|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Burzum - Umskiptar |
|
Marduk - Serpent Sermon Grand Magus - The Hunt Faustian Spirit of the Earth |
|
Clairvoyants - The shape of things to come Luca Princiotta band - Vis viva Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
Een jaren 70 parasol. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Op vinyl; Op moeilijk rood transparant vinyl: Ja hoor... |
|
Rood is natuurlijk moeilijk ? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
een kano.. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Boodschappen. Drama weer overleefd. Sterfdrukte, alles wat ik in huis wilde halen zowat uitverkocht omdat de supermarkten weer fijn 2 dagen dicht zijn na vandaag en er daarom niks aangevuld wordt... bleh. Nu strondtchagrijnig... vanavond maar even wegborrelen in de stad [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 26-05-2012 17:42] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
48 blikjes Jup Black seeds of bunny! |
|
quote: 2 persoons, af te halen in de Noordoostpolder? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Nee, 1 persoons en al twee keer de Zwolse gracht rond gepeddeld inmiddels, morgen de Vecht maar eens verkennen denk ik . Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Vet! spelfout weggehaald... |
|
quote: Nee, om af te vallen huhuhuh, maar wel tof om te doen ja. Het is wel een siton model maar kon hem voor 5 tientjes krijgen. Ga zo de Vecht maar eens een beetje verkennen denk ik. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Ik zou ook best es een kano willen kopen. Woon straks 5 minuutjes van het water af en kan in mijn omgeving echt alle kanten op. Beetje mooi de natuur op het water verkennen, heerlijk.. spelfout weggehaald... |
|
Penelope Brown & Stephen C. Levinson - Politeness: Some universals in language usage |
|
Jij bent toch altijd al heel beleefd? |
|
Ja, dit boek gebruik ik om de beleefdheid van anderen te onderzoeken. |
|
Oh leuk! Ik heb ook nog studieboeken gekocht. E. Brian Smith - Basic Chemical Thermodynamics Halliday, Resnick, Walker - Principles of Physics, Vol. 1 |
|
Bazzio Attacks!!! |
|
Waarom ineens drie? Ja hoor... |
|
Die witte is kapot zie ik al, misschien de rode vast als reserve aangeschaft? |
|
quote: Sowieso als reserve toch. Wie wil er nou gezien worden met een rode laptop? |
|
Strikvraag zeker! |
|
quote: Ik zeg niks! |
|
quote: Er staan er genoeg op marktplaat zou ik zeggen, ben net terug van de Vecht en ik kan het je alleen maar aanraden Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |