IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : 31 aug & 1 sep Occultfest 2012! Vorige pagina | Volgende pagina
Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 28-08-2012 12:12 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2012 18:59 schreef ErikS het volgende:
Zonder kamper kom ik iig niet.

Neem je Herrie toch mee. [/OWW]

MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 28-08-2012 12:13 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 28 augustus 2012 12:00 schreef MMayo het volgende:
Ik ben wel aanwezig.

Ik begrijp het statement van de organisatie wel, maar vind het een rare maatregel. Ik had er eerder voor gekozen dan de kosten door te berekenen in kaartprijs ipv eten/drinken te verbieden op de camping. Anderzijds, de bezoekers maken er een dikke tering bende van en houden zich niet aan de "regels" door hun zooi niet op te ruimen dus tja.. men moet toch iets doen, dan maar drastisch.

Verder heel simpel.. je gaat wel of je gaat niet.

En ach, als je al wat festivals geweest bent heb je genoeg ideetjes om te smokkelen toch?

Och, als het om de "zooi" zou gaan zijn er wel betere maatregelen, zoals vuilniszakken uitdelen, en een beetje handhaven door inspecties op het campinggedeelte. En als men niet wil opruimen terwijl dat wel verzocht is, polsbandje doorknippen zodat men het festivalterrein niet meer op kan.

Het gaat volgens mij meer om gemiste inkomens.

Boeiender

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 28-08-2012 12:16 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Modder.. tja.. klote maar goed daar valt op te kleden. Al die snippers hout en alles lijkt mij voor de schapen ook niet echt wat. Het blijft immers een schapenlandje ipv festivalterrein. En been breken, mijn collega brak dr been al toen ze van de stoep afstapte.. shit happens (maar dus schijnbaar niet in de toiletten daar).

Achja, men kan er heel moeilijk over blijven doen. Maar het is hun festival, hun beslissingen. Wij bezoekers mogen komen, moeten niet. Verbeteringen aandragen is prima, maar mail die dan naar de organisatie zodat ze er wat makkelijker notitie van kunnen maken en er eventueel wat mee kunnen.

En verder, hoop ik dat het een droge en gezellige dag zal zijn. Heb er zin in. Vorig jaar niet geweest, dit jaar maar inhalen.

LLn
Usericon van LLn
Posted 28-08-2012 12:17 by LLn Wijzig reactieProfiel van LLnQuote dit berichthttp://www.wix.com/llvizion/llvizion

quote:
Ik ben wel aanwezig.

Ik begrijp het statement van de organisatie wel, maar vind het een rare maatregel. Ik had er eerder voor gekozen dan de kosten door te berekenen in kaartprijs ipv eten/drinken te verbieden op de camping. Anderzijds, de bezoekers maken er een dikke tering bende van en houden zich niet aan de "regels" door hun zooi niet op te ruimen dus tja.. men moet toch iets doen, dan maar drastisch.

Verder heel simpel.. je gaat wel of je gaat niet.

En ach, als je al wat festivals geweest bent heb je genoeg ideetjes om te smokkelen toch?

Oh joh, ook geen eten en drinken meer? Wat een idioterie! Deel dan gewoon vuilniszakken uit bij binnenkomst, helpt al een heleboel, en anders huur je maar een paar Polen in om het op te ruimen, die willen al het vuile werk wel oplossen... Kost je ook een keer 2 euro

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 28-08-2012 12:19 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 28 augustus 2012 12:13 schreef MR. N het volgende:
Och, als het om de "zooi" zou gaan zijn er wel betere maatregelen, zoals vuilniszakken uitdelen, en een beetje handhaven door inspecties op het campinggedeelte. En als men niet wil opruimen terwijl dat wel verzocht is, polsbandje doorknippen zodat men het festivalterrein niet meer op kan.

Het gaat volgens mij meer om gemiste inkomens.

Tja geen idee, ik ga er van uit dat wat de organisatie zegt ook gewoon simpelweg waar is. En tja inspectie inderdaad, ik weet nog mijn eerste jaar waarbij iemand dacht een pispaal mee te kunnen slepen (ook een forumlid dacht ik). Die pispaal ging heel snel weer terug naar de juiste plaats..

Je moet ook niet vergeten dat merendeel vrijwilligers gewoon erg jong is en een festival bezoeken niet gelijk hoeft te staan aan je te gedragen als een varken. Maar goed, dat zal de leeftijd wel zijn hehe.. ik kan mij ook nog genoeg puinhoopfestivals voor de geest halen

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 28-08-2012 12:20]

LLn
Usericon van LLn
Posted 28-08-2012 12:22 by LLn Wijzig reactieProfiel van LLnQuote dit berichthttp://www.wix.com/llvizion/llvizion

quote:
Op 28 augustus 2012 12:19 schreef MMayo het volgende:
ik kan mij ook nog genoeg puinhoopfestivals voor de geest halen

Haha True that! Ach ja, t blijft natuurlijk ook een beetje het amateurfestival, daar moet je ook eigenlijk niet over zeuren he....

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 28-08-2012 13:51 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 28 augustus 2012 12:22 schreef LLn het volgende:
Haha True that! Ach ja, t blijft natuurlijk ook een beetje het amateurfestival, daar moet je ook eigenlijk niet over zeuren he....

Dat sowieso, een feestje in iemand zijn achtertuin.. En zeuren mag uiteraard, maar dat ge-emmer van geen sleurhut/kampersjaakiehomeonwheels op terrein, dan kom ik niet.. vind ik wel wat zuur van bezoekers van zo'n klein festival. Ga dan lekker bij de Jehova's kamperen voor de deur.. plek zat daar

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 28-08-2012 14:56 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Ik ben wel aanwezig.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

verstikking
Usericon van verstikking
Posted 28-08-2012 14:58 by verstikking Wijzig reactieProfiel van verstikkingQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thedevilsthirdband

Verwachtte aankomst is voor mij 18.20 uur, dan heb ik nog een boel in te halen, maar denk dat dat wel in orde gaat komen .

[Dit bericht is gewijzigd door verstikking op 28-08-2012 14:58]

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 28-08-2012 15:18 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

Het kan zijn dat wij tegen dat tijdstip reeds een beetje raar praten of dom doen

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 28-08-2012 15:18 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 28 augustus 2012 14:58 schreef verstikking het volgende:
Verwachtte aankomst is voor mij 18.20 uur, dan heb ik nog een boel in te halen, maar denk dat dat wel in orde gaat komen .

[Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 28-08-2012 15:19]

I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew

Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 28-08-2012 16:26 by Herrie Records Inc. Wijzig reactieProfiel van Herrie Records Inc.Quote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

quote:
Op 28 augustus 2012 12:10 schreef MMayo het volgende:
Heeft Herrie een uitgaansverbod gekregen van de deerne of heeft hij ooit een uitzetting bij de schapen ervaren?

nee, is advies van de reclassering.

[Dit bericht is gewijzigd door Herrie Records Inc. op 28-08-2012 16:26]

I am mine own redeemer...!

Metalmozes
Usericon van Metalmozes
Posted 28-08-2012 19:30 by Metalmozes Wijzig reactieProfiel van MetalmozesQuote dit bericht

In ieder geval ga ik er wel heen. Met auto vanuit Vierlingsbeek. Zal wel een uur of 2 rijden zijn schat ik zo. Maar dat kan de pret niet drukken. Enthroned CD aan en hop met die banaan :D

[Dit bericht is gewijzigd door Metalmozes op 28-08-2012 19:30]

Beukfeest organisator | Some die and have to live, some live and have to die.....

ErikS
Parker hoer
Usericon van ErikS
Posted 28-08-2012 21:27 by ErikS Wijzig reactieProfiel van ErikSQuote dit bericht

quote:
Op 28 augustus 2012 13:51 schreef MMayo het volgende:
Dat sowieso, een feestje in iemand zijn achtertuin.. En zeuren mag uiteraard, maar dat ge-emmer van geen sleurhut/kampersjaakiehomeonwheels op terrein, dan kom ik niet.. vind ik wel wat zuur van bezoekers van zo'n klein festival. Ga dan lekker bij de Jehova's kamperen voor de deur.. plek zat daar

Dat mocht vorig jaar ook al niet. En als of dat nog niet erg genoeg was werd ik ook nog door een stel vrijwilligers gestoord tijdens mijn bitter noodzakelijke schoonheidsslaap*, om mij te melden dat ik mijn voiture elders moest parkeren.

* nou ja, eigenlijk de traditionele roes uitslapen omdat het vrijdag weer eens veels te gezellig was

Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in...

verstikking
Usericon van verstikking
Posted 29-08-2012 7:49 by verstikking Wijzig reactieProfiel van verstikkingQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thedevilsthirdband

quote:
Op 28 augustus 2012 15:18 schreef Regeer het volgende:
Het kan zijn dat wij tegen dat tijdstip reeds een beetje raar praten of dom doen

Heb genoeg jaartjes Occultfest meegepakt om niet minder te verwachten

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 29-08-2012 10:48 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 28 augustus 2012 21:27 schreef ErikS het volgende:
Dat mocht vorig jaar ook al niet. En als of dat nog niet erg genoeg was werd ik ook nog door een stel vrijwilligers gestoord tijdens mijn bitter noodzakelijke schoonheidsslaap*, om mij te melden dat ik mijn voiture elders moest parkeren.

* nou ja, eigenlijk de traditionele roes uitslapen omdat het vrijdag weer eens veels te gezellig was

Als het vorig jaar al niet mocht wat zit je dan dit jaar weer te zeuren, nothing new toch? Je kan ook gewoon zeggen dat je niet gaat, maakt niemand wat uit joh!

quote:
Op 28 augustus 2012 16:26 schreef Herrie Records Inc. het volgende:
nee, is advies van de reclassering.

Ach, advies.. geen richtlijn.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 29-08-2012 10:49]

bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 01-09-2012 1:24 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Hoe ligt het erbij? Net zo'n slagveld als afgelopen jaar of beter?

Tabasco
Usericon van Tabasco
Posted 01-09-2012 9:22 by Tabasco Wijzig reactieProfiel van TabascoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/harduithethart  http://vimeo.com/tabasconl & http://www.soesterberg-live.nl

Kisten of teenslippers?

verstikking
Usericon van verstikking
Posted 01-09-2012 11:19 by verstikking Wijzig reactieProfiel van verstikkingQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thedevilsthirdband

Ik ben ook wel benieuwd, afgetrapte Nikes of kistjes vanmiddag ?

ErikS
Parker hoer
Usericon van ErikS
Posted 01-09-2012 22:43 by ErikS Wijzig reactieProfiel van ErikSQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2012 10:48 schreef MMayo het volgende:
Als het vorig jaar al niet mocht wat zit je dan dit jaar weer te zeuren, nothing new toch? Je kan ook gewoon zeggen dat je niet gaat, maakt niemand wat uit joh!

Mwoah, het was meer dat ik eerst naar die parkeerplaats werd gedirigeerd door de vrijwilligers en ik daags erna hoorde dat het toch niet mocht. Overigens heb ik er dit jaar wederom gestaan en kon ik hem er gewoon laten staan. Best relaxed.

Anyway, 't was een leuk feestje, BenKnuckles en Metalmozes ontmoet, gezellige avond en dag gehad én zaterdag zonder de traditionele kater wakker geworden. Best apart. Daarnaast me prima vermaakt met Jurassic Park en Act of State.

Oh, en het terrein was dit jaar wel begaanbaar. Weliswaar niet kurkdroog, maar ook geen dikke laag bruine drab. En Verstikking was bij aankomst al compleet lam.

Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in...

Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 01-09-2012 23:16 by Herrie Records Inc. Wijzig reactieProfiel van Herrie Records Inc.Quote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

Verstikking moest ook 3 uur reizen man! Verstikking mag ik wel...

feest al afgelopen dan trouwens?

I am mine own redeemer...!

MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 02-09-2012 0:33 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Vind het wel mooi dat men goed weer had. En de Jurrasic Park zanger heeft vrijdag erg genoten.

Boeiender

ErikS
Parker hoer
Usericon van ErikS
Posted 02-09-2012 2:02 by ErikS Wijzig reactieProfiel van ErikSQuote dit bericht

quote:
Op 1 september 2012 23:16 schreef Herrie Records Inc. het volgende:
Verstikking moest ook 3 uur reizen man! Verstikking mag ik wel...

feest al afgelopen dan trouwens?

Ik ben ivm een aanval van broekhoest maar eerder naar huis gegaan.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 02-09-2012 2:27 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Act Of State & Carach Angren waren uiteraard weer erg tof.

Maar gelukkig was de rest wel kut.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 02-09-2012 2:29 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

En Benknuckles is een lief jochie.

Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com