|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja, had nog wat in te halen van de afgelopen 2 jaar |
|
Hoogeveen, dat is toch de plaats met het laagste gemiddelde IQ van Nederland? Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Alleen als je nog nooit van Diphoorn hebt gehoord. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
http://www.123test.nl/iqtest/ Dat duidt op een IQ van 105 tot 120. Qua opleidingsniveau komt dat overeen met HBO of universiteit. Bij een echte IQ test zou je met oefenen en concentratie wellicht nog hoger scoren. [Dit bericht is gewijzigd door Herrie Records Inc. op 24-08-2012 20:00] I am mine own redeemer...! |
|
Ik heb gehoord dat je vanaf dit jaar helemaal geen eigen eten en drinken mag meenemen op de camping. Klopt dit? Dat is namelijk de rede of ik wel of niet zal gaan. |
|
Dat klopt idd Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: is de catering dan van dien aard dat dit niet meer mag? I am mine own redeemer...! |
|
Gewoon in de auto laten liggen en als je honger hebt even die 50 meter lopen is natuurlijk ook een optie. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
...wat natuurlijk erg bezoekers-onvriendelijk is, vind ik. maar neem dan ook een wc mee in je auto. [Dit bericht is gewijzigd door Herrie Records Inc. op 26-08-2012 14:01] I am mine own redeemer...! |
|
Ach, voor ontbijt en avondeten gaan we toch altijd de binnenstad in. Scheelt ook weer met bier zeulen. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Porta Potti Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik ben in dat geval tientallen euros meer kwijt. Dat heb ik er niet voor over. Beetje jammer, het was altijd wel gezellig op de camping. |
|
quote: hahaha, maar daar hoef je niet echt een dikke jakkemeiner in te leggen... I am mine own redeemer...! |
|
quote: Die heeft na een dag bier en festivalvoer toch de stevigheid van een kom bruine bonensoep, dus dat loopt wel weg. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: De parkeerplaats valt kennelijk ook onder het festivalterrein c.q. camping. Ik moet zeggen, ik vind het ook jammer dat ze dit zo doen/proberen (want het gaat toch niet werken). Gooi dan de toegangsprijs een paar euro omhoog ofzo. Hatsjikidee! |
|
idd. quote: Tentjes doe ik al jaren niet meer aan dus dat betekent geen slaapplek. Waarschijnlijk afwezig. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
+1 Zonder camper kom ik iig niet. Of én vrijdag én zaterdag alleen cola drinken en op en neer rijden (yeah right, as if...) of voor dat ene festival in het jaar een tent kopen (fuck no). Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
Hey psst: Hoogeveen heeft een treinstation. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Sleen heeft geen treinstation. Wel een paar bushaltes: http://9292.nl/reisadvies/station-hoogeveen/sleen/vertrek/2012-08-31T2234 http://9292.nl/reisadvies/station-hoogeveen/sleen/vertrek/2012-09-01T2230 Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
Man, dat kun je nog op de fiets doen zo'n klein kutstukje. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Of sinas drinken op de 2e dag. |
|
kwam occultfest de laatste jaren om in de bezoekers ofzo dan, dat dit soort maatregelen worden genomen? I am mine own redeemer...! |
|
quote: Misschien is er wel een camper-veld Hatsjikidee! |
|
- Jenje - MH en Silence - De Ulk - Woutjinho - ErikS - Regeer - Unholy Mary - Mira & Levithmong - BenKnuckles - Hypnos - Onweerwolf - Herrie I am mine own redeemer...! |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |