![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Radio 538 interieur, bedoel je? ![]() You have time. You are doing fine. ![]() |
|
![]() IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote: Hij heeft vast veel opgestoken van die 50 styling tips ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Weekendscore: Æsahættr - s/t lp Absolutist - Ave lp Fehler - Dissona lp op clear vinyl Hallowed Butchery - Hymns Øv The Apøstate tape Ides of Gemini - Constantinople lp Mgła – With Hearts Toward None lp Nihill - Krach 2lp Nihill - Verdonkermaan 2lp Ocean Chief - Den Förste lp Sleep - Dopesmoker 2lp op clear vinyl Slomatics - A Hocht cd Sutekh Hexen - Empyräisch lp op grijs vinyl Switchblade Tour 7" Terzij de Horde / Starve split lp op clear vinyl Thantifaxath - s/t lp Whitehorse / Hot Graves split 7" Conan shirt ![]() Conan hoodie ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Retardo op 17-09-2012 16:21] ![]() |
|
Recentelijk: Burning Witch - Towers LP Chelsea Wolfe - Live at Roadburn 2012 LP Grand Belial's Key - Mocking The Philantropist DLP (Drakkar reissue) Grand Belial's Key - Judeobeast Assassination LP (idem) Moon Duo - Circles LP (Europese versie op Souterrain Transmissions) Moon Duo - Circles LP (Deluxe USA-persing op Sacred Bones, die hierboven wordt een verjaardagscadeau) Prince Rama - Shadow Temple LP Prince Rama & Sun Araw - Irene 12" EP Sun Araw - The Inner Treaty LP Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
Hoe staat het trouwens met de CD-versie van de nieuwe Moon Duo? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
quote: Is eveneens te pre-orderen, en wel voor twaalf euro en een klein beetje (want Duitsland) aan verzendkosten: http://souterraintransmissionseu.bigcartel.com/product/moon-duo-circles-cd Of je koopt 'm volgende maand in Utrecht ![]() Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
quote:Wordt flink KPRen. Juul en ik wilden eventueel die zaterdag in Utrecht hapje doen en bockbieren. Maar ik vind het wel fijn de muziek voor zo'n concert al gehoord te hebben. Edit: Pre-order voor vandaag. L') [Dit bericht is gewijzigd door Kvelgeest op 17-09-2012 18:36] If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
quote: 100 bitterballen voor € 35,-? L') Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
quote:L') If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
Maarreuhm, klinkt goed. Hopelijk worden de pre-orders ook echt vanaf vandaag verstuurd (de links zijn al een tijdje online), wil die plaat echt zo graag horen. ![]() Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
quote: Uhuh. Dat ding gaat je huis nooit verlaten. ![]() You have time. You are doing fine. ![]() |
|
quote: In het vershoudfolie en op Discogs!! Nee, maat van mij is er serieus ook wel fan van. Ik had zodra het kon de Europese persing besteld omdat de pre-order voor de persing op Sacred Bones een stuk later online kwam, maar toen laatstgenoemde toch te pre-orderen viel, kon ik me niet inhouden. Twee exemplaren heb ik er nu ook weer niet van nodig. :') Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
quote:En als de ene warm wordt dan.. ? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
quote: Ja, ik dacht, laat ik die grap voor de verandering eens níet maken. L') Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
('J If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
AmenRa - Mass III - IIII Katatonia - Dead end Kings Kill Bill 1 & 2 The Bourne Trilogy ![]() |
|
CD: Disgorge- She Lay Gutted Dying Fetus - Destroy The Opposition Dying Fetus - War Of Attrition Hypocrisy - Abducted Immortal - Sons Of Northern Darkness Misery Index - Traitors Nile - Amongst The Catacombs Of Nephren-Ka Suffocation - Suffocation Suffocation - Effigy Of The Forgotten Vader - Litany [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 17-09-2012 22:09] 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
![]() Ortega - 1634 If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
Ides Of Gemini - Constantinople Never have so many sacrificed so much for so few ![]() |
|
Oja, ook nog een Conan shirt ![]() Zonder sold out op de mouw dan ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Ik ken Conan verder niet, maar hun shirts zijn behoorlijk gaaf! 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
Wel leuke muziek hoor. Maar dat het nu zo spectaculair is? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |