|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Leuk. Denk dat ik zaterdags wel even kom kijken indien het een beetje mooi weer is. |
|
Wow, zieke line up! |
|
Slechtste line-up in jaren inderdaad, gelukkig is dat bijzaak. Maar toch jammer, vorig jaar nog enkele wat grotere namen. |
|
Snaggletoöth: superband! I am mine own redeemer...! |
|
In ieder geval een fantastische drummer. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
zeker...! maar het geheel vind ik ook gaaf om te zien. I am mine own redeemer...! |
|
Ik vond één keer wel genoeg in dit leven eigenlijk. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Voor mij de belangrijkste reden om niet te gaan. |
|
Wel veel kritiek op het programma van een dagje vermaak wat gratis te bezoeken is, hoor. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Hoezo? Zijn programma's van gratis dagjes dan over het algemeen beter dan programma's van betaalde dagjes? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Als het weekend voorbij is, is mijn bankrekening toch aardig wat lichter hoor . Maar dat maakt allemaal niet uit, 9e keer Occultfest en ik heb er weer zin in |
|
quote: nee, programma's van gratis festivals zijn vaak wat "minder" dan die van betaalde festivals... lijkt me logisch. Maar voor een gratis festival vind ik wel dat er best aansprekende bands zijn, jij dan? I am mine own redeemer...! |
|
quote: Dan is het toch logisch dat er meer kritiek is, of ben ik nou gek? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Hoezo is dat logisch? Ik denk dat sommigen mensen denken "ik ga niet klagen want ik heb er niet voor betaald." Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Line-up is beargumenteerd gemiddeld slechter dus is men geneigd tot meer kritiek wanneer er vergelijkingen worden gemaakt. quote: klagen ≠ kritiek. Ik kan me inderdaad voorstellen dat mensen minder snel geneigd zijn tot klagen bij een gratis festival, maar dat heeft natuurlijk niets met kritiek te maken. [Dit bericht is gewijzigd door Onweerwolf op 17-06-2012 15:54] Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Oh, ok. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Lekker op een grasveldje met een pot bier, wat gezellige mensen die je misschien al een poos niet hebt gezien. Beetje lullen en ouwehoeren. Wat muziek op de achtergrond die met wat geluk soms ook nog te pruimen is. Ach, en als het echt niets is ga je gewoon wat eerder naar huis. In mijn ogen mij geen verkeerde invulling van een gemiddelde weekend-dag waarop je anders waarschijnlijk, deels uit verveling, weer de nodige fora vol loopt te spammen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Nu maar hopen dat er dit jaar wel gras is dan |
|
quote: Scherp. Ik vond die modder eigenlijk ook wel wat hebben uiteindelijk. Alleen werd Hypnos er een beetje vies van, helaas. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Als er geen gras is volgt mijn aanpak van vorig jaar: quote: Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Kan er eigenlijk al gereserveerd worden? En maar vast lijstje!: - Jenje |
|
En maar vast lijstje!: - Jenje - MH en Silence |
|
- Jenje - MH en Silence - De Ulk Bareuh... |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |