IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : 31 aug & 1 sep Occultfest 2012! Vorige pagina | Volgende pagina
bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 02-09-2012 3:36 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Carach Angren en Mötörhëäd waren tof. Helaas geen BenKnuckles gezien want sesamstraat en de kiddycore waren al geweest toen ik kwam.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 02-09-2012 10:37 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Het was weer erg leuk!

++
Gezellige mensen
Act of State
Carach Angren
Geen tassen controle
Wie had die glowsticks meegebracht?
Bankjes in het zonnetje

-
Ranzige plee's
Dat "opera" gejengel
Geen patat
Nasi was droog en bah, met zoet zure prut.. waar is de satésaus?

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 02-09-2012 10:58 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2012 3:36 schreef bokkie666 het volgende:
Carach Angren en Mötörhëäd waren tof. Helaas geen BenKnuckles gezien want sesamstraat en de kiddycore waren al geweest toen ik kwam.

BenKnuckles was rond 21u al richting zijn tent gegaan om 'even een dutje te doen'. Dat bier was prut, maar het goot snel binnen

Heel leuke dagen gehad, heb me goed vermaakt! Strandballen, twee kiddycore-bands, bier, heel gezellige mensen en slechte zangeressen verwensen. Volgend jaar weer.

I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew

Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 02-09-2012 13:38 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

Het was een leuk feestje

Leuke en gezellige mensen, beetje achtergrondmuziek, maffe glowsticks-galore, en prima weer op zaterdag.
Ik vond Carach Angren het leukst. Undawn was ook niet verkeerd.

Groenteburgers waren prima te doen, iig beduidend beter dan die in het vet drijvende loempia bij de Chinees.

Hatsjikidee!

De Demoon
Usericon van De Demoon
Posted 02-09-2012 17:01 by De Demoon Wijzig reactieProfiel van De DemoonQuote dit bericht

Vraagje: hoe heet die (goede!) jonge thrashband die vrijdag tussen Elise en Jurassic Park speelde?

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-09-2012 17:03 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

signature

Meridian
Usericon van Meridian
Posted 02-09-2012 18:49 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2012 17:01 schreef De Demoon het volgende:
Vraagje: hoe heet die (goede!) jonge thrashband die vrijdag tussen Elise en Jurassic Park speelde?

Dat was Overruled, die vervingen Sins7Sins

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-09-2012 19:36 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

met de leuke vriendinnen

signature

ErikS
Parker hoer
Usericon van ErikS
Posted 02-09-2012 20:20 by ErikS Wijzig reactieProfiel van ErikSQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2012 19:36 schreef Hypnos het volgende:
met de leuke vriendinnen

Ach, je hoeft nog maar 3 jaar te wachten.

Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in...

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-09-2012 20:33 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

signature

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 02-09-2012 21:21 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-09-2012 21:23 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

signature

verstikking
Usericon van verstikking
Posted 02-09-2012 21:27 by verstikking Wijzig reactieProfiel van verstikkingQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thedevilsthirdband

Wat een feest, kan iemand me even bijpraten ? Was inderdaad al enigszins lam toen ik aankwam, gelukkig net op tijd voor Act of State, die had ik op Maas Metal Meeting dus gemist, maar ben blij dat ik ze nu toch live heb gezien, gaaf! Vervolgens een paar rondjes wezen ouwehoeren tijdens het houden van een biermarathon en lekker veel bekenden (van hier) gezien en gesproken . Verder kan ik me behoorlijk weinig herinneren....

Ook leuk, Lord Volture zette mij en Leon (gitarist) af in Den Bosch, zodat wij de nachttrein terug naar Tilburg konden pakken. We hadden nog een klein uurtje te doden dus zijn we nog de kroeg ingedoken, waar een nieuw vrouwendispuut van een of andere studentenvereniging een feest had. Ik heb al die vrouwen stuk voor stuk geprobeerd te versieren met mijn zatte harses, maar natuurlijk gigantisch gefaald

Kan me alleen bokkie niet meer herinneren dat ik die heb gezien , de rest nog wel

Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 02-09-2012 21:30 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Lekker bezig geweest weer, Frans.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 02-09-2012 21:32 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2012 21:30 schreef Forever After het volgende:
Lekker bezig geweest weer, Frans.

Hij stond met twee glazen bier in z'n hand te kotsen terwijl 'ie een band aan het kijken was.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

verstikking
Usericon van verstikking
Posted 02-09-2012 21:34 by verstikking Wijzig reactieProfiel van verstikkingQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thedevilsthirdband

quote:
Op 2 september 2012 21:32 schreef Onweerwolf het volgende:
Hij stond met twee glazen bier in z'n hand te kotsen terwijl 'ie een band aan het kijken was.

Bart had op facebook mijn rechtopstaande kotskunsten inderdaad gecomplimenteerd, ik weet het niet meer .

verstikking
Usericon van verstikking
Posted 02-09-2012 21:41 by verstikking Wijzig reactieProfiel van verstikkingQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thedevilsthirdband

Wel beduidend minder ZM'ers dan voorgaande jaren meen ik, wel een nieuw gezicht ontmoet, onze moshrat Ben

verstikking
Usericon van verstikking
Posted 02-09-2012 22:10 by verstikking Wijzig reactieProfiel van verstikkingQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thedevilsthirdband

quote:
Op 1 september 2012 23:16 schreef Herrie Records Inc. het volgende:
Verstikking moest ook 3 uur reizen man! Verstikking mag ik wel...

feest al afgelopen dan trouwens?

Haha, liefde voor jou terug . Was jij er ook dan?

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 02-09-2012 22:17 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2012 21:41 schreef verstikking het volgende:
Wel beduidend minder ZM'ers dan voorgaande jaren meen ik, wel een nieuw gezicht ontmoet, onze moshrat Ben

Voor herhaling vatbaar

Metalmozes
Usericon van Metalmozes
Posted 02-09-2012 22:59 by Metalmozes Wijzig reactieProfiel van MetalmozesQuote dit bericht

quote:

Hahaha, ik stond er toen naast, me kapot te lachen omdat Frans aan het kotsen was. En daarna gewoon doorzuipen muahahaha, geweldig weekend iig Heb nog 8 munten over dus moet volgend jaar weer terug

@ ErikS, ik heb heul veul nieuwe mensen ontmoet. Ook veel gepraat enzo, bier gedronken en weet ik allemaal nog meer, alleen kan me ff niet zo voor de geest halen hoe jij er uit ziet

Carach Angren en Snaggletooth waren wel gaaf. Moet zeggen dat ik Ex Libris ook niet onaardig vond. Victimizer was overigens ook goed, alleen jammer van de microfoon in het begin. Ik meende dit ook te horen tijdens Infestis op de vrijdagavond. Die zang was ook bagger. Verder een moi feestje, op naar volgend jaar!

[Dit bericht is gewijzigd door Metalmozes op 02-09-2012 23:05]

Beukfeest organisator | Some die and have to live, some live and have to die.....

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 02-09-2012 23:50 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2012 22:59 schreef Metalmozes het volgende:
Moet zeggen dat ik Ex Libris ook niet onaardig vond.

Met het volume uit best een goede band.

bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 03-09-2012 0:23 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 2 september 2012 21:27 schreef verstikking het volgende:
Kan me alleen bokkie niet meer herinneren dat ik die heb gezien , de rest nog wel
Ik heb jou ook gemist.

edit: stond jij nog in de pit bij Motorheadband?

[Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 03-09-2012 0:24]

verstikking
Usericon van verstikking
Posted 03-09-2012 6:45 by verstikking Wijzig reactieProfiel van verstikkingQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thedevilsthirdband

quote:
Op 3 september 2012 0:23 schreef bokkie666 het volgende:
Ik heb jou ook gemist.

edit: stond jij nog in de pit bij Motorheadband?

Ik kan me zoiets wel vaag herinneren ja

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-09-2012 12:23 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:

Haha ja.. spijtig voor Amarantha die poogde te genieten van haar broodje. Toch wel bijzonder, bier er in.. bier eruit.. dacht eerst dat hij gewoon bier stond te sproeien. Nouja deed hij ook, maar dan net wat anders..

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 03-09-2012 12:44 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Misschien is het moment waarop je je bier niet meer binnen kunt houden een stille hint van je lichaam even te stoppen met drinken.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 03-09-2012 12:44]

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com