|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Mooi... kunnen we jou eens terroriseren op je verjaardag |
|
quote: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Leuk! Act of State, Carach Angren en 11 bierpauzes. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Wat zal jij dronken gaan worden |
|
quote: Om nom nom Onwrwulf Met None Shall Pas is er iig één band die ik wil zien. Als bandpauze, tussen het chillen door. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Infestis is bevestigd voor de vrijdag. |
|
Zag het al op de Occultfest site, idd. Goeie zaak! Iig weer een interessant bandje erbij! |
|
Misschien ook maar weer aanwaaien dit jaar. |
|
De enige echte Zware Metalen sekte festival. Alleen voor de ware ZMer. De real metalhead zit thuis. |
|
Orlando? |
|
Dat was 'm inderdaad. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Omdat het kan. Oh, overigens aanwezig want week na Occultfest pas vakantie vieren. quote: Ik proost met je mee, minstens elf keer, gezellig zoals het hoort op Cvltfest [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 06-06-2012 16:43] |
|
quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Dikke nadruk op dat minstens ja haha! |
|
Misschien ook aanwezig dit jaar Hatsjikidee! |
|
quote: Doen! gezellig :-) Bla |
|
Ah gezelligheid, ik ga ook vast wel weer komen :D |
|
Damn, ben je al eerder gekomen op Occultfest dan? Boeiender |
|
Waarschijnlijk wel weer aanwezig! Bareuh... |
|
quote:Like you dont know *winkwink* |
|
quote: Oh, was jij dat. Hihi. Boeiender |
|
quote: Wat een bak ellende! Kortom, ik zal er zijn Wanneer kunnen de kaartjes besteld worden? Life doesn't get much better than this! |
|
quote: |
|
quote: Je hebt me overtuigd! Dat ging snel Hatsjikidee! |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |