|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Als dat geen neuken wordt... :') |
|
Of slaan met handtasjes.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Als men vragen heeft over of men mag slapen in de camper of auto op het parkeerterrein kan men ons mailen via bestuur@occultfest.nl. We hebben nog nooit iemand weggestuurd die wil overnachten op de parkeerplaats in de auto of caravan en dat zal dit jaar ook niet gebeuren. see you at occultfest! |
|
Check. Wat dat betreft is het verhaal op de site gewoon niet erg duidelijk. Het is dus enkel niet toegestaan buiten de camping tenten op te zetten en ik kan gewoon in de bus slapen. Betalen voor de camping heb ik, ondanks dat ik in de bus slaap, sowieso altijd al gedaan ivm koffie en wat voer de volgende ochtend. In dat geval met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid gewoon: Tot Zaterdag. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Wij gaan gewoon de optocht van het Euifeest kijken die dag jonguh! |
|
quote: Dat leek mij dan weer vrij duidelijk. Occultfest mag volgens mij niet eens mensen die buiten de camping overnachten in een auto o.i.d. wegsturen. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Euh, waarom zou dat niet mogen? Ook de parkeerplaats is "eigen terrein". Dan zou je al een eind verderop langs de openbare weg moeten gaan staan. Boeiender |
|
Ik doelde dus op dat laatste I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Dat was vorig jaar toch sowieso al het geval? |
|
Ik heb er zin in! So count me in |
|
- Jenje - MH en Silence - De Ulk - ErikS - Regeer - Unholy Mary - Mira & Levithmong - BenKnuckles - Hypnos - Onweerwolf - Herrie |
|
gatverdamme, ben ik weer eens vergeten reserveren signature |
|
Ach, kaartje kost 10,- valt mee toch ! geen reservering voor nodig joh ! :D - Jenje - MH en Silence - De Ulk - ErikS - Regeer - Unholy Mary - Mira & Levithmong - BenKnuckles - Hypnos - Onweerwolf - Herrie - Danique [Dit bericht is gewijzigd door Danique op 27-08-2012 14:01] |
|
- Jenje - MH en Silence - ErikS - Regeer - Unholy Mary - Mira & Levithmong - BenKnuckles - Hypnos - Onweerwolf - Herrie - Danique Toch afwezig... Bareuh... |
|
Vrijdag ga ik niet redden dit jaar helaas. Ik kom met Lord Volture mee, maar zal dan ook niet de hele nacht doorfeesten vrees ik, want ga nog met hun terug. Wel weer zuipen |
|
Ben net nieuw op het forum, maar ben er ook Zal ff me introduceren hiero. Beukfeest organisator | Some die and have to live, some live and have to die..... |
|
ben jij de broer van Metalmozeven? signature |
|
Ik zit vrijdagochtend in het vliegtuig naar Turkije, dus nee ik ga ook niet dit jaar... |
|
quote: |
|
Ik ben wel aanwezig. Ik begrijp het statement van de organisatie wel, maar vind het een rare maatregel. Ik had er eerder voor gekozen dan de kosten door te berekenen in kaartprijs ipv eten/drinken te verbieden op de camping. Anderzijds, de bezoekers maken er een dikke tering bende van en houden zich niet aan de "regels" door hun zooi niet op te ruimen dus tja.. men moet toch iets doen, dan maar drastisch. Verder heel simpel.. je gaat wel of je gaat niet. En ach, als je al wat festivals geweest bent heb je genoeg ideetjes om te smokkelen toch? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 28-08-2012 12:09] |
|
wow dit festival is behoorlijk verneukt geraakt. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote:+1 Maar sowieso even kijken wat het weer doet. |
|
quote: Okidoki! quote: Heeft Herrie een uitgaansverbod gekregen van de deerne of heeft hij ooit een uitzetting bij de schapen ervaren? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 28-08-2012 12:12] |
|
quote: Nou vorig jaar was het wel een drama qua hoe ze de boel geregeld hadden ja... Verstopte plees waar ze vrijwel geen maatregelen voor hebben genomen zoals even een paar dixies huren wat geen reet kost... En dan nog eens die modder, waar een arme jonge man zijn been door moest breken door wel ietwat onhandig gedrag maar ach, wat kun je een dronkaard aanrekenen op een festival? Een beetje stro of houtsnippers strooien was voldoende geweest om dit soort ongevallen te voorkomen. Maar ja, dan heb je nog een heleboel gezellige mensen die het de moeite waard maken natuurijk, maar de organisatie had in de jaren tijd dat ze dit doen volgens mij al veel meer kennis kunnen hebben van hoe ze hun festival beter kunnen maken... Op facilitair gebied dus, want de gezelligheid en de promotie ligt het in principe niet aan. Maar ja, dit jaar dus geen occult voor LL, waarschijnlijk volgend jaar wel weer! |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |