplukt om gehurkt in een weiveld daarachter ergens een pap te gaan schijten. en pap was het (pannekoeken met hamburger in en hollandaisesaus)*6*12 uur verteren +(lauw bier*12)= koeievlaai³ signature |
|
Ik ben er ivm vakantie dit jaar in ieder geval maar eens een keertje niet. Is ook beter voor mijn lever. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: |
|
Jij aanwezig? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Zaterdag misschien. |
|
quote: Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
- Jenje - MH en Silence - De Ulk - Woutjinho - ErikS - Regeer - Unholy Mary - Mira & Levithmong - BenKnuckles - Hypnos - Onweerwolf - Meridian |
|
quote: en nog pielepap geloosd daar? I am mine own redeemer...! |
|
Als ik het goed lees, mag er dit gaan geen eigen drank en etenswaar meer worden meegenomen de camping op... http://www.occultfest.nl/content/faqcamping.html |
|
Lijkt me een typisch gevalletje: Als mensen de zooi niet kunnen / willen opruimen hebben wij geen zin om voor de kosten op te draaien en wordt er dus niets meer meegenomen. Lijkt mij fair. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Dan maar de hele dag op de weide rondhangen. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ik snap sowieso niet waarom je bijvoorbeeld lauw bier mee zou willen nemen als het op de weide lekker koud getapt wordt. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Gaat het terrein met de bar eerder open dit jaar? Wij waren vorig jaar al een paar uur voor de opening op de camping namelijk. |
|
quote: quote: Daarom dus . Maar het is verder geen drama hoor, alleen een verrassing na 8 jaar (voor mij) Occultfest. Die barman die zetten we toch wel aan het werk! |
|
quote: Geen idee hoe het op Occultfest is, maar op Belgische festivals is het veel, heel veel goedkoper om 24 blikken bier te kopen dan om 24 pinten te bestellen op de festivalweide zelf. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ik zou de bezoekers alleen nog even extra informeren, ik denk dat veel mensen er over heen zullen lezen en er bij de ingang achter komen? |
|
quote: Wij waren er voordat de camping überhaupt openging . |
|
als je toch 24 blikken meeneemt: wij van De Klok adviseren u De Klok! I am mine own redeemer...! |
|
De Klok wordt mede mogelijk gemaakt door Herrie Records Inc. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Bier misschien niet. Maar fatsoenlijk eten wel. Daarnaast kan ik me ook niet voorstellen dat ze het je zullen gaan verbieden om bijvoorbeeld een fles water mee te nemen de camping op. |
|
quote: joat bier smokkelen doe je trouwens best niet heb ik geprobeerd en rond de camping staan electriciteitsdraden om de geiten te beschermen. met mijn voorhoofd ertegen, mijn licht ging uit en de ijzeren knoop schoot knalhard uit mijn lederen broek... even schrikken zeg maar... signature |
|
Helaas heeft When All Life Ends moeten afzeggen en zal Destitution voor hen in de plek optreden. Tijdschema staat ook online! 19:30 - 20:00 Facing The Madness 20:05 - 21:05 Elise 21:10 - 21:50 Sin7sinS 21:55 - 22:55 Jurassic Park 23:00 - 23:45 Infestis ZATERDAG €10,- ENTREE speeltijden prognose op zaterdag 01-09-2012 12:30 - 13:00 Grim Ordeal 13:05 - 13:35 Destitution 13:45 - 14:15 Victimizer 14:20 - 14:50 Mortal Form 15:00 - 15:30 Nymeria 15:35 - 16:05 None Shall Pass 16:15 - 16:45 KhaoZ 16:50 - 17:30 Ex Libris 17:40 - 18:20 The Horrible Twunts 18:25 - 19:05 Act Of State 19:15 - 19:55 Disquiet 20:00 - 20:40 Undawn 20:50 - 21:30 Lord Volture 21:40 - 22:40 Carach Angren 22:45 - 23:30 Snaggletoöth [Dit bericht is gewijzigd door the witch op 23-08-2012 14:30] see you at occultfest! |
|
- Jenje - MH en Silence - De Ulk - Woutjinho - ErikS - Regeer - Unholy Mary - Mira & Levithmong - BenKnuckles - Hypnos - Onweerwolf - Meridian [Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 23-08-2012 18:03] |
|
quote: Jij komt dubbel? |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |